deze zit in reeksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:32 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dubbel SPT / Wielrennen #176 -Waar we net niet koers kijken
Kloptquote:
er rijdt en soort van nationale ploeg rond. Zit Hoogerland ook bij. Gebeurt wel vaker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:34 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Klopt
Post ik het hier maar:
Van Hummel in de oranje trui van de nationale bond.
Aparte gewaarwording.
Ze had wel een goed verhaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, het is een beetje kneuterig. Met een interview met de rondemiss..
niet in de reeks en niet in wielrennen, geen wonder dat ik hem niet kon vindenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:32 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dubbel SPT / Wielrennen #176 -Waar we net niet koers kijken
Da's iig leuk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:49 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat Bos niet winnen, koplopers ca. 30 sec. voor met nog ca. 5 km te gaan.
dat van die ploeg weet ik (was in Volta Limburg Classic bv ook) maar meer dat HUmmeltje nu eens uitmaakt van de nationale selectiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:43 schreef franklop het volgende:
[..]
er rijdt en soort van nationale ploeg rond. Zit Hoogerland ook bij. Gebeurt wel vaker.
Of bedoel je het feit dat hij een oranje shirt aan heb an sich
twitter:olegtinkov twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 21:17:36Is trolling came from Norway? Then EBH is a troll reageer retweet
twitter:olegtinkov twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 21:19:57My favorite country is Norway, next life I will be Norwegian, no doubt. #karma reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Superman-era gaat vandaag officieel beginnen, hoewel hij alweer ziek schijnt te zien. Nonetheless, dit beeld gaan we nog veel vaker zien:![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:12 schreef DNP-Old het volgende:
Tour de l'Avenir: Saint-Flour / 4.4 km
[ afbeelding ]
Starttijden:www.fok.co?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Superman-era gaat vandaag officieel beginnen, hoewel hij alweer ziek schijnt te zien. Nonetheless, dit beeld gaan we nog veel vaker zien:
[ afbeelding ]
Je moet ze wel kort houden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:35 schreef DNP-Old het volgende:
[..]
Worden mijn Colombiaantjes niet gewaardeerd?
Lijkt me een uitstekende tijd, is daar wel aan het regenen nu, jammer voor de laatste 25 starters. Laatste golf renners gemiddeld 30 seconden trager dan de eerdere rennersquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
LOPEZ Miguel Angel COL 5'56,24
10 seconden achter de voorlopige nummer 1, stagiair van Sky, Davide Martinelli. Timo Roosen momenteel tweede.
Lopez heeft wel eens betere prologen gereden, maar inderdaad, een prima tijd. Pas zijn derde koersdag in Europa, bovendien schijnt hij wat ziekjes te zijn. Ziet er goed uit. Geen tijd verloren op Vervaeke, tijd gepakt op andere uitdagers.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:11 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Lijkt me een uitstekende tijd, is daar wel aan het regenen nu, jammer voor de laatste 25 starters. Laatste golf renners gemiddeld 30 seconden trager dan de eerdere renners![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook op de Belg?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
En op Eurosport wordt t voor de Vuelta uitgezonden.
Is dit de enige Protour koers die geen eigen topic heeft? Geeft wel aan wat voor kutkoers het isquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Vattenfall nu op Eurosport.
Edit: Ook op Sporza trouwens.
Ronde van China misschien?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is dit de enige Protour koers die geen eigen topic heeft? Geeft wel aan wat voor kutkoers het is
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Van der Poel wint het eindklassement van de Baltic Chain Tour.
Tijdens de Vuelta is natuurlijk al niet handig. En het parkoers is ook niet echt heel bijzonder.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ronde van China misschien?
Maar idd, hier is eigenlijk geen hol aan.
Dat is een ronde, maar voor een eendaagse "klassieker" heeft Wombcat volgens mij gelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ronde van China misschien?
Maar idd, hier is eigenlijk geen hol aan.
Op Eurosport hadden ze wat mij betreft wel een punt. Maak een korter rondje en ga vaker over die Waseberg. Nu is het veel te voorspelbaar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tijdens de Vuelta is natuurlijk al niet handig. En het parkoers is ook niet echt heel bijzonder.
Ha, leuk, een criteriumquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op Eurosport hadden ze wat mij betreft wel een punt. Maak een korter rondje en ga vaker over die Waseberg. Nu is het veel te voorspelbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |