Normaal regent het altijd veel in juni maar het weer is in de war.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wie organiseert dat dan ook in augustus
Hup Utopia in met die 2 gasten ...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijndert het paard., en Gerrit de postbode was ook tof.
![]()
En natuurlijk niet te vergeten.
3 week geleden hadden we nog de warmste zomer sinds... EN nu ook nog de natste ... Record zomer dus .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Normaal regent het altijd veel in juni maar het weer is in de war.
Bij 25 graden niet, nee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij goed weer hoef je die tenten niet op te zetten.
Mijn Japanse lupine vindt dit niet zo fijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
3 week geleden hadden we nog de warmste zomer sinds... EN nu ook nog de natste ... Record zomer dus .
Heb je daar nog geen afdakje boven gebouwd?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn Japanse lupine vindt dit niet zo fijn.
Dat is er al standaard maar door die wind regent het toch wat in en de ze willen zon zien en 25 graden,quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je daar nog geen afdakje boven gebouwd?
Ben niet zo georganiseerd, de BBQ moet ik eerst nog zelf bouwen van wat stenen en ovenrooster erop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij 25 graden niet, nee.
Meestal is het echter niet extreem goed weer, dus die tenten waren altijd wel goed tegen eventuele wind.
Vooral als het 's avonds/'s nachts afkoelde...
De samenstelling van de straat is divers en een buurman heeft die tenten liggen, dus die komen dan voor de dag. Andere buurman heeft een grote BBQ en die regelt dat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben niet zo georganiseerd, de BBQ moet ik eerst nog zelf bouwen van wat stenen en ovenrooster erop.
Daar gaat niet werken in een buurt denk ik.
Dat klinkt wel erg gezellig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De samenstelling van de straat is divers en een buurman heeft die tenten liggen, dus die komen dan voor de dag. Andere buurman heeft een grote BBQ en die regelt dat.
Ik ben van de drank en de muziek en 'mijn' bananen op de BBQ met bruine suiker en bruine rum als toetje zijn inmiddels wel traditie geworden. Ieder doet wat, zonder dat we dingen echt afspreken vooraf.
Het is daarom meestal een vrij losse avond, waarbij de harde kern soms de zondagochtend wel haalt.
Ja best wel jammer idd... Maar verzetten kan toch nog wel?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De samenstelling van de straat is divers en een buurman heeft die tenten liggen, dus die komen dan voor de dag. Andere buurman heeft een grote BBQ en die regelt dat.
Ik ben van de drank en de muziek en 'mijn' bananen op de BBQ met bruine suiker en bruine rum als toetje zijn inmiddels wel traditie geworden. Ieder doet wat, zonder dat we dingen echt afspreken vooraf.
Het is daarom meestal een vrij losse avond, waarbij de harde kern soms de zondagochtend wel haalt.
De tenten stonden er nog niet dus dat is niet nodig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja best wel jammer idd... Maar verzetten kan toch nog wel?
Soms duurt het lang om wijs te doen PPquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De tenten stonden er nog niet dus dat is niet nodig.
Heb meer vensters op mijn monitor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms duurt het lang om wijs te doen PP
Weet ik ook wel ... Ik dan vnl tabs....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb meer vensters op mijn monitor.
Kun je een hoop op doen PP.. Hoop klonen tegelijk iig... TV meekijken et c hacken , je mail lezen en youtuben // Alles past in kleine schermpjes naast elkaar of in fullscreen.. Welk OS draai je ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo'n 27" 1440p is toch wel fijn, daar past een boel op.
Windows 7 roeleert. OSX kan ook en Ubuntu staat ook nog ergens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je een hoop op doen PP.. Hoop klonen tegelijk iig... TV meekijken et c hacken , je mail lezen en youtuben // Alles past in kleine schermpjes naast elkaar of in fullscreen.. Welk OS draai je ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |