Nee maar voor je het weet heb je er een te pakken he.quote:
You kidding mequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had weleens een date die helemaal into Tarantino films was, was ook wel grappig
Dan denk ik dat je een rationele vrouw bent die eerst denkt en dan doet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik zeg dat ik vreemdgaan niet zo erg vind dat ik gelijk breek met mn partner en het huis uit ga enzo, wat denken jullie dan?
Ik denk dan dat dat jouw keuze is, en dat je dat dus helemaal lekker zelf moet weten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik zeg dat ik vreemdgaan niet zo erg vind dat ik gelijk breek met mn partner en het huis uit ga enzo, wat denken jullie dan?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dan dat dat jouw keuze is, en dat je dat dus helemaal lekker zelf moet weten.
Maar dus niet dat ik dan zelf ook wel vreemd zal gaan ofzo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je een rationele vrouw bent die eerst denkt en dan doet.
Vreemdgaan heeft vaak een reden. Neemt niet weg dat ik het een van de laagste acties vind die je kunt doen tegenover iemand waarmee je een relatie hebt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee dat denk ik dan niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Maar dus niet dat ik dan zelf ook wel vreemd zal gaan ofzo?
Of als ik zeg dat ik het niet zou vertellen tegen de vrouw van een collega die vreemdgaat?
Waarom zou je zelf vreemdgaan als je partner dat wel heeft gedaan? Payback of zo? Dat is sneu.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Maar dus niet dat ik dan zelf ook wel vreemd zal gaan ofzo?
Of als ik zeg dat ik het niet zou vertellen tegen de vrouw van een collega die vreemdgaat?
Nou ja, ik zit in een discussie over vreemdgaan en daarin geeft iemand aan dat het als je het niet vertelt logisch is dat je dat niet doet omdat je zelf ook vreemdgaat of iets dergelijks. Ik weet alleen niet of ik het nou helemaal goed begrijp.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je zelf vreemdgaan als je partner dat wel heeft gedaan? Payback of zo? Dat is sneu.
In dat laatste geval ben je een slimme vrouw.
Ja logische redenering welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit in een discussie over vreemdgaan en daarin geeft iemand aan dat het als je het niet vertelt logisch is dat je dat niet doet omdat je zelf ook vreemdgaat of iets dergelijks. Ik weet alleen niet of ik het nou helemaal goed begrijp.
Dan haal ik mijn schouders op en ga verder met schoonmaken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat klinkt niet logisch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit in een discussie over vreemdgaan en daarin geeft iemand aan dat het als je het niet vertelt logisch is dat je dat niet doet omdat je zelf ook vreemdgaat of iets dergelijks. Ik weet alleen niet of ik het nou helemaal goed begrijp.
Dan denk ik dat je zelf misschien ook redelijk makkelijk vreemdgaat en daarom vergevingsgezind bent.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, die conclusie werd dus elders ook getrokken!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je zelf misschien ook redelijk makkelijk vreemdgaat en daarom vergevingsgezind bent.
Omdat als je zelf niet makkelijk vreemdgaat, het mijns inziens moeilijker te begrijpen is waarom je vriend dat wel zou doen. En iets wat moeilijk te begrijpen is, valt ook lastiger te vergeven. Andersom als bij jou zelf die drempel ook niet heel laag is, dan kan je er beter begrip voor hebben omdat je het jezelf ook wel ziet doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, die conclusie werd dus elders ook getrokken!
Ik snap dat niet, waarom is dat de redenatie?
Ik vind niet gelijk breken en uit huis gaan wel iets anders dan vergevingsgezind zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je zelf misschien ook redelijk makkelijk vreemdgaat en daarom vergevingsgezind bent.
Ik heb ze allemaalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Tarantino films
Ik hou ook wel van Woody Allen.
Ik zou zelf nooit vreemdgaan, maar ik kan me wel verplaatsen in redenen waarom iemand vreemdgaat. Niet dat ik akkoord ga met die redenen, begrijp me niet verkeerd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat als je zelf niet makkelijk vreemdgaat, het mijns inziens moeilijker te begrijpen is waarom je vriend dat wel zou doen. En iets wat moeilijk te begrijpen is, valt ook lastiger te vergeven. Andersom als bij jou zelf die drempel ook niet heel laag is, dan kan je er beter begrip voor hebben omdat je het jezelf ook wel ziet doen.
Dat ik het gemakkelijker vergeef als ik het begrijp, klopt wel, maar moeilijker en niet begrijpen is ook nog een verschil.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat als je zelf niet makkelijk vreemdgaat, het mijns inziens moeilijker te begrijpen is waarom je vriend dat wel zou doen. En iets wat moeilijk te begrijpen is, valt ook lastiger te vergeven. Andersom als bij jou zelf die drempel ook niet heel laag is, dan kan je er beter begrip voor hebben omdat je het jezelf ook wel ziet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |