"Any links 4 da execution of da journalist plz. Allahu Akbar. UK must b shaking up haha. I wna b da 1st UK woman 2 kill a UK or US terorrist!"quote:Britse chick is jihadist
Een jonge vrouw (22 jaar), van origine uit het zuiden van Londen, heeft 'beloofd' dat ze de eerste vrouwelijke IS-haatbaardin wordt die westerlingen uit gaat roeien.
De vrouw, Khadijah Dare, werd op de wereld gezet als niet-moslim. Ze leefde een normaal leven als tiener, en verscheen volgens Daily Mail regelmatig op hakken in strakke broeken. Toen ze 18 jaar werd, bekeerde ze zich tot de islam. Ze begon een burka te dragen, en werd door haar stadsgenoten regelmatig verzocht "terug te gaan naar haar eigen land".
In 2012 radicaliseerde ze, en besloot ze te vertrekken naar Syrië om mee te vechten in de 'Heilige Oorlog'. Ze trouwde een extremist, waarvan ze een kind kreeg. Dit jongetje is op haar Twitter profielfoto te zien met een AK-47 in zijn hand.
Daarnaast belooft ze op social media dat ze de eerste vrouwelijke IS-strijder wordt die westerlingen uit Groot-Brittannië en Amerika zal executeren. "Any links 4 da execution of da journalist plz. Allahu Akbar. UK must b shaking up haha. I wna b da 1st UK woman 2 kill a UK or US terorrist!", schrijft de vrouwelijke religek over de vermoorde Amerikaan James Foley.
http://www.powned.tv/nieu(...)_is_jihadist_af.html
idd, de overheid zou dit moeten subsidieren!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:43 schreef Salah-al-Din het volgende:
Eigenlijk is dit perfect. Je hoeft die mensen niet te deporteren want ze gaan zelf!
Waarom zit jij altijd die domheid te verdedigen? Dit is gewoon een muts die te dom is om te poepen. Zorgt ook nog voor slecht imago van islam. Hoe moeilijk is het voor je om gewoon te zeggen: "Wat een dom wijf."quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:45 schreef Charismatisch het volgende:
Twitter is een gratis internetdienst waarmee gebruikers korte berichtjes van maximaal 140 tekens publiceren.
Zal wel hiermee te maken hebben.
Ik ben geen kuddedier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom zit jij altijd die domheid te verdedigen? Dit is gewoon een muts die te dom is om te poepen. Zorgt ook nog voor slecht imago van islam. Hoe moeilijk is het voor je om gewoon te zeggen: "Wat een dom wijf."
Nee, trollen leven inderdaad alleen in een grot.quote:
Mwah...als ik dat bericht zo lees denk ik eerder dat ze in een recent verleden onderdeel was van de Barrens Chat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:45 schreef Charismatisch het volgende:
Twitter is een gratis internetdienst waarmee gebruikers korte berichtjes van maximaal 140 tekens publiceren.
Zal wel hiermee te maken hebben.
Aandachtshoerhaatbaardinquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:58 schreef SeLang het volgende:
[..]
Bij dat woord moest ik trouwens hieraan denken:
[ afbeelding ]
Als je die naam googled dan vind je haar FB. Ziet er naar uit dat ze Nigeriaans is oid.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:55 schreef superniger het volgende:
Zijn er ook pics van haar zonder burka?
Lid van FB sinds gisteren (21-08-2014) vraag me af of ze dit daadwerkelijk zelf heeft gedaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je die naam googled dan vind je haar FB. Ziet er naar uit dat ze Nigeriaans is oid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |