Morgen wordt ze naar huis gebracht, we wilden haar niet in de tuin begraven want het regende en ze had de pest aan regen

dus hoewel ik niks heb met urnen en zo blijft Lot wel fijn bij ons binnen, we willen geen typische urn maar gaan op zoek naar iets wat bij haar past. Ze komt morgen thuis in een halve bloemenzee want we waren niet de enigen die haar zo geweldig vonden. Lucky us.
Haar 2 heerlijke luxe leren manden gaan naar haar eigen dierenarts voor de hondjes die daar even moeten blijven voor opname, liggen die extra lekker, haar bij de kliniek achtergebleven grote luxe lievelingsdoek gaat met Saar mee (zie facebook op dierenkliniekridderkerk voor Saar)
Wij dweilen compleet in het luchtloze, gaat heus goed komen, we weten dat het de beste keus was maar als ze weer thuis is komt de rust vast wel.
Ik weet dat ik wel heel erg (soms in ogen van anderen, ook hier, veel en veel té) emo ben maar alles heeft een persoonlijke achtergrond en Lot, man en ik hebben samen heel wat meegemaakt, niet enkel om Lot zelf maar in vele voorgaande jaren een heleboel andere dingen waarin Lot altijd de vrolijke factor was. Ze was uniek en we zijn hartstikke trots op haar.
Dat er hier tranen vloeien alsof de kraan grondig lek is is logisch.
Zij had hier het paradijs op aarde maar ze maakte ons leven ook een heel stuk paradijselijker.
En jullie zijn gewoon lief

Waarschuwing: het is net of ze slaapt en zo lag ze altijd (maar nu dan zonder haar gesnurk

) dus gewoon HHH
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door knoblaucha6 op 26-08-2014 17:24:45 ]
Waar het stinkt is het warm.