Zou toch leuk zijn als je doorgroeide later niet danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ICT vrind ik regel mijn eigen netwerk wel
Boeiend dat die anderen zich druk maken om wat voor schoenen je draagt. Je verkracht hun kinderen niet, je komt slechts in gympies naar een feestje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel net zo makkelijk hoor. Maar ik weet dat er genoeg zijn die daar zo`n probleem van maken dat ik me er al redelijk op aangepast heb
Ik wil nog wel een pak jaquote:
hey lbquote:
Oh gezellig dat hoeft JUIST nooit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:27 schreef Ro-ald het volgende:
Verplicht netjes moeten kleden en verplicht gezellig doen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:27 schreef Ro-ald het volgende:
Sofquote:
Als ze zo nodig een dresscode willen zal ik mijn kleding er ook heus wel op afstemmen, maar mijn schoenen echt niet hoor. Volgens mij zou ik dat zelfs vergeten zo weinig geef ik om schoenenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel net zo makkelijk hoor. Maar ik weet dat er genoeg zijn die daar zo`n probleem van maken dat ik me er al redelijk op aangepast heb
Kan toch niet? Werkschoenen, laarzen, uitgaanschoenen, nette schoenen, sneakers, slippers etc etcquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Snap echt niet hoe je met 1 paar schoenen kan doen
ja, en daar heb ik geen netwerken voor nodigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als je doorgroeide later niet dan
ik eet op dit moment echt een lekkere appelquote:
Euh oke.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja, en daar heb ik geen netwerken voor nodig
granny smith?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik eet op dit moment echt een lekkere appel
genieten
wat doe jij?
Ik ben niet van plan ooit een pak te gaan dragenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:27 schreef Ro-ald het volgende:
nee junami ofzo kan datquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan ooit een pak te gaan dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |