Wat zou jij doen als je de ziekte van Graves blijkt te hebben?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:27 schreef Lambiekje het volgende:
http://vactruth.com/2014/(...)s-vaccine-exemption/
Nog maar weer eens aanstippen wat voor misdadige waanzin vaccins zijn.
Rot toch eens op mit die nonsens vraag. ik zou naar Tim Kuik gaan. Kijk of ik die klootzak kan besmetten.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je de ziekte van Graves blijkt te hebben?
Dit is in geen enkele zin een nonsense vraag. Ik wil serieus graag weten wat je dan zou doen, op het stoppen met supermarkt voedsel en fluoride houdende tandpasta na (wat je natuurlijk nu ook al kan doen, dus waarom dan pas is mij een raadsel). Ik ben benieuwd of je dan toch niet stiekem gebruik gaat maken van de door jou zo compleet gehate medische wereld.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Rot toch eens op mit die nonsens vraag. ik zou naar Tim Kuik gaan. Kijk of ik die klootzak kan besmetten.
En ook denken dat het besmettelijk isquote:Op woensdag 10 september 2014 00:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit is in geen enkele zin een nonsense vraag. Ik wil serieus graag weten wat je dan zou doen, op het stoppen met supermarkt voedsel en fluoride houdende tandpasta na (wat je natuurlijk nu ook al kan doen, dus waarom dan pas is mij een raadsel). Ik ben benieuwd of je dan toch niet stiekem gebruik gaat maken van de door jou zo compleet gehate medische wereld.
Zeg Lambiekje; wat zou jíj eigenlijk doen als je de ziekte van Graves had?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Rot toch eens op mit die nonsens vraag. ik zou naar Tim Kuik gaan. Kijk of ik die klootzak kan besmetten.
Zeg Lambiekje; wat zou jíj eigenlijk doen als je de ziekte van Graves had?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, je gaat dus geen behandeling zoeken? De symptomen zijn niet echt prettig.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 september 2014 08:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zeg Lambiekje; wat zou jíj eigenlijk doen als je de ziekte van Graves had?
Het is dan ook een totaal zinloze vraag.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:53 schreef Lavenderr het volgende:
Nou we hebben antwoord op de vraag: Lambiekje gaat dan naar Tim Kuik.
Een beter antwoord zit er niet in.
Helemaal niet! Jij bent heel stellig negatief over vrijwel de gehele medische wetenschap. Daarom vraag ik mij af wat je zou doen als je een ziekte blijkt te hebben die door diezelfde medische wetenschap te behandelen is. Een vraag waar je stelselmatig geen antwoord op geeft.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is dan ook een totaal zinloze vraag.
Het wordt alleen maar gevraagd voor distractie. Sneue leeghoofden dat ze zijn.
"t is gewoon een hele SIMPELE vraag waar je gewoon geen antwoord op DURFT te geven.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zeg Lambiekje; wat zou jíj eigenlijk doen als je de ziekte van Graves had?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:09 schreef Lambiekje het volgende:
Je gaat echt geen antwoord krijgen.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:06 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Zeg Lambiekje; wat zou jíj eigenlijk doen als je de ziekte van Graves had?
Zeg Lavenderr; wat zou jij eigenlijk doen als je de ziekte van Graves had?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je gaat echt geen antwoord krijgen.
Of beter gezegd: geen echt antwoord.
Me laten vertellen wat het beste behandelingsplan is. Door een arts.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeg Lavenderr; wat zou jij eigenlijk doen als je de ziekte van Graves had?
Politiek correct weer hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Me laten vertellen wat het beste behandelingsplan is. Door een arts.
homeopaatquote:Op woensdag 10 september 2014 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Me laten vertellen wat het beste behandelingsplan is. Door een arts.
Geen idee. Ik ben daar wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:46 schreef .SP. het volgende:
[..]
En wat denk je dat Lambiekje zou doen als hij de ziekte van Graves had?
Homeopathie, de gast kiest voor de grootste oplichtersbende van de wereld.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben daar wel benieuwd naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |