Denk 't wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 08:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ga je nog naar de Laurent Lesbiens Wombcat? Enne wanneer is die nou precies? Volgend weekend toch?
Dat was voor die masterclass hè, alles is anders nu :pquote:Op zondag 24 augustus 2014 08:38 schreef Wombcat het volgende:
Ja, dat zag ik toen je op de Nedereindseberg reed.
alleen kwam je toen niet weg
Het schriftelijk indienen van een verzoek tot demarreren heb je nog niet helemaal in de vingersquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:28 schreef kanovinnie het volgende:
Marco en ik hebben een masterclass demarreren achter de rug he? 'T is gesneden koek voor ons.
Waar is die? Iets voor Patty, of verder dan 60km?quote:Op zondag 24 augustus 2014 08:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmmm heb der wel zin in denk ik. Ik kijk vd week wel even.
Vier uurtjes ongeveer. 140km.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waar is die? Iets voor Patty, of verder dan 60km?
Ik vind het wel goed dat er dat soort iniatieven zijn. In Haarlem heb je ook zoiets.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:14 schreef Patroon het volgende:
Wel leuk, een groepje dames hier in de stad zijn begonnen met elke zondag om 10u met elkaar fietsen. Eerst 50-70km en later verder. Mijn vriendin is vandaag voor het eerst mee. Toch wel motiverend voor haar om eens met vrouwen te fietsen ipv altijd achter de "snellere" mannen aan.
Ik kom de laatste tijd regelmatig groepen dames tegen. Sommige zijn (vaak iets te dikke) huisvrouwen op een racefiets (quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat er dat soort iniatieven zijn. In Haarlem heb je ook zoiets.
Wat is daar nou weerquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd regelmatig groepen dames tegen. Sommige zijn (vaak iets te dikke) huisvrouwen op een racefiets (), maar er zijn ook groepen die flink doorfietsen!
quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat is daar nou weeraan? Ik zie liever iets te dikke huisvrouwen aan sport doen dan dat ze zich vol vreten op de bank.
Mont Cats en Mont Cassel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 08:58 schreef kaasplankje het volgende:
Lekker knallen met Wombcat op de Mont Serrat!
Mooiweertoerder.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:15 schreef Gripper het volgende:
Ik zit ff lekker te chillen bij m'n ouders. Was eigenlijk op weg naar de posbank, maar het begon net te druppen toen ik langs ede kwam, dus maar even naar het ouderlijk huis gevlucht.
Maar het regent nog zeker tot 14 uur en zometeen komen er ook olijfjes en wijn op tafel, dus ik schat in dat die posbank voor een andere keer zal zijn
Daar heb je dan wel weer gelijk in, maar ik zie toch liever een paar strakke jonge dames...quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat is daar nou weeraan? Ik zie liever iets te dikke huisvrouwen aan sport doen dan dat ze zich vol vreten op de bank.
Tsja. Kan ik opzich wel begrijpen. Anderzijds, als je van die figuren ziet dat je denkt "What has been seen can not be unseen", waardeer je je eigen chick weer des te meer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk in, maar ik zie toch liever een paar strakke jonge dames...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |