Ergens is het een wonder dat ik uberhaupt naar bijv de 5 jaar meet ben geweest met weet ik veel hoeveel manquote:
Dat ben je nog steeds toch wel?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:17 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ergens is het een wonder dat ik uberhaupt naar bijv de 5 jaar meet ben geweest met weet ik veel hoeveel manmaar toen was ik nog jong
Met zijn allen post bezorgen. Dat doet me denken aan mijn eerste jaar bij de post. Toen deden wel als zaterdagwerkers het werk nog echt samen. Reden allemaal met 2 à 3 personen in een busje en gingen elkaar helpen als we klaar waren. Op een gegeven moment stonden we met 4 busjes en 10 man in één hofje van 70 huizen. Daar waren we zo klaar meequote:Op zondag 24 augustus 2014 00:09 schreef Herfstblad het volgende:
Ik zie het ook al voor me: Met zijn allen post bezorgenMooie mental image
Ik heb wel (grote) meetings gehad van andere fora, maar van hier eigenlijk nog nooit (ja, op die ene na dan).
Jij bent die met die oranje-blauwe jas, toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:42 schreef VixenFromHell het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich wel eens afvraagt hoe de collega's hier eruit zien?![]()
Ben waarschijnlijk ook 1 vd weinigen met een duidelijke foto in het profiel
Ik heb even wat profielen gechecked, maar ik zie nergens foto's. Ik zie bij mijn eigen profiel ook geen mogelijkheid om een foto erbij te zetten, trouwens.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:20 schreef posje het volgende:
[..]
Jij bent die met die oranje-blauwe jas, toch?
Bij sommigen staat er een linkje naar het fotoboek (zie bv: VixenFromHell), dat is het.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb even wat profielen gechecked, maar ik zie nergens foto's. Ik zie bij mijn eigen profiel ook geen mogelijkheid om een foto erbij te zetten, trouwens.
Jij hebt dus ook die nabetaling gehadquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:49 schreef Szura het volgende:
6,72 salaris krijgen terwijl je al lang uit dienst bent![]()
Dat is ruimquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Toch verrekte handig dat PostNL tegenwoordig tijdvakken hanteert voor de pakketbezorging, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te zitten wachten![]()
[ link | afbeelding ]
ja daar heb je ook niets aanquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Toch verrekte handig dat PostNL tegenwoordig tijdvakken hanteert voor de pakketbezorging, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te zitten wachten![]()
[ link | afbeelding ]
Ik blijf het vreemd vinden dat er in de AV van Pakketten gewoon staat dat levering bij de buren is toegestaan. Waarom staat er dan MIJN adres op? Ik bestel iets, dus ik wil wat ontvangen. Bij webshops kan je niet aangeven dat levering bij buren niet is toegestaan, dan moet je gelijk een ander adres opgeven... Het is niet fijn voor mijn buren omdat IK dus wat bestel en tevens ook privacy, ik wil niet weten waar mijn buren wat bestellen en zij ook niet waar ik bestel. Had eens een keer voor een nieuw stelletje van 20 een pakketje uit Hulst... ja voel je je toch wederzijds ongemakkelijk bij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
De pakketbezorger heeft mij ook al ontdekt als alternatief servicepunt, en ik begin er wel een beetje genoeg van te krijgen. Vooral omdat sommige mensen hier op de meest idiote tijdstippen hun pakketje bij mij komen halen. Staan ze doordeweeks even voor middernacht bij je aan te bellen, of om half 8 's morgens op een zondag.
Niks nieuws onder de zon. Is een tijd geweest dat ik er minimaal 1 per week uit die bakken kon halen. Bij de postbussen waren er dat zelfs nog meer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik had afgelopen zaterdag trouwens 2 legitimatiezendingen die gewoon tussen de HSM-post zaten. Lees net op Twitter dat ik niet de enige was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |