Gast. Dat is toch geweldig voor PECquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
PEC VS PRAAG!!!
waarom kunnen die wedstrijden niet 20 min duren ofzo, 90 minuten of langer naar een wedstrijd kijken
Wat voor spel?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:28 schreef Stickertje het volgende:
wil er iemand een online spelletje spelen?
Dat kan ik niet. Stratego is mij onbekendquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
geen idee..
je kan volgens mij onlien stratego spelen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:31 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Stratego is mij onbekend
strategisch spel, waar je een 'leger' aanvoert om de vlag van de tegenstander te pakken te krijgen, maar je weet niet welke van de pionnen de vlag van de tegenstander isquote:
Die zag ik laatst ook al.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:33 schreef Maraca het volgende:
Ik kwam een foto tegen van Stu
[ afbeelding ]
HÉ HÉ HÉ MENEER. Wil je even aardig doen over PEC?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
PEC VS PRAAG!!!
waarom kunnen die wedstrijden niet 20 min duren ofzo, 90 minuten of langer naar een wedstrijd kijken
Ik ken het spel wel, ik ken de regels niet...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
strategisch spel, waar je een 'leger' aanvoert om de vlag van de tegenstander te pakken te krijgen, maar je weet welke van de pionnen de vlag van de tegenstander is
Ik wil altijd met jou spelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:28 schreef Stickertje het volgende:
wil er iemand een online spelletje spelen?
ohquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik ken het spel wel, ik ken de regels niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |