abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143709917
Ik ben vorige week ontslagen. Aangezien ik meerdere talen spreek en ik nog jong en avontuurlijk ben leek het buitenland wel wat.

Vandaag opgebeld geweest door een grote callcenter en ik voelde dat het wel goed liep. Als 18-jarige ben ik ook zo een tijdje gaan werken in Schotland :)

Maar hoe is het leven nou zelf in Portugal en meer bepaald Lissabon? Zijn hier FOK!'ers onlangs of ooit (tijdelijk) geëmigreerd?
pi_143709930
Teleperformance zeker?
Voor Philips zeker?
pi_143709939
En ja, ik heb er gewoond.
pi_143710061
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:33 schreef Toto69 het volgende:
Teleperformance zeker?
Voor Philips zeker?
Teleperformance ja, maar niet Philips. Hoe is het leven daar?
pi_143710077
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:37 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Teleperformance ja, maar niet Philips. Hoe is het leven daar?
TPVision zeker? Televisies?

Ehm, wat wil je allemaal weten. Maak even een vragenlijstje, ook over het bedrijf, want ik wil je gerust helpen maar wel doelgericht :P
pi_143710219
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:38 schreef Toto69 het volgende:

[..]

TPVision zeker? Televisies?

Ehm, wat wil je allemaal weten. Maak even een vragenlijstje, ook over het bedrijf, want ik wil je gerust helpen maar wel doelgericht :P
Nee, Bausch+Lomp.

Werk is op zich duidelijk, maar dit lkt mij. Ze zijn best streng las ik en je hebt sowieso in Portugal veel minder rechten enzo..

Maar dus, hoeveel verdien je gemiddeld? Ik las dat ik wat extra krijg omdat ik een multilungual job zal uitoefenen maar als ik het goed heb 750/800 netto plus kamer betaald?

Hoe is Lissabon? Leuk om te wonen? Is het leven er duur?
pi_143710274
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:43 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Nee, Bausch+Lomp.

Werk is op zich duidelijk, maar dit lkt mij. Ze zijn best streng las ik en je hebt sowieso in Portugal veel minder rechten enzo..

Maar dus, hoeveel verdien je gemiddeld? Ik las dat ik wat extra krijg omdat ik een multilungual job zal uitoefenen maar als ik het goed heb 750/800 netto plus kamer betaald?

Hoe is Lissabon? Leuk om te wonen? Is het leven er duur?
Oh hemel, Bausch + Lomb... dat is het afdankhoekje van Teleperformance ;( zulk geestdodend werk is dat. Maar goed, daar zal ik het verder niet over hebben.
En ja klopt, zal bij bausch ook rond de 800 netto zitten plus appartement gewoon betaald etc.

Het is er prima wonen, zeker als je snel nieuwe vrienden maakt. Het leven is er niet heel duur eigenlijk. Uit eten kan vrij goedkoop, boodschappen hoeft ook niet heel duur te zijn. Maar met weinig loon spaar je ook niet heel veel.
pi_143710427
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh hemel, Bausch + Lomb... dat is het afdankhoekje van Teleperformance ;( zulk geestdodend werk is dat. Maar goed, daar zal ik het verder niet over hebben.

Vertel :')
pi_143710501
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:49 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Vertel :')
Het gaat over lenzen dacht ik. Alleen maar nieuwe bestellingen opnemen, of als er een probleem is regelen dat het opgelost wordt middels retourneren. Mensen van Philips die faalden, werden naar Bausch+Lomb gegooid... dat zegt wel genoeg eigenlijk :X
Dan zou ik toch proberen of je bij Philips of TPvision kunt hoor, ik vrees echt dat je van Bausch+Lomb spijt gaat krijgen.
pi_143710569
mijn ene x was portugees en die vertelde me als je geen cash hebt voor een airco ( een prof airco is niet gratis hey ) dan je dan ( en nu citeer ik haar ) : in de zomer kotsmisselijk van de hitte uit wanhoop over de vloer gaan kruipen naar adem snakkend,,,
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
pi_143710578
Hier wat eigen foto's trouwens voor een impressie van Lissabon

pi_143710592
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:55 schreef pionnetje het volgende:
mijn ene x was portugees en die vertelde me als je geen cash hebt voor een airco ( een prof airco is niet gratis hey ) dan je dan ( en nu citeer ik haar ) : in de zomer kotsmisselijk van de hitte uit wanhoop over de vloer gaan kruipen naar adem snakkend,,,
Bullshit
pi_143710635
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Bullshit
ik zouuuuuu haar effe kunnen bellen of ze voor de gein effe op fok zou komen,, ze woont in lissabon,,, maar stja ik heb haar al zo lang niet meer gesproken,,,
pi_143710648
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:57 schreef pionnetje het volgende:

[..]

ik zouuuuuu haar effe kunnen bellen of ze voor de gein effe op fok zou komen,, ze woont in lissabon,,, maar stja ik heb haar al zo lang niet meer gesproken,,,
Ik heb ook in Lissabon gewoond, ook zonder airco prima te doen, en ja ook in de zomer. Natuurlijk is het warm, maar kruipend over de vloer? :')
pi_143710683
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Bullshit
maar ummm,,,, ik woon in nederland in een grote stad en mijn woning word al 30 graden in de zomer vaak ( ziekelijk heet gewoon ) en dat op een hete dag tot 2 in de nacht,,, dus echt,, porrtugal is een stuk heter hey,,,, ik heb dan zelf geen airco omdat ik de stroom geen geld voor heb,,,,
pi_143710690
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:52 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Het gaat over lenzen dacht ik. Alleen maar nieuwe bestellingen opnemen, of als er een probleem is regelen dat het opgelost wordt middels retourneren. Mensen van Philips die faalden, werden naar Bausch+Lomb gegooid... dat zegt wel genoeg eigenlijk :X
Dan zou ik toch proberen of je bij Philips of TPvision kunt hoor, ik vrees echt dat je van Bausch+Lomb spijt gaat krijgen.
Ik wil geen helpdesk of iets technisch doen :r
pi_143710702
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:59 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Ik wil geen helpdesk of iets technisch doen :r
Helpdesk is Bausch+Lomb ook wel. Technisch zeker niet :')
pi_143710764
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 18:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Helpdesk is Bausch+Lomb ook wel. Technisch zeker niet :')
Ik ben helelaal niet technisch, heb dit enkele maanden gedaan in Greenock voor Xerox..... :r :')
pi_143710777
aardige mensen wel die portugzen , maar je moet wel tegen dat taaltje kunnen hey,, ik kan er niet tegen dus,,,, ik weet niet waarom maar spaans kan ik nog wel slikken maar portugees echt niet...
pi_143710780
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 18:01 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Ik ben helelaal niet technisch, heb dit enkele maanden gedaan in Greenock voor Xerox..... :r :')
Dan zit je bij Bausch+Lomb prima op je plaats.
Ik was overigens ook compleet a-technisch voor ik begon, maar uiteindelijk pik je alles snel genoeg op en kan 't prima.
pi_143710785
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 18:02 schreef pionnetje het volgende:
aardige mensen wel die portugzen , maar je moet wel tegen dat taaltje kunnen hey,, ik kan er niet tegen dus,,,, ik weet niet waarom maar spaans kan ik nog wel slikken maar portugees echt niet...
Portugees is wel een nare taal inderdaad. Spreek ook beter Spaans dan Portugees. Al lijkt het best wat op elkaar op zich.
pi_143710874
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 18:02 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dan zit je bij Bausch+Lomb prima op je plaats.
Ik was overigens ook compleet a-technisch voor ik begon, maar uiteindelijk pik je alles snel genoeg op en kan 't prima.
Perfect en zijn de kamers die ze aanbieden wat?
pi_143710948
ja al die rare klanken ha ha

schoewaauhn..... goesj... pwow......
pi_143711079
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 18:05 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Perfect en zijn de kamers die ze aanbieden wat?
ja
pi_143715769
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 18:11 schreef Toto69 het volgende:

[..]

ja
Ik hoop dat je een sleutel van je eigen kamer hebt? En moet hoeveel mensen zit je in zo'n flat?

En hoe is de mentaliteit, zijn de werknemers beetje chill?
pi_143715787
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:06 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je een sleutel van je eigen kamer hebt? En moet hoeveel mensen zit je in zo'n flat?

En hoe is de mentaliteit, zijn de werknemers beetje chill?
Vaak 3. En ja, sleutel van eigen kamer. en ja.
pi_143715845
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Vaak 3. En ja, sleutel van eigen kamer. en ja.
En kun je eigenlijk makkelijk rondkomen let het geld en in het weekend wat doen of...? :')
pi_143715853
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:07 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

En kun je eigenlijk makkelijk rondkomen let het geld en in het weekend wat doen of...? :')
Ja makkelijk en ja.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:13:54 #29
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_143716113
Ik werk regelmatig in Lissabon en vind het fantastisch. Mooie stad, relaxte sfeer, lekker eten, goed klimaat. Als de lonen niet zo laag waren zou ik er gaan wonen. Al vaker over nagedacht om vanuit daar de Nederlandse/Duitse markt remote te bedienen. West Europees salaris en alle zuid Europese voordelen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_147610035
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:32 schreef Fushia2 het volgende:
Ik ben vorige week ontslagen. Aangezien ik meerdere talen spreek en ik nog jong en avontuurlijk ben leek het buitenland wel wat.

Vandaag opgebeld geweest door een grote callcenter en ik voelde dat het wel goed liep. Als 18-jarige ben ik ook zo een tijdje gaan werken in Schotland :)

Maar hoe is het leven nou zelf in Portugal en meer bepaald Lissabon? Zijn hier FOK!'ers onlangs of ooit (tijdelijk) geëmigreerd?
Dag Fushia,

ik ben ook benaderd door hetzelfde bedrijf.
Heb jij de job dan uiteindelijk aangenomen en hoe bevalt het je?

Groeten van een twijfelende Belg
pi_147610079
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:50 schreef JonasC het volgende:

[..]

Dag Fushia,

ik ben ook benaderd door hetzelfde bedrijf.
Heb jij de job dan uiteindelijk aangenomen en hoe bevalt het je?

Groeten van een twijfelende Belg
Ik ben niet Fushia maar ik heb er gewerkt. Ook met de nodige Belgen samengewerkt. Als callcenterwerk jou wat lijkt zou ik zeggen: gewoon proberen. Bevalt het niet dan ga je terug. Ja, er zijn wat minpuntjes aan het bedrijf, maar ach, het land, de stad, collega's, vrienden. compenseert allemaal. Mocht je meer info willen dan hoor ik het wel.
pi_147610273
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:52 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik ben niet Fushia maar ik heb er gewerkt. Ook met de nodige Belgen samengewerkt. Als callcenterwerk jou wat lijkt zou ik zeggen: gewoon proberen. Bevalt het niet dan ga je terug. Ja, er zijn wat minpuntjes aan het bedrijf, maar ach, het land, de stad, collega's, vrienden. compenseert allemaal. Mocht je meer info willen dan hoor ik het wel.
Graag! Heb nu net de taalkennis test en redeneertest gedaan. Hierna blijkbaar nog 2 conference calls (NL en FR) en vervolgens zou ik op 5 januari verwacht worden in Lisboa.
Enige waardoor ik twijfel, is het feit dat ik hier in België een job heb waarbij ik bruto het 3dubbele verdien van in Portugal. Het is wel een tijdelijk contract en absoluut niet mijn droomjob, dus dat zou het dan weer gemakkelijker maken om op te stappen ...
pi_147610432
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:57 schreef JonasC het volgende:

[..]

Graag! Heb nu net de taalkennis test en redeneertest gedaan. Hierna blijkbaar nog 2 conference calls (NL en FR) en vervolgens zou ik op 5 januari verwacht worden in Lisboa.
Enige waardoor ik twijfel, is het feit dat ik hier in België een job heb waarbij ik bruto het 3dubbele verdien van in Portugal. Het is wel een tijdelijk contract en absoluut niet mijn droomjob, dus dat zou het dan weer gemakkelijker maken om op te stappen ...
Reken maar dat je aangenomen wordt, ze nemen wel de grootste baklappen aan dus dat moet lukken. Als Belg willen ze je inderdaad graag op twee lijnen; FR en NL. Je verdient daar netto 800 per maand máár je hebt wel inwoning, en alles is dan voor je betaald (gas water licht internet). Over 't algemeen woon je echt vrij royaal en prima. Verder is het leven daar absoluut niet zo duur, dus met die 800 kun je echt veel doen.
Het is een unieke kans, als je altijd al naar het buitenland hebt gewild zou ik de kans lekker grijpen.
pi_147610445
Met wie heb je tot nu toe gesproken? Ga je voor de televisies of voor de huishoudartikelen?
pi_147611055
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:02 schreef Toto69 het volgende:
Met wie heb je tot nu toe gesproken? Ga je voor de televisies of voor de huishoudartikelen?
Super, zie het echt zitten!
Toevallig nog in Lissabon geweest tijdens het WK voetbal, dus zit nog vers in het geheugen.
Bausch + Lomb, voor de lenzen. Enkel nog maar contact gehad met de recruiter van Teleperformance.
pi_147611113
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:20 schreef JonasC het volgende:

[..]

Super, zie het echt zitten!
Toevallig nog in Lissabon geweest tijdens het WK voetbal, dus zit nog vers in het geheugen.
Bausch + Lomb, voor de lenzen. Enkel nog maar contact gehad met de recruiter van Teleperformance.
Ah ok, ik dacht dat je voor Philips zou gaan werken. Bausch + Lomb zit gewoon op dezelfde vloer, paar meter verder. Kende daar wel wat mensen. Maar je komt echt wel binnen, zeker bij Bausch + Lomb. Om eerlijk te zijn worden de afdankertjes van Philips naar Bausch + Lomb gestuurd :@
pi_147612366
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:21 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ah ok, ik dacht dat je voor Philips zou gaan werken. Bausch + Lomb zit gewoon op dezelfde vloer, paar meter verder. Kende daar wel wat mensen. Maar je komt echt wel binnen, zeker bij Bausch + Lomb. Om eerlijk te zijn worden de afdankertjes van Philips naar Bausch + Lomb gestuurd :@
Ja heb gelezen dat je dat al es zei. Maar kan mss eventueel ik daar zit nog intern solliciteren voor Philips?
Klopt het dat je je vlucht naar Lissabon zelf moet betalen, maar die dan terugkrijgt na 9maand?
pi_147612512
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:57 schreef JonasC het volgende:

[..]

Ja heb gelezen dat je dat al es zei. Maar kan mss eventueel ik daar zit nog intern solliciteren voor Philips?
Klopt het dat je je vlucht naar Lissabon zelf moet betalen, maar die dan terugkrijgt na 9maand?
Yes en yes.
pi_147612694
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Yes en yes.
Vanaf wanneer kan/mag je in dat app? Heb al es gekeken en op 3jan goedkope vlucht, 5jan start training. Maar kan ik dan al binnen of moetk op hotel?

PS sorry voor de vele vragen. Maar weet graag alles op voorhand :p
Alvast bedankt man!
pi_147612789
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:05 schreef JonasC het volgende:

[..]

Vanaf wanneer kan/mag je in dat app? Heb al es gekeken en op 3jan goedkope vlucht, 5jan start training. Maar kan ik dan al binnen of moetk op hotel?

PS sorry voor de vele vragen. Maar weet graag alles op voorhand :p
Alvast bedankt man!
Dat hoor je van te voren, maar reken maar dat je 3 januari er zeker weten gewoon al in kan. Paar dagen van tevoren vinden ze niet erg. Ze halen je op op het vliegveld en brengen je naar je huis toe. Dus da's geen probleem verder.

en geen probleem, vraag zoveel je wilt, heb zelfs nog wel wat foto's her en der
pi_147615518
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat hoor je van te voren, maar reken maar dat je 3 januari er zeker weten gewoon al in kan. Paar dagen van tevoren vinden ze niet erg. Ze halen je op op het vliegveld en brengen je naar je huis toe. Dus da's geen probleem verder.

en geen probleem, vraag zoveel je wilt, heb zelfs nog wel wat foto's her en der
Op basis van wat wordt je aan huisgenoten toegewezen of gebeurt dat lukraak? En zijn de huisjes gemengd?
pi_147615542
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:59 schreef JonasC het volgende:

[..]

Op basis van wat wordt je aan huisgenoten toegewezen of gebeurt dat lukraak? En zijn de huisjes gemengd?
Lukraak.
Ja, je kan ook bij vrouwen komen. Ik zat dit jaar zelfs bij drie vrouwen. _O-
pi_147615967
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Lukraak.
Ja, je kan ook bij vrouwen komen. Ik zat dit jaar zelfs bij drie vrouwen. _O-
haha
Is de test na de training moeilijk?
pi_147616008
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:08 schreef JonasC het volgende:

[..]

haha
Is de test na de training moeilijk?
Hahahahaha :'(
Die test...
Bij ons werden de antwoorden op het scherm gezet.
Ze hebben mensen te hard nodig om ze weg te sturen.
Als je echt een volslagen randdebiel bent word je misschien weggestuurd.
pi_147616172
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hahahahaha :'(
Die test...
Bij ons werden de antwoorden op het scherm gezet.
Ze hebben mensen te hard nodig om ze weg te sturen.
Als je echt een volslagen randdebiel bent word je misschien weggestuurd.
hahaha oke, das duidelijk :p
Hoelang zit jij daar al?
En wat met verlof enzo?
pi_147616246
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef JonasC het volgende:

[..]

hahaha oke, das duidelijk :p
Hoelang zit jij daar al?
En wat met verlof enzo?
Ik zit daar nu niet. Ik heb er 3 maanden gezeten maar wegens medische omstandigheden moest ik weg. Lang verhaal verder. Vriend van me zit daar nog steeds (heb ik daar leren kennen ook)
Je krijgt per maand dat je werkt 2 dagen verlof , kan je opsparen. Overuren kan je soms maken.
pi_147618119
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik zit daar nu niet. Ik heb er 3 maanden gezeten maar wegens medische omstandigheden moest ik weg. Lang verhaal verder. Vriend van me zit daar nog steeds (heb ik daar leren kennen ook)
Je krijgt per maand dat je werkt 2 dagen verlof , kan je opsparen. Overuren kan je soms maken.
Hoe ver ligt je bed van je werk daar?
pi_147618198
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:44 schreef JonasC het volgende:

[..]

Hoe ver ligt je bed van je werk daar?
Dat kan ik je niet zeggen helaas.
Omdat je op meerdere plekken terecht kan komen. Je zal werken in de locatie naast het Oceanarium de Lisboa (google maar, dan weet je meteen waar het werk is)
Soms 10 min. lopen, ik moest een uur lopen.
pi_147618225
(er is ook OV of course)
pi_147618284
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:45 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat kan ik je niet zeggen helaas.
Omdat je op meerdere plekken terecht kan komen. Je zal werken in de locatie naast het Oceanarium de Lisboa (google maar, dan weet je meteen waar het werk is)
Soms 10 min. lopen, ik moest een uur lopen.
Jup, heb het idd al eens opgezocht.
Zijn er strikte huisregels?
pi_147618325
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:47 schreef JonasC het volgende:

[..]

Jup, heb het idd al eens opgezocht.
Zijn er strikte huisregels?
Dat valt heel erg mee. Is vaak afhankelijk van je huisgenoten.
Maar sowieso mag je niet zomaar iemand bij je thuis laten slapen zeg maar.
pi_147618790
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:47 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat valt heel erg mee. Is vaak afhankelijk van je huisgenoten.
Maar sowieso mag je niet zomaar iemand bij je thuis laten slapen zeg maar.
Hhhmmm

Wat moet ik hier eigenlijk allemaal regelen in België zodat ik met alles in orde zou zijn?
Ik denk dan aan instanties die op de hoogte moeten gebracht worden ofzo, verblijfsvergunningen, ...
pi_147641653
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:56 schreef JonasC het volgende:

[..]

Hhhmmm

Wat moet ik hier eigenlijk allemaal regelen in België zodat ik met alles in orde zou zijn?
Ik denk dan aan instanties die op de hoogte moeten gebracht worden ofzo, verblijfsvergunningen, ...
Helaas weet ik niet hoe dat in België zit. Ik denk dat je je kan uitschrijven bij je gemeente of zo, zo werkt het in Nederland ten minste, maar verder durf ik je niet te helpen wat dat betreft want ik weet het niet. :P
pi_147641753
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:51 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Helaas weet ik niet hoe dat in België zit. Ik denk dat je je kan uitschrijven bij je gemeente of zo, zo werkt het in Nederland ten minste, maar verder durf ik je niet te helpen wat dat betreft want ik weet het niet. :P
Vandaag naar stadhuis wat info gaan halen. Inderdaad uitschrijven enzo, en verder zorgen dat ziekteverzekering enzo in orde is. In Lissabon zelf, zou ik me ook best inschrijven in de Belgische Ambassade, wisten ze me te vertellen.

Ben gewoon om alleen te slapen in een dubbelbed, lekker veel plaats. Maar ginds zijn het wss 1 persoons bedden?
pi_147641882
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:54 schreef JonasC het volgende:

[..]

Vandaag naar stadhuis wat info gaan halen. Inderdaad uitschrijven enzo, en verder zorgen dat ziekteverzekering enzo in orde is. In Lissabon zelf, zou ik me ook best inschrijven in de Belgische Ambassade, wisten ze me te vertellen.

Ben gewoon om alleen te slapen in een dubbelbed, lekker veel plaats. Maar ginds zijn het wss 1 persoons bedden?

Dit geeft een beeld denk ik. Enige foto van m'n bed die ik heb.

Balkonnetje heb je ook vaak wel:

Vaak kom je in zo'n soort gebouw

Park waar je werk zit

Televisie is vaak deze grootte

pi_147642149
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit geeft een beeld denk ik. Enige foto van m'n bed die ik heb.

Balkonnetje heb je ook vaak wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vaak kom je in zo'n soort gebouw

Park waar je werk zit

[ afbeelding ]

Televisie is vaak deze grootte

[ afbeelding ]
Machtig om die foto's al es te zien! Is het internet in het huis snel genoeg en kan je downloaden?
pi_147642172
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:06 schreef JonasC het volgende:

[..]

Machtig om die foto's al es te zien! Is het internet in het huis snel genoeg en kan je downloaden?
Ik heb er uiteraard nog meer van Lissabon zelf, zal nog even kijken.
Ja en ja.
pi_147642209
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:07 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik heb er uiteraard nog meer van Lissabon zelf, zal nog even kijken.
Ja en ja.
Daarnet trouwens mail gehad dat ze me morgen zullen bellen voor de conference calls :)
pi_147642324
Ook de Lidl in Portugal kent vervelende jochies.

Beetje donker, maar deel van m'n kamer:

Park Arraial

Als je achter je pc'tje en telefoontje zit op het werk en je kijkt naar buiten... zie je dit:

Palmbomen hebben ze ook genoeg:

pi_147642345
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:08 schreef JonasC het volgende:

[..]

Daarnet trouwens mail gehad dat ze me morgen zullen bellen voor de conference calls :)
Mooi zo. Je bent al bijna binnen. :P
pi_147672465
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:12 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Mooi zo. Je bent al bijna binnen. :P
Gesprek is uitgesteld naar morgen:

Hi Jonas,

It is going to be a linguistic check of around 15 minute.

Then if you pass the linguistic check it is going to be the interview with the client and at that moment you have to be ready and know about the company.

Hoe breed wordt verwacht dat je kennis van 'the company' dan zal zijn?
pi_147672556
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:00 schreef JonasC het volgende:

[..]

Gesprek is uitgesteld naar morgen:

Hi Jonas,

It is going to be a linguistic check of around 15 minute.

Then if you pass the linguistic check it is going to be the interview with the client and at that moment you have to be ready and know about the company.

Hoe breed wordt verwacht dat je kennis van 'the company' dan zal zijn?
Linguistic check en dan maken ze zelf fouten... :) :D

Mwah, ik durf het bij B&L niet zeker te zeggen, maar ik denk dat als je basiskennis hebt, je een heel eind komt :)
pi_147673311
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:03 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Linguistic check en dan maken ze zelf fouten... :) :D

Mwah, ik durf het bij B&L niet zeker te zeggen, maar ik denk dat als je basiskennis hebt, je een heel eind komt :)
Basiskennis in de zin van dat je moet weten dat het een bedrijf is gespecialiseerd in de ogen? :p
Vind het gwn nogal vaag 'know about the company'

Haha ja inderdaad, is niet de eerste fout waar ik hen op betrap
pi_147673334
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:34 schreef JonasC het volgende:

[..]

Basiskennis in de zin van dat je moet weten dat het een bedrijf is gespecialiseerd in de ogen? :p
Vind het gwn nogal vaag 'know about the company'

Haha ja inderdaad, is niet de eerste fout waar ik hen op betrap
Ja, zoiets. Zoek er gewoon even wat over op op Google óf... houd google bij de hand tijdens je gesprek :')... zo moeilijk zal het echt niet zijn, geloof me. Hoe oud ben je trouwens, dat je deze stap gaat nemen?
pi_147674920
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, zoiets. Zoek er gewoon even wat over op op Google óf... houd google bij de hand tijdens je gesprek :')... zo moeilijk zal het echt niet zijn, geloof me. Hoe oud ben je trouwens, dat je deze stap gaat nemen?
Ja, had ik ook zitten denken. Zowel nederlandstalige als franse van de site openzetten :p
23, ideale leeftijd? Nee gwn, no kids, geen vrouw. Met niemand rekening moeten houden. Is perfect timing nu. Denk ik dan ...
pi_147674991
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:27 schreef JonasC het volgende:

[..]

Ja, had ik ook zitten denken. Zowel nederlandstalige als franse van de site openzetten :p
23, ideale leeftijd? Nee gwn, no kids, geen vrouw. Met niemand rekening moeten houden. Is perfect timing nu. Denk ik dan ...
Ah zo.
Ja prima leeftijd. Ik ging toen ik net 18 was :')
pi_147708028
Bij welk bedrijf zit je en op welke vacature heb je gesolliciteerd als ik vragen mag? Mocht ik namelijk om een of andere vage reden (altijd pech met dat soort dingen) niet worden toegelaten volgend jaar, is dit denk ik mijn back-up plan.
pi_147940462

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 25-12-2014 09:13:42 (Niet nodig) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')