Wat zou jij doen als je de ziekte van Graves blijkt te hebben?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:27 schreef Lambiekje het volgende:
http://vactruth.com/2014/(...)s-vaccine-exemption/
Nog maar weer eens aanstippen wat voor misdadige waanzin vaccins zijn.
Rot toch eens op mit die nonsens vraag. ik zou naar Tim Kuik gaan. Kijk of ik die klootzak kan besmetten.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je de ziekte van Graves blijkt te hebben?
Dit is in geen enkele zin een nonsense vraag. Ik wil serieus graag weten wat je dan zou doen, op het stoppen met supermarkt voedsel en fluoride houdende tandpasta na (wat je natuurlijk nu ook al kan doen, dus waarom dan pas is mij een raadsel). Ik ben benieuwd of je dan toch niet stiekem gebruik gaat maken van de door jou zo compleet gehate medische wereld.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Rot toch eens op mit die nonsens vraag. ik zou naar Tim Kuik gaan. Kijk of ik die klootzak kan besmetten.
En ook denken dat het besmettelijk isquote:Op woensdag 10 september 2014 00:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit is in geen enkele zin een nonsense vraag. Ik wil serieus graag weten wat je dan zou doen, op het stoppen met supermarkt voedsel en fluoride houdende tandpasta na (wat je natuurlijk nu ook al kan doen, dus waarom dan pas is mij een raadsel). Ik ben benieuwd of je dan toch niet stiekem gebruik gaat maken van de door jou zo compleet gehate medische wereld.
Zeg Lambiekje; wat zou jíj eigenlijk doen als je de ziekte van Graves had?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Rot toch eens op mit die nonsens vraag. ik zou naar Tim Kuik gaan. Kijk of ik die klootzak kan besmetten.
Zeg Lambiekje; wat zou jíj eigenlijk doen als je de ziekte van Graves had?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, je gaat dus geen behandeling zoeken? De symptomen zijn niet echt prettig.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 september 2014 08:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zeg Lambiekje; wat zou jíj eigenlijk doen als je de ziekte van Graves had?
Het is dan ook een totaal zinloze vraag.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:53 schreef Lavenderr het volgende:
Nou we hebben antwoord op de vraag: Lambiekje gaat dan naar Tim Kuik.
Een beter antwoord zit er niet in.
Helemaal niet! Jij bent heel stellig negatief over vrijwel de gehele medische wetenschap. Daarom vraag ik mij af wat je zou doen als je een ziekte blijkt te hebben die door diezelfde medische wetenschap te behandelen is. Een vraag waar je stelselmatig geen antwoord op geeft.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is dan ook een totaal zinloze vraag.
Het wordt alleen maar gevraagd voor distractie. Sneue leeghoofden dat ze zijn.
"t is gewoon een hele SIMPELE vraag waar je gewoon geen antwoord op DURFT te geven.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zeg Lambiekje; wat zou jíj eigenlijk doen als je de ziekte van Graves had?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:09 schreef Lambiekje het volgende:
Je gaat echt geen antwoord krijgen.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:06 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Zeg Lambiekje; wat zou jíj eigenlijk doen als je de ziekte van Graves had?
Zeg Lavenderr; wat zou jij eigenlijk doen als je de ziekte van Graves had?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je gaat echt geen antwoord krijgen.
Of beter gezegd: geen echt antwoord.
Me laten vertellen wat het beste behandelingsplan is. Door een arts.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeg Lavenderr; wat zou jij eigenlijk doen als je de ziekte van Graves had?
Politiek correct weer hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Me laten vertellen wat het beste behandelingsplan is. Door een arts.
homeopaatquote:Op woensdag 10 september 2014 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Me laten vertellen wat het beste behandelingsplan is. Door een arts.
Geen idee. Ik ben daar wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:46 schreef .SP. het volgende:
[..]
En wat denk je dat Lambiekje zou doen als hij de ziekte van Graves had?
Homeopathie, de gast kiest voor de grootste oplichtersbende van de wereld.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben daar wel benieuwd naar.
... wat is het toch simpel te detecteren wie zielige trollende users zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:38 schreef .SP. het volgende:
[..]
Homeopathie, de gast kiest voor de grootste oplichtersbende van de wereld.
Mijn god, zo'n dieptepunt zag ik niet aankomen.
Dat zegt hij niet. Je moet hem geen woorden in de mond gaan leggen.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:38 schreef .SP. het volgende:
[..]
Homeopathie, de gast kiest voor de grootste oplichtersbende van de wereld.
Mijn god, zo'n dieptepunt zag ik niet aankomen.
Diverse verdunningen van water drinken gaat je dan niet helpen.quote:
Dat heb ik niet gezegd, wat ik wel zeg is dat je volgens mij niet helemaal doorhebt wat homeopathie is, vandaar dat ik vroeg of je wel weet wat het precies inhoudt.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... wat is het toch simpel te detecteren wie zielige trollende users zijn.
echt onbegrijpelijk dat men voor een reguliere arts gaat. Dat is de laatst persoon waar je moet wezen.
Hiermee suggereer je dat je Jomanda op hetzelfde niveau zet als een homeopaat... maar die is imho van een nóg lager allooi...quote:Op donderdag 11 september 2014 00:55 schreef starla het volgende:
[..]
Doe de groetjes aan Sylvia Millecam!
Ik suggereer niets.quote:Op donderdag 11 september 2014 07:31 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Hiermee suggereer je dat je Jomanda op hetzelfde niveau zet als een homeopaat... maar die is imho van een nóg lager allooi...
Je weet wat je krijgt! Een goed geschud druppeltje water!quote:Op donderdag 11 september 2014 11:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
En wat maakt een homeopaat wel betrouwbaar?
Propagandaquote:Op donderdag 11 september 2014 12:04 schreef .SP. het volgende:
[..]
Je weet wat je krijgt! Een goed geschud druppeltje water!
Nonsens, dat is al veel langer aan de gang, er moet een andere oorzaak zijn......quote:Op donderdag 11 september 2014 12:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
Propaganda![]()
Het is algemeen bekend dat vrouwen die de pil gebruiken ook plassen en dat die hormonen daardoor in het drinkwater terecht komen, waar dat toe leid begint inmiddels ook al duidelijk te worden.
[ afbeelding ]
Homeopaten zijn dus duidelijk werktuig van de illuminatie die er op uit zijn om ons, stoere mannen, te feminiseren.
De pil bestaat ook sinds de jaren 50, de foto's tonen duidelijk de glijdende schaal aan.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:16 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nonsens, dat is al veel langer aan de gang, er moet een andere oorzaak zijn......
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2014 12:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
Propaganda![]()
Het is algemeen bekend dat vrouwen die de pil gebruiken ook plassen en dat die hormonen daardoor in het drinkwater terecht komen, waar dat toe leid begint inmiddels ook al duidelijk te worden.
[ afbeelding ]
Homeopaten zijn dus duidelijk werktuig van de illuminatie die er op uit zijn om ons, stoere mannen, te feminiseren.
http://www.scientias.nl/l(...)tot-alzheimer/105098quote:Wetenschappers hebben een mogelijke connectie gevonden tussen benzodiazepinegebruik en Alzheimer. Mensen die regelmatig benzodiazepinen (slaappillen) slikken, hebben een vergrote kans op Alzheimer. Alleen in Nederland worden er tien miljoen recepten per jaar uitgeschreven en dit aantal stijgt jaarlijks.
Franse wetenschappers volgden 1.796 Alzheimerpatiënten en 7.184 gezonde mensen voor een periode van zes jaar. Uit het onderzoek blijkt dat mensen die benzodiazepinen gebruiken een 51% hogere kans hebben om Alzheimer te krijgen. Deze kans verdubbelt wanneer mensen meer dan 180 dagen het medicijn gebruiken.
quote:Op donderdag 11 september 2014 12:04 schreef .SP. het volgende:
[..]
Je weet wat je krijgt! Een goed geschud druppeltje water!
TRU / Homeopathie wetenschappelijk aangetoondquote:
Oh ja, verklaar dit dan!quote:Op donderdag 11 september 2014 12:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
De pil bestaat ook sinds de jaren 50, de foto's tonen duidelijk de glijdende schaal aan.
Hoe ignorant kan je wel niet zijn zeg, het is toch overduidelijk, DOE JE OGEN OPEN!!!
Als er geen winst te behalen valt....quote:Op donderdag 11 september 2014 23:21 schreef Lambiekje het volgende:
Zembla van vanavond is weer prachtig.
Het laat maar weer eens zien hoe walgelijk BadPharma is.
Een select groepje vrouwen is geen goed genoeg afzetmarkt. Geen vergunning voor alle vrouwen dus dan maar het hele product van de markt.
Nou, nou, nou...quote:
Homeopatische middelen die zijn goedkoop KUCH!!!quote:Op donderdag 11 september 2014 23:21 schreef Lambiekje het volgende:
Zembla van vanavond is weer prachtig.
Het laat maar weer eens zien hoe walgelijk BadPharma is.
Een select groepje vrouwen is geen goed genoeg afzetmarkt. Geen vergunning voor alle vrouwen dus dan maar het hele product van de markt.
Kapitalisten zijn die homeopaten ook.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:33 schreef theguyver het volgende:
Homeopatische middelen die zijn goedkoop KUCH!!!
De onzin van homeopathie is hardstikke inhoudelijkquote:Op vrijdag 12 september 2014 07:34 schreef Lambiekje het volgende:
... als er maar niet inhoudelijk geregeard hoeft te worden.
Eindelijk wat zelfreflectie. Chapeau!quote:Op vrijdag 12 september 2014 07:34 schreef Lambiekje het volgende:
'Zei Lambiekje tegen zichzelf en anderen in z'n hoofd -edit-quote:Op vrijdag 12 september 2014 07:34 schreef Lambiekje het volgende:
Lambiekje, je bent onduidelijk, bedoel je geregeerd of gereageerd?quote:Op vrijdag 12 september 2014 07:34 schreef Lambiekje het volgende:
fotosjop natuurlijk, ze zijn de geschiedenis ook nog eens aan het herschrijven.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:38 schreef .SP. het volgende:
[..]
Oh ja, verklaar dit dan!
[ afbeelding ]
-edit- wat begrijp jij niet aan het begrip beschaafd?quote:Bayer: “Kankermedicijn is alleen bedoeld voor de rijken”
De algemeen directeur van farmareus Bayer, Marijn Dekkers, heeft tijdens een conferentie gezegd dat een nieuw kankermedicijn is bedoeld voor patiënten die het zich kunnen veroorloven. De Nederlander haalde zich de woede van veel mensen op de hals.
In India doet Bayer er alles aan om te voorkomen dat de overheid een goedkope variant van het medicijn Nexavar op de markt brengt. De Indiase overheid had de plaatselijke medicijnmaker Natco daartoe opdracht gegeven.
Bayer rekent 67.000 dollar per patiënt per jaar voor het middel. Natco wil Nexavar voor 177 dollar op de markt brengen. Het congres in Londen vond plaats in december, maar de aandacht werd er nu op gevestigd door Business Week.
Dekkers sprak op het congres van ‘diefstal’. “We hebben dit medicijn niet ontwikkeld voor de Indiase markt,” zei hij. “We hebben het ontwikkeld voor westerse patiënten die het zich kunnen veroorloven.”
“Bayer geeft toe dat de medicijnen die ze maakt zijn bedoeld voor de rijkste patiënten,” reageerde Artsen Zonder Grenzen woedend. “Dit toont aan wat er mis is met de farmaceutische industrie. Ziektes waar ze geen winst uit kunnen halen negeren ze, en met patiënten die niet kunnen betalen wordt geen rekening gehouden.”
bron
En ook weer lekker hypocriet van Lambiekje, hoe kunnen medicijnen, volgens zijn eigen redenatie, die mensen nu helpen? Natco en Bayer zijn toch allebij pharma bedrijven en hebben dus volgens Biekjes standpunt niks goeds met de mensheid voor.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Klinkt inderdaad als zeer objectieve en totaal niet uit het verband gerukte verslaglegging.
*padum psssj*quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:05 schreef Manke het volgende:
Als een homeopathisch middeltje wèl werkt, en big farma gaat ermee aan de haal, is het dan nog een homopathisch middel?
Met zo'n uitspraak geef je alleen maar aan dat je niet weet wat homeopathie is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:05 schreef Manke het volgende:
Als een homeopathisch middeltje wèl werkt, en big farma gaat ermee aan de haal, is het dan nog een homopathisch middel?
Er zijn veel meer bozos dan Heisenbergs. Het is gewoon een onzinargumentquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:55 schreef Manke het volgende:
Voor de uitlachers zijn ze in de eerste fase allemaal Bozo the clown.
Als je weet wat homeopatie is, weet je dat het niet werktquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Met zo'n uitspraak geef je alleen maar aan dat je niet weet wat homeopathie is.
Je bent er in iedergeval van verzekerd dat er geen bijwerkingen zijnquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je weet wat homeopatie is, weet je dat het niet werkt
Dat is geen homeopathiequote:Op vrijdag 12 september 2014 18:05 schreef Manke het volgende:
Tig keer verdund in water is gewoon onzin, maar niet verdunde natuurlijke middeltjes die je bij de apotheek kan krijgen worden vaak ook als homeopathie gezien.
Volgens mij is dat nog nooit voorgekomen. Dus homeop...eh hypothetisch.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:05 schreef Manke het volgende:
Heb je een voorbeeld van zo'n middel?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:05 schreef Manke het volgende:
Tig keer verdund in water is gewoon onzin, maar niet verdunde natuurlijke middeltjes die je bij de apotheek kan krijgen worden vaak ook als homeopathie gezien.
bach bloemen concentraat sprayquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld van zo'n middel?
Maar daar staat toch precies op welke werkzame stoffen er in zitten?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
Valeriaan en dergelijken, gok ik zo.
Natuurlijke middeltjes, ach gus, en dan is het vrede vreugde eierkoeken?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:05 schreef Manke het volgende:
Nee verdund. Tig keer.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:12 schreef Manke het volgende:
A vogel wordt als homeopatisch gezien, maar volgens mij zijn dat juist geconcentreerde extracten.
Vogel is voor mensen die ze zien vliegenquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:12 schreef Manke het volgende:
A vogel wordt als homeopatisch gezien, maar volgens mij zijn dat juist geconcentreerde extracten.
weet ikquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Natuurlijke middeltjes, ach gus, en dan is het vrede vreugde eierkoeken?
Je weet dat bv antibiotica heel natuurlijk is? Peniciline is gemaakt van schimmels.
Echt, verdiep je eens in de materie
Ja dat zeg ik net: je kunt het zonder recept kopen bij de apotheek. En de drogist. En de reformzaak.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:15 schreef Manke het volgende:
[..]
ow toch, zag het staan bij de apotheek.
Wees blij dat jij slimmer bentquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
En het is ook nog eens vies. Ik kreeg altijd van die echinaforce (?) druppels van m'n ouders in de roosvicee.. Bah.
Dom dusquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
', "baadt het niet dan schaadt het niet".
mijn vader deed chemo met die instelling.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik noem de dingen gewoon bij de naam, baat het niet schaadt het niet redeneren is gewoon dom.
Zo kreeg ik van mijn oma Levertraan capsules ik zou er groter van worden, nou... NOPE!quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, ach... bij mijn ouders was het gewoon een 'extra'tje', "baadt het niet dan schaadt het niet". Verder gewoon wel reguliere gezondheidszorg en medicijnen en vaccinaties, godzijdank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |