Hoe heerlijk dat Oscar weer in orde isquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:43 schreef Smikkelbeer het volgende:
[..]
Beetje late reactie...![]()
Maar na 10 dagen is Oscars lip weer zo goed als normaal
Knoblauch en Candaasje, ook een beetje laat maar nog gecondoleerd allebei
Dit klinkt mij erg bekend in de oren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik hoor HHH zowat overal, ik hoor die trippelpootjes nog over de vloer, het door het vliegengordijn vanuit de tuin naar binnen komen lopen, ik hoor het geslobber van haar als ze dronk (mevroi deed nooit iets subtiel, het was een lompe troel) en ik hoor haar snurken en alles, soms denk ik haar ook te horen blaffen.
.
Als ze een zieke kat al zouden verzekeren, dan worden bestaande ziektes, mankementen etc. vaak uitgesloten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:48 schreef videonatic het volgende:
Zijn er verzekeringen die een zieke kat accepteren? Buurvrouw heeft geen cent te makken en een katje van 4 maanden met een bot tumor en de kosten zijn boven de 500 voor been amputatie..
Hoe triest ook, het is net wat Ebinas zegt, een zo ziek katje is echt niet meer te verzekeren, nergens. Vergis je overigens niet in een huisdierenverzekering want er wordt veel minder vergoed dan je denkt. HHH had geen verzekering, ik betaalde alles met liefde gedurende al die jaren en geloof me, dat was veel, heel veel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:48 schreef videonatic het volgende:
Zijn er verzekeringen die een zieke kat accepteren? Buurvrouw heeft geen cent te makken en een katje van 4 maanden met een bot tumor en de kosten zijn boven de 500 voor been amputatie..
Potverdorie, nu nog zo in de onzekerheid? Arme Joop en arme jij. Ik hoop zo enorm dat het inmiddels beter gaat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:40 schreef deedeetee het volgende:
Vanochtend toch maar met Joop naar mijn eigen vertrouwde DA geweest. De diarree blijft maar terug komen. Hij gaat testen of Joop nog iets anders heeft behalve giardia en heeft een duidelijk voedingsadvies gegeven. Ook heeft Joop een spuitje gehad voor de diarree.
Hij vond hem verder is goede conditie Joop was zelfs nog wat aangekomen. Geen reden voor echte ongerustheid en hij verwacht de diarree onder controle te krijgen.
Ach jee, hopen dat het spuitje tegen de diarree snel werkt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:40 schreef deedeetee het volgende:
Vanochtend toch maar met Joop naar mijn eigen vertrouwde DA geweest. De diarree blijft maar terug komen. Hij gaat testen of Joop nog iets anders heeft behalve giardia en heeft een duidelijk voedingsadvies gegeven. Ook heeft Joop een spuitje gehad voor de diarree.
Hij vond hem verder is goede conditie Joop was zelfs nog wat aangekomen. Geen reden voor echte ongerustheid en hij verwacht de diarree onder controle te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je, maar ze heeft normaal gesproken ook een mooi koppiequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:48 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat een heerlijke poezel (mooi meisjeen ik heb helemaal niks met poezels maar die is wel erg leuk)
Hoeft niet het gaat alweer beter met de ontlasting. Duimen dat de verbetering nu eindelijk eens goed doorzet. Hij was gelukkig helemaal niet afgevallen maar wel te weinig bijgekomen. Zijn darmen hebben het zwaar te verduren gehad. Dat is niet ongewoon bij giardia. Hij kreeg al van de fokker uit kvv en hij mag nu alleen pens die eerst 5 minuten au bain Marie opgewarmt wordt en verder niks.quote:
Gelukkig dat is in ieder geval voor nu positief en ik "draai" dat het doorzet!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:30 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoeft niet het gaat alweer beter met de ontlasting. Duimen dat de verbetering nu eindelijk eens goed doorzet. Hij was gelukkig helemaal niet afgevallen maar wel te weinig bijgekomen. Zijn darmen hebben het zwaar te verduren gehad. Dat is niet ongewoon bij giardia. Hij kreeg al van de fokker uit kvv en hij mag nu alleen pens die eerst 5 minuten au bain Marie opgewarmt wordt en verder niks.
Morgen weer in t bad en hele huis soppen. Heb ter versterking 2 flessen dettol gehaald. Ik krijg die rotparasiet wel kapot
Pak hem is af als je durft, want nu is het mijn beurtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:16 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zal ik een foto posten en dan hoeven we er nog maar 5.
Het is om uit je vel te springen, als de fokker het hele nest gewoon meteen panacur had gegeven dan was het veel beter verlopen voor Joop.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gelukkig dat is in ieder geval voor nu positief en ik "draai" dat het doorzet!
Is ook wat hoor he, je krijgt er gelijk een enorm berg werk bij.
Tuurlijk doe je dat, tuurlijk heb je het er voor over.
Maar het is natuurlijk wel echt heel, heel erg veel pech, waar je niet op zit te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |