abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143758994
quote:
14s.gif Op zondag 24 augustus 2014 00:12 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat laatste is FOK! eigen _O-
Ergens is het een wonder dat ik uberhaupt naar bijv de 5 jaar meet ben geweest met weet ik veel hoeveel man _O- maar toen was ik nog jong :D
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 augustus 2014 @ 00:21:27 #77
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_143759151
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 00:17 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ergens is het een wonder dat ik uberhaupt naar bijv de 5 jaar meet ben geweest met weet ik veel hoeveel man _O- maar toen was ik nog jong :D
Dat ben je nog steeds toch wel?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_143759210
Haha I guess :P

Nou ja, ik zou iig niet negatief tegenover een meet staan :)
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 augustus 2014 @ 00:27:06 #79
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_143759357
Dan moeten we eens kijken hoeveel animo er is en wanneer de meesten kunnen :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_143759981
Nou, ik denk dat ik de meet maar oversla, the horror, ik kan de anonimiteit juist wel erg waarderen :P
pi_143762737
Lijkt me leuk, haha :P
Actions speak louder than words.
  zondag 24 augustus 2014 @ 07:42:09 #82
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_143763556
Mogguh :)
Meetings?
Ik denk niet dat het er bij mij van komt. Ik ben degene die altijd wel een excuus heeft om niet op zukke aangelegenheden te (willen :P ) komen ;)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_143764221
Ik heb ook een zeer duidelijke foto hoor! :Y

Fijne vakantie Superkimmie!
Wij gaan eind deze week.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_143764892
Jaa ik ben gek op forummeetings!! En met deze club moet het vrij makkelijk te regelen zijn want we hebben allemaal dezelfde dagen weekend :P
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_143770443
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 00:09 schreef Herfstblad het volgende:
Ik zie het ook al voor me: Met zijn allen post bezorgen :P Mooie mental image :')

Ik heb wel (grote) meetings gehad van andere fora, maar van hier eigenlijk nog nooit (ja, op die ene na dan).
Met zijn allen post bezorgen. Dat doet me denken aan mijn eerste jaar bij de post. Toen deden wel als zaterdagwerkers het werk nog echt samen. Reden allemaal met 2 à 3 personen in een busje en gingen elkaar helpen als we klaar waren. Op een gegeven moment stonden we met 4 busjes en 10 man in één hofje van 70 huizen. Daar waren we zo klaar mee :D
pi_143773189
Hooi allemaal,

Ik ben nieuw op fok, maar ik volgde dit topic al een tijdje toen ik nog geen lid was. Woensdag bij de post langs voor gesprek en dan kan ik hopelijk zo snel mogelijk beginnen. Het gaat om een functie als zaterdagbezorger van slechts 2 uur, dus hopelijk kan ik iets meer krijgen dan dat.
pi_143790830
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:42 schreef VixenFromHell het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich wel eens afvraagt hoe de collega's hier eruit zien? _O-
Ben waarschijnlijk ook 1 vd weinigen met een duidelijke foto in het profiel :P
Jij bent die met die oranje-blauwe jas, toch?
pi_143799206
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 21:20 schreef posje het volgende:

[..]

Jij bent die met die oranje-blauwe jas, toch?
Ik heb even wat profielen gechecked, maar ik zie nergens foto's. Ik zie bij mijn eigen profiel ook geen mogelijkheid om een foto erbij te zetten, trouwens.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_143800063
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik heb even wat profielen gechecked, maar ik zie nergens foto's. Ik zie bij mijn eigen profiel ook geen mogelijkheid om een foto erbij te zetten, trouwens.
Bij sommigen staat er een linkje naar het fotoboek (zie bv: VixenFromHell), dat is het. ;)
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  zondag 24 augustus 2014 @ 23:49:33 #90
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_143800119
6,72 salaris krijgen terwijl je al lang uit dienst bent _O_ :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_143800449
Toch verrekte handig dat PostNL tegenwoordig tijdvakken hanteert voor de pakketbezorging, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te zitten wachten :{

George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  maandag 25 augustus 2014 @ 06:16:58 #92
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_143804579
Mogguh :)
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:49 schreef Szura het volgende:
6,72 salaris krijgen terwijl je al lang uit dienst bent _O_ :P
Jij hebt dus ook die nabetaling gehad :)

quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Toch verrekte handig dat PostNL tegenwoordig tijdvakken hanteert voor de pakketbezorging, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te zitten wachten :{

[ link | afbeelding ]
Dat is ruim :o
De pakketbezorger van PostNL is overigens vaak rond eenzelfde tijd hier :)
Hij kent ook iedereen in/om het dorp en viceversa.
Vrolijke man

[ Bericht 41% gewijzigd door Pietertje71 op 25-08-2014 06:22:56 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_143805061
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[ link | afbeelding ]
ja daar heb je ook niets aan :)
pi_143805506
inpakdag vandaag! *O*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_143807363
Ik had afgelopen zaterdag trouwens 2 legitimatiezendingen die gewoon tussen de HSM-post zaten. Lees net op Twitter dat ik niet de enige was.
pi_143807813
Die tijdvakken zijn volgens mij op maandag bijna altijd zo ruim. Hier hebben ze op andere dagen keurig netjes een vak van 2 of 3 uur, maar op maadag de hele dag idd :N kun je niks mee.
Normaal komt ie vrijwel altijd rond 11 uur, dat is dan wel weer handig :)
pi_143807910
Vanaf deze week bezorgen ze ook op zondag... althans de mensen van het Autobedrijf las ik. Pakketbezorgers (ZZP'ers) liggen weer in de clinch met PostNL: http://www.telegraaf.nl/d(...)orgers_PostNL__.html

Ondertussen krijgen de pakketpunten (supermarkten e.d.) 25 (!) procent minder vergoeding, dus ik verwacht daar ook nog wel wat onrust. En ondertussen verhoogt PostNL lekker de tarieven voor de pakketten :D Je zou denken, pakketten zijn booming en de economie werkt: hoe meer mensen gebruik maken, des te lager de prijs wordt omdat er ook concurrentie is...

Ik wordt nu al gek van pakketbezorgers die elke dag aanbellen om pakketten van de buren te lozen, dat ik ermee gestopt ben ze aan te pakken. Nou ja buren, soms scheelt het aardig wat nummers of ken ik die mensen geeneens niet! Sowieso vindt ik het ook nog een stukje privacy. Gaat mijn buren ook niks aan dat ik koffie drink of wijn bestel... En ze komen ze vaak nog niet eens zelf afhalen en ik ga ze niet brengen hoor! Helaas voor de pakketbezorgers die dan morgen weer op pad moeten maar dat is het risico... helaas is het de verkeerde kant opgegaan sinds ze per pakketje betaald krijgen. Nu tekenen bezorgers zelf voor pakketjes en zijn boos als je het niet voor je buren wil aannemen.... Ja hallo, zij bestellen wat, ik niet. :( Sommige buren hebben iedere dag pakketjes maar werken gewoon van 9 tot 5 dus hebben in een week 4-5 pakketten bij de buren...

Sowieso vindt ik het vreemd dat je nog steeds bar weinig opties hebt om aan te geven dat bij buren niet gewenst is of meteen bij postkantoor laten afleveren...

[ Bericht 15% gewijzigd door Deezertje op 25-08-2014 11:27:26 ]
pi_143808037
De pakketbezorger heeft mij ook al ontdekt als alternatief servicepunt, en ik begin er wel een beetje genoeg van te krijgen. Vooral omdat sommige mensen hier op de meest idiote tijdstippen hun pakketje bij mij komen halen. Staan ze doordeweeks even voor middernacht bij je aan te bellen, of om half 8 's morgens op een zondag.
pi_143808072
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
De pakketbezorger heeft mij ook al ontdekt als alternatief servicepunt, en ik begin er wel een beetje genoeg van te krijgen. Vooral omdat sommige mensen hier op de meest idiote tijdstippen hun pakketje bij mij komen halen. Staan ze doordeweeks even voor middernacht bij je aan te bellen, of om half 8 's morgens op een zondag.
Ik blijf het vreemd vinden dat er in de AV van Pakketten gewoon staat dat levering bij de buren is toegestaan. Waarom staat er dan MIJN adres op? Ik bestel iets, dus ik wil wat ontvangen. Bij webshops kan je niet aangeven dat levering bij buren niet is toegestaan, dan moet je gelijk een ander adres opgeven... Het is niet fijn voor mijn buren omdat IK dus wat bestel en tevens ook privacy, ik wil niet weten waar mijn buren wat bestellen en zij ook niet waar ik bestel. Had eens een keer voor een nieuw stelletje van 20 een pakketje uit Hulst... ja voel je je toch wederzijds ongemakkelijk bij. :{
pi_143808188
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik had afgelopen zaterdag trouwens 2 legitimatiezendingen die gewoon tussen de HSM-post zaten. Lees net op Twitter dat ik niet de enige was.
Niks nieuws onder de zon. Is een tijd geweest dat ik er minimaal 1 per week uit die bakken kon halen. Bij de postbussen waren er dat zelfs nog meer.

Vreemder keek ik laatst op van de gerechtelijke brieven. Vond er laatst een waarvan het briefje er was afgescheurd waarop men moet tekenen etc. Schijnt dat als er bij de eerste afleveringpoging niemand thuis is deze brief gewoon met de reguliere post meegaat 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')