abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153690638
- asielbeleid
- religieuzen
- de anderen eerst weggeef mentaliteit
- te veel regels
- torenhoge belastingen om de "anderen eerst weggeef mentaliteit" mogelijk te kunnen maken
- Ploumen en voorheen Pronk zie "anderen eerst weggeef mentaliteit"
- grondspeculatie, mede oorzaak van de woningnood
- het niet aanpakken van graaigedrag door bestuurders die met belastinggelden betaald worden
- vermogensrendementsheffing
- lijkenpikbelasting
- betutteling
- jaloezie
- vandalisme met jaloerse indicatie (auto bekrassen ed..)
- te ver doorgeschoten emancipatie/feminazisme
- wetgeving die relioten ondersteund
- verkeersinrichting die NIET landelijk hetzelfde is zie rotondes...
- te veel mensen per vierkante kilometer
- te weinig vrij toegankelijke natuur
- geluidsoverlast
- agressie
- te dure opleidingen
- leeftijdsdiscriminatie zowel op de arbeidsmarkt als op scholen en de huizenmarkt
- Boa's (niet de slangen daar heb ik niks op tegen)
- politiek gekleurde omroepen en pers (echt het is moeilijk om een neutrale nieuwsbron te vinden)
- wegkijken van problemen
- het benoemen van feiten als racisme bestempelen om zo discussie en zoeken naar oplossingen onmogelijk te maken
- politici
- het feit dat we onze munteenheid ons hebben laten afpakken
- de euro
- de EU
- de ECB
- AFM die zijn werk niet doet
- DNB die zijn werk niet doet
- CPB die propaganda maakt in plaats van plannen
- CBS die statistieken politiek wenselijk maakt

Waar zijn we mee bezig in dit land !!!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Stokken_en_stenen op 20-06-2015 13:23:01 ]
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_153690700
PVV-tokies.

zoals hierboven
Feyenoord Rotterdam
pi_153690768
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 13:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
PVV-tokies.

zoals hierboven
Idioten die met het verwijzen naar een familie mensen met een gefundeerde mening weg willen zetten als mensen die niet al te veel nadenken.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_153691151
PVV'ers staan hoog, maar ze zijn nog altijd niet zo vermoeiend als anti-PVV'ers. Die spannen toch wel de kroon.
Conscience do cost.
pi_153693043
De flexwet :r
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_153695356
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 13:41 schreef ems. het volgende:
PVV'ers staan hoog, maar ze zijn nog altijd niet zo vermoeiend als anti-PVV'ers. Die spannen toch wel de kroon.
Users zoals deadprez en Guus_Geluk7 die voor iedere PVV-post een pakje racisme-kaarten hebben liggen.

Ontopic natuurlijk het achterlijke belastingklimaat (vooral voor autobezitters, daardoor burgerlijke koekblikjes op de weg), duur OV, hoge studiekosten, dure ziektekostenverzekering, calvinistische mentaliteit, carnaval, voetbal, kringverjaardagen, geen ambitieuze hoogbouw ondanks de grondprijs, vooral je hoofd niet boven het maaiveld uitsteken, etc en natuurlijk het weer: een warm en koud herstseizoen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Drommelsch85 op 20-06-2015 17:05:25 ]
url
pi_153695373
quote:
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Forum Admin zaterdag 20 juni 2015 @ 17:34:30 #283
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_153696083
quote:
Deze ook ja.

JA MAAR GEERT WILDERS *schuimbek*
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_153696443
het grote gemak waarmee ondoordacht ik weet niet hoeveel belastinggeld wordt weggegooid aan allerlei onnozele plannetjes en projectjes.....het is zo gek niet te bedenken of er is wel een subsidie voor....kappen met die onzin!

Alleen subsidiëren wat echt nodig is, en dat is niet (even wat lokale voorbeeldje waar ik me aan erger, maar dit zal ik elke gemeente hetzelfde zijn, dus doe het keer 500 ofzo))
- 1 miljoen in een kinderboerderij
- ik weet niet hoeveel re-integratie clubjes die nog nooit effect hebben gehad, centraliseren en resultaat afspraken maken!)
- sociale meuk zoals, zwemles voor bepaalde doelgroepen, buurtfeestjes etc.

Verder ook heel veel grotere projecten die gewoon geld weg pissen zijn, bij:

- "pracht" wijken
- hoge snelheidslijn
- het nieuwe energie akkoord (20 miljard oid)....fok die windmolens zeg...ik voorspel over 10 jaar kamer vragen over dit aankomende fiasco
- bijna gratis auto's weggeven als ze maar een stekkertje hebben (5 miljard gone)
- 4 miljard naar onderwijs ter verbetering leerkrachten...niemand weet nu echter waar dat geld aan opgegaan is....
etc. etc.

en wij maar lappen...dus waar erger ik me aan: nederland subsidie land!!
  zondag 21 juni 2015 @ 16:09:45 #285
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_153719870
geen natuur, politiek correctheid, vergrijzing, klinische straatbeeld/vinexwijken, arrogantie jegens andere landen, en meer
graag op anoniem
  zondag 21 juni 2015 @ 17:29:05 #286
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_153722086
Softe mensen en overal maar begrip voor moeten hebben. :r
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_153723240
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 16:09 schreef topdeck het volgende:
geen natuur
Hebben we wel. Je moet het alleen niet met Alaska of iets dergelijks vergelijken.
  zondag 21 juni 2015 @ 18:43:00 #288
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_153723883
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 16:09 schreef topdeck het volgende:
geen natuur, politiek correctheid, vergrijzing, klinische straatbeeld/vinexwijken, arrogantie jegens andere landen, en meer
je komt uit de randstad en komt nooit daar buiten?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_153723933
De mentaliteit van de meeste Nederlanders.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  zondag 21 juni 2015 @ 20:31:41 #290
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_153726911
quote:
4s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 13:17 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
- asielbeleid
- religieuzen
- de anderen eerst weggeef mentaliteit
- te veel regels
- torenhoge belastingen om de "anderen eerst weggeef mentaliteit" mogelijk te kunnen maken
- Ploumen en voorheen Pronk zie "anderen eerst weggeef mentaliteit"
- grondspeculatie, mede oorzaak van de woningnood
- het niet aanpakken van graaigedrag door bestuurders die met belastinggelden betaald worden
- vermogensrendementsheffing
- lijkenpikbelasting
- betutteling
- jaloezie
- vandalisme met jaloerse indicatie (auto bekrassen ed..)
- te ver doorgeschoten emancipatie/feminazisme
- wetgeving die relioten ondersteund
- verkeersinrichting die NIET landelijk hetzelfde is zie rotondes...
- te veel mensen per vierkante kilometer
- te weinig vrij toegankelijke natuur
- geluidsoverlast
- agressie
- te dure opleidingen
- leeftijdsdiscriminatie zowel op de arbeidsmarkt als op scholen en de huizenmarkt
- Boa's (niet de slangen daar heb ik niks op tegen)
- politiek gekleurde omroepen en pers (echt het is moeilijk om een neutrale nieuwsbron te vinden)
- wegkijken van problemen
- het benoemen van feiten als racisme bestempelen om zo discussie en zoeken naar oplossingen onmogelijk te maken
- politici
- het feit dat we onze munteenheid ons hebben laten afpakken
- de euro
- de EU
- de ECB
- AFM die zijn werk niet doet
- DNB die zijn werk niet doet
- CPB die propaganda maakt in plaats van plannen
- CBS die statistieken politiek wenselijk maakt

Waar zijn we mee bezig in dit land !!!!!!
Dit soort mensen :')
En wat zijn er toch veel van }:|
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_153727274
Het bekrompen denken en dat niemand ambities mag hebben. We moeten allemaal een grijze muis zijn, die 's nergens vroeg om 9.00 op kantoor zit, om 12.00 zijn broodtrommeltje opent, om 13.00 weer aan het werk is en om 17.00 stipt naar huis gaat.

En als we dan een mening hebben die anders is dan dat van anderen, ben je arrogant, kortzichtig of gewoon een lul. Wil je iéts meer dan Piet of Klaas, dan is het land te klein. Van mij mag het eeuwige gezeik ook wel stoppen.
pi_153727797
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:44 schreef Feivel1 het volgende:
Het bekrompen denken en dat niemand ambities mag hebben. We moeten allemaal een grijze muis zijn, die 's nergens vroeg om 9.00 op kantoor zit, om 12.00 zijn broodtrommeltje opent, om 13.00 weer aan het werk is en om 17.00 stipt naar huis gaat.

En als we dan een mening hebben die anders is dan dat van anderen, ben je arrogant, kortzichtig of gewoon een lul. Wil je iéts meer dan Piet of Klaas, dan is het land te klein. Van mij mag het eeuwige gezeik ook wel stoppen.
Ja, of wanneer iemand bijvoorbeeld een boot heeft. "Zal wel van zwart geld betaald zijn." Waag het niet om meer te hebben dan een ander.
pi_153729101
Tokkies
pi_153729281
Schijnheiligheld,hypocrisie,arrogantie,ongeloofwaardigheid van zogenaamde professionals/deskundigen doie ook nog eens hun macht/bevoegdheden misbruiken,achterlijke bureaucratie en idiote regels die nergens op slaan.
  zondag 21 juni 2015 @ 23:04:28 #295
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_153732271
Het land is te klein qua natuur. Ik mis een outback waar ik kan jagen, vissen, motorcrossen, kamperen zonder dat ik iemand tegen kom. Je bent altijd iemand tot last, of illegaal bezig als je zulke dingen wil doen in NL.

Of: De Nederlandse politiek die niks doet aan de bankenwereld, islamisering, schoothond van de VS is, en gewoon schijt heeft aan het volk. Die malle Rutte met zijn rotgrijns nog steeds aan het roer.
It's okay to be white
pi_153733084
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 20:31 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Dit soort mensen :')
En wat zijn er toch veel van }:|
Struisvogels zoals Pandaplint en wat zijn er toch veel van }:|
pi_153733332
quote:
9s.gif Op zondag 21 juni 2015 23:32 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Struisvogels zoals Pandaplint en wat zijn er toch veel van }:|
ga emigreren :')
pi_153733377
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 23:40 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

ga emigreren :')
En dan heb ik niks mee om in klaagbaak te posten -O-
pi_153734647
Dat er mensen zijn die zulke waslijsten met geklaag opschrijven dat het net lijkt alsof leven in Nederland erger is dan in Zimbabwe of Noord-Korea. :+
pi_153734829
Het eeuwige gezeik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')