Ja dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:21 schreef Copthorne het volgende:
Ah, je bedoelt dat een revalidatieproces dat bij ons 10 maanden duurt bij de vlieg misschien 3 minuutjes. Zou kunnen...
Bij die eigenwijze vliegen doe ik dat ook wel jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:53 schreef BuffaloJill het volgende:
Neermeppen en dan dat elektronische tennisracketding er een halve minuut tegenaan houden, hier in huis revalideert geen vlieg.
Ja iddquote:
Done that!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:43 schreef schommelstoel het volgende:
Misschien leuk om de vraag naar Quest te sturen
Stel zelf een vraag
Die lui googelen het ook gewoon.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:04 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Done that!
Ben benieuwd of ze er op gaan reageren
iddquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:30 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Die lui googelen het ook gewoon.
Drie kwart van de artikelen in hun blad zijn Wikipedia-artikelen in hun eigen woorden verteld, van het niveau middelbare school. De rest komt waarschijnlijk van FOK!, dus dit topic zullen ze zeker tegenkomen als ze googelen naar het antwoord op je vraag.
Klopt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:32 schreef Paardlants het volgende:
[..]
idd
Maar wel altijd een leuk tijdschrift om ff te lezen.
Ja precies, en ik kreeg een tijdschriftenbon ergens bij, dus heb ook de panorama er nog gratis bij tot het einde van het jaar en de quest ook tot het einde jaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:35 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Klopt.
Papier in je handen en voorgeschoteld krijgen wat je gaat lezen is soms toch gewoon leuker dan op 'willekeurige pagina' op Wikipedia klikken.
En anders ff opvoeren dat dingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:53 schreef BuffaloJill het volgende:
Neermeppen en dan dat elektronische tennisracketding er een halve minuut tegenaan houden, hier in huis revalideert geen vlieg.
elke vlieg heeft een : lord of the flies,,, en dat is een persoon in een straal van 3 km om jou heen die de macht heeft om verotting ( bromvliegen = verotting ) naar jou toe te sturen,, hoe hij dat doet weet ik ook niet maar ik heb het met eigen ogen gezien,,quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:17 schreef Paardlants het volgende:
Ik heb regelmatig het probleem dat als ik een vlieg naar de andere wereld denk te hebben geslagen, dat dan na een halve minuut tot minuut het beestje weer langzaam opkrabbelt en dan een paar tellen later weer doodleuk rondvliegt.
Moet ik dat zien zoals bij bijvoorbeeld mensen die zwaargewond raken en dan maanden later weer dingen kunnen die ze altijd al deden dat dat met een vlieg 10.000x sneller is in verhouding tot de mens omdat de vlieg zo klein is?
Misschien beetje bekrompen, maar is er iemand die dit kan bevestigen of informatie erover kan geven?
Met vriendelijke groet,
Paardlants
Is het raar als ik me afvraag wat jij gesnoven hebt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:13 schreef pionnetje het volgende:
[..]
elke vlieg heeft een : lord of the flies,,, en dat is een persoon in een straal van 3 km om jou heen die de macht heeft om verotting ( bromvliegen = verotting ) naar jou toe te sturen,, hoe hij dat doet weet ik ook niet maar ik heb het met eigen ogen gezien,,
om ervan te komen is dus een heel probleem ook nog eens dus,,en heeeel irritant ook nog eens, voor jou ,,,,,die beesten kunnen echt heeeeeel je avond verzieken,,,
Heb je nu nog in heeeel je leven geen EEN enkele fucking horror film gezien met insecten en voodoo enzo?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:50 schreef Paardlants het volgende:
Is het raar als ik me afvraag wat jij gesnoven hebt?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:45 schreef pionnetje het volgende:
stroop-vliegen-vangers-slingers, 2,30 euro per 5 stuks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |