ga je toch lekker nachtbaggerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu moet ik mezelf weer in slaap huilen vannacht
Hij heeft zeker zijn hosselskills op je losgelatenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
KLB
Zou ik alleen doen voor Mortaxx.
Één blik in zijn ogen was genoegquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hij heeft zeker zijn hosselskills op je losgelaten
ja heb vernomen dat hij op Jan Kooijmans lijktquote:
Mortaxx is een adonis.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
ja heb vernomen dat hij op Jan Kooijmans lijkt
komt denk ik doordat hij is gebandquote:
Oh ja hij had zichzelf laten bannen. Iets met gebrek aan zelfbeheersing ofzo. Maar er was ook nog een ander forum waarin hij postte over zijn avonturen op vier wielen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
komt denk ik doordat hij is geband
partyflock?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh ja hij had zichzelf laten bannen. Iets met gebrek aan zelfbeheersing ofzo. Maar er was ook nog een ander forum waarin hij postte over zijn avonturen op vier wielen.
quote:Update:
Heb wéér een nieuwe rij-instructeur, hij had metéén door waarom mijn andere instructeurs mij niet mijn TTT lieten doen.
Ik rij te voorzichtig.
Deze instructeur heeft me gezegd dat hij het er met 2-3 lesjes wel bij mij uit heeft, en ik heb éindelijk mijn TTT geplanned, 3 oktober.
Ben benieuwd.
Heb totaal dan een kleine 85-90 les uur gehad voor die TTT maar goed, combinatie van 35 les uur rijden voordat ik mijn theorie uberhaupt had en 7 maanden niet lessen wat mij weer onzeker maakte in het verkeer, en daarna 15 les uur bij een andere instructeur na mijn theorie en nu 35 les uur bij nóg een andere instructeur... Het is helaas niet anders, kan er verder wel over zeuren en doen, maar dat veranderd niks aan de zaak.
Ga nu met een opgeheven hoofd, en heel veel plezier lessen, en kan niets anders doen dan m`n best
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Afgaande op wat ik daar in die krant zeg kan ik concluderen dat ik toen iets te veel wijn op had.
Braddie is allang geslaagd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:30 schreef MAHL het volgende:
De reacties van Frank en Mapima![]()
Verder, is Braddie eigenlijk (irl) al geslaagd? Ik zie hem nooit meer posten
Hij heeft geen rijbewijs meer nodig, want hij heeft tegenwoordig een vriendin waarop hij kan 'rijden'.quote:
Bron?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:54 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Hij heeft geen rijbewijs meer nodig, want hij heeft tegenwoordig een vriendin waarop hij kan 'rijden'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |