Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Op vrijdag 22 augustus 2014 11:53 schreef Lemming22 het volgende: Ik ben ook een beetje scepovic over die nieuwe spits. 3 miljoen voor een spits die we niet nodig hebben, dat zal wel onzin zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Cocu: 'Wat de uitslag ook is, dat zal niet bepalend zijn voor de landstitel'
PSV moet het zondag in de competitietopper tegen Ajax zien te redden zonder Santiago Arias. De rechtsback liep maandag op de training een blessure op en is niet fit genoeg om mee te reizen naar Amsterdam. Phillip Cocu heeft goede hoop dat Oscar Hiljemark wel kan spelen: de middenvelder liep donderdag tegen Shakhtyor Soligorsk een vleeswond op, maar Ajax-uit lijkt niet in gevaar.
Cocu heeft zin in de kraker, maar wil het duel in de hoofdstad ook niet belangrijker maken dan dat hij is. "Wat de uitslag ook is, dat zal niet bepalend zijn voor het kampioenschap", zei Cocu op de website van PSV. "Het is een grote wedstrijd, als je in staat bent daar te winnen dan sta je er als elftal goed op. Maar zo vroeg in het seizoen is dat niet bepalend. Als het drie wedstrijden voor het einde is, is dat natuurlijk anders."
Vorig seizoen verloor PSV met 1-0 in de Amsterdam ArenA, maar Cocu kijkt niet terug naar deze wedstrijd en denkt dat zijn ploeg een stuk stabieler is dan vorig jaar. Jetro Willems kan zijn rentree maken: de linksback zat donderdag alweer bij de groep en zal zondag ook in de bus stappen.
Mensen op de tribune waren gisteren ook verre van positief. Een vader was flink aan het spuien, tot een van zijn kinderen vroeg wat kutzwarte betekende.
Op vrijdag 22 augustus 2014 16:12 schreef friekin_ het volgende: Mensen op de tribune waren gisteren ook verre van positief. Een vader was flink aan het spuien, tot een van zijn kinderen vroeg wat kutzwarte betekende.
ik vond het gister bij vlagen slecht, en het grootste deel wel aardig. moeilijk voetballen met 11 man op eigen helft.
Brenet en Tamata...... dat gaat nog leuk worden zondag
Maar gelukkig is Brands heel kieskeurig met het aantrekken van verdedigers
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
die kan ook echt niet voetballen vind ik. zie nooit wat goeds van hem eigenlijk.
Faalt al jaren om aan te haken op een niveau dat hij überhaupt goed genoeg is voor de middenmoot en gaat het echt niet redden bij PSV. Snap eerlijk gezegd best dat hij zelf niet zo nodig weg hoeft, heeft lekker zijn contractje, af en toe eens spelen en sportief is dit het hoogtepunt uit zijn loopbaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
PSV organiseert nieuwe minuut stilte voor Salazar-Hewitt
EINDHOVEN - Tijdens PSV-Vitesse organiseert PSV een nieuwe minuut stilte voor voormalig perschef Pedro Salazar-Hewitt.
PSV'er Arias mist topper tegen Ajax Voormalig PSV-woordvoerder Pedro Salazar-Hewitt (55) overleden Ruud van Nistelrooij haalt verhaal bij arbitrage Boosheid over te korte 'minuut stilte' voor Pedro Salazar bij wedstrijd PSV De deze week overleden 55-jarige Chileen werd donderdagavond ook herdacht tijdens PSV-Shakhtyor. De minuut stilte op donderdag duurde maar tien seconden, tot teleurstelling van PSV.
De club baalt van het optreden van de UEFA en neemt daarom het heft in eigen hand. Salazar krijgt daarmee het respect wat hij verdient.
Tussen september 1997 en december 2011 verzorgde Salazar alle perscontacten voor de club. Hij was de schakel tussen media enerzijds en spelers, technische staf en directie anderzijds.
Faalt al jaren om aan te haken op een niveau dat hij überhaupt goed genoeg is voor de middenmoot en gaat het echt niet redden bij PSV. Snap eerlijk gezegd best dat hij zelf niet zo nodig weg hoeft, heeft lekker zijn contractje, af en toe eens spelen en sportief is dit het hoogtepunt uit zijn loopbaan.
eens.
maar zo'n zelfde verhaal kun je houden over hiljemark en in iets mindere mate brenet (die vind ik nog wel enigszins potentie hebben om wat te groeien). serieus waarom hebben ze hen in hemelsnaam aangekocht?
EINDHOVEN - Tijdens PSV-Vitesse organiseert PSV een nieuwe minuut stilte voor voormalig perschef Pedro Salazar-Hewitt.
PSV'er Arias mist topper tegen Ajax Voormalig PSV-woordvoerder Pedro Salazar-Hewitt (55) overleden Ruud van Nistelrooij haalt verhaal bij arbitrage Boosheid over te korte 'minuut stilte' voor Pedro Salazar bij wedstrijd PSV De deze week overleden 55-jarige Chileen werd donderdagavond ook herdacht tijdens PSV-Shakhtyor. De minuut stilte op donderdag duurde maar tien seconden, tot teleurstelling van PSV.
De club baalt van het optreden van de UEFA en neemt daarom het heft in eigen hand. Salazar krijgt daarmee het respect wat hij verdient.
Tussen september 1997 en december 2011 verzorgde Salazar alle perscontacten voor de club. Hij was de schakel tussen media enerzijds en spelers, technische staf en directie anderzijds.
maar zo'n zelfde verhaal kun je houden over hiljemark en in iets mindere mate brenet (die vind ik nog wel enigszins potentie hebben om wat te groeien). serieus waarom hebben ze hen in hemelsnaam aangekocht?
Dat vroeg Advocaat zich ook af toen hij ineens van Marcel Hiljemark bij zijn selectie kreeg en hij om spelers voor andere posities had gevraagd
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Hiljemark is geen Hiljegod meer. Maar wel beter en meer potentie dan Eriksen hoor.
Tof icebucketchallengefilmpje trouwens.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
ja, heb ik destijds ook gezien dat ie dat zei. erg tekenend vond ik toen al.
brands nu dan weg?
Nee, Brands blijft want hij kan zich dit jaar verschuilen achter een beperkt transferbudget. Dat hij ook met tientallen miljoenen geen evenwichtige selectie kon samenstellen vergeten we effe
Nee, Brands blijft want hij kan zich dit jaar verschuilen achter een beperkt transferbudget. Dat hij ook met tientallen miljoenen geen evenwichtige selectie kon samenstellen vergeten we effe
ja, ik weet het. was ook niet serieus bedoeld, al hoop ik oprecht dat hij in de winterstop, of uiterlijk volgende zomer opgeflikkerd is.
Overigens heeft Hiljemark best een paar aardige wedstrijden gespeeld, maar goed, dat kan je over 90% van de spelers in de eredivisie zeggen.
We hebben een overvloed aan spelers die 'best aardig' zouden kunnen zijn als ze naast een topper speelden, alleen ontbreken die toppers compleet in het verdedigende deel van de ploeg.
Tamata en Brenet komen uit de jeugd, die zijn niet gekocht.
Ja, sindsdien hebben we die user hier ook niet meer gezien. Of hij post onder een andere naam nu .
he wat slap om ineens onder een andere naam te gaan posten
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Van mij was geen keuze he. Mijn echte account is nog steeds gebanned .
dus feitelijk mag dit niet wat je doet nu
Maar geen budget meer voor aanvallende versterkingen. Al moet daar ook niet de prioriteit liggen momenteel.
Depay is van pak em beet 5 ton naar om en nabij de 1 miljoen per jaar gegaan? En dan zou er geen budget meer zijn voor aanvallende versterkingen. Oftewel er werd alleen gegokt op een transfervrije aanvaller die voor 5 ton per jaar kwam opdraven? Daar ben ik dan niet rouwig om eerlijk te zijn. En hopelijk kan er nu gekeken worden naar defensieve versterkingen. Al is dat aan dovemans oren gericht.
Maar dat zo'n Brands blijkbaar nog geld opzij had staan om een aanvallende speler te halen voor de breedte, in combinatie met het feit dat er waarschijnlijk geen broodnodige verdediger gaat komen, is erg triest.
Nouja, gelukkig blijft Memphis, en mocht hij nu toch gaan, dan voor het absolute maximum.
Op vrijdag 22 augustus 2014 18:17 schreef LudoSanders het volgende: TwitterThijs krijgt ook niets meer toegespeeld van PSV. Enkele dagen geleden gaf hij nog aan dat Depay voorlopig niet bij zou tekenen.
De Feyenoord-watcher van VI is maar gewoon op vakantie gegaan deze periode. Het kan dus erger.
Op vrijdag 22 augustus 2014 18:43 schreef Loveless85 het volgende: Vanavond natuurlijk bij VI weer een heel verhaal van Derksen dat het zo'n verstandige jongen is
Gelukkig kijk ik die drek vrijwel niet.
Op vrijdag 22 augustus 2014 18:43 schreef Loveless85 het volgende: Vanavond natuurlijk bij VI weer een heel verhaal van Derksen dat het zo'n verstandige jongen is
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Op vrijdag 22 augustus 2014 18:17 schreef LudoSanders het volgende: TwitterThijs krijgt ook niets meer toegespeeld van PSV. Enkele dagen geleden gaf hij nog aan dat Depay voorlopig niet bij zou tekenen.
nadat hij vorig jaar het rapport kreeg hebben ze volgens mij alle lekken naar Thijs afgesneden _o-
Volgens mij was Thijs ook grootste gedeelte van transferwindow op vakantie. Heeft enkel het geluk dat er niets gebeurde in die periode.
vorig jaar ging hij juist heel vroeg, en toen gebeurde alles heel vroeg. Tis ook gewoon een kwestie van gokken
Ze hadden toch de keeperstrainer ontslagen vorig jaar? Sinds hij weg is heeft Thijs geen lekker meer. Ik weet nog dat Thijs die ontslag heel groot maakte.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Was er niet nog zo'n ander verstandig persoon dat ver ging komen?
Waarom niet? Hij gaat na dit seizoen toch wel weg en verdient nu alleen maar meer.
Hij had gewoon nu kunnen gaan.
Maar weer een middenvelder (ook al heeft hij dan ervaring)
Op vrijdag 22 augustus 2014 20:34 schreef Chase_Utley het volgende: Was in FM vroeger heel erg goed, en heeft al ooit bijna bij PSV gezeten. Koos toen voor La Coruna.
Dat scheelt dan weer, middenvelders hebben we gelukkig nog niet...
Op vrijdag 22 augustus 2014 20:34 schreef Chase_Utley het volgende: Was in FM vroeger heel erg goed, en heeft al ooit bijna bij PSV gezeten. Koos toen voor La Coruna.
Dat kon ik me ook nog herinneren, en dat ik daar destijds ook behoorlijk teleurgesteld in was. In ieder geval inmiddels wel een zeer ervaren speler.
Middenvelder die ook als back kan spelen. Lijkt mij wel een goeie aanwinst, maar goed, dat dacht ik ook bij een Bojan voor Ajax .
Bij Bojan had ik dat beeld totaal niet. Maar Guardado heeft dan ook iets meer wedstrijden in de benen. Al is dat nog geen garantie voor wat dan ook natuurlijk.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Bij Bojan had ik dat beeld totaal niet. Maar Guardado heeft dan ook iets meer wedstrijden in de benen. Al is dat nog geen garantie voor wat dan ook natuurlijk.
Bojan had 103 wedstrijden in de PD en 52 wedstrijden in de Serie A in de benen. Guardado heeft 149 PD wedstrijden in de benen. Dus die opmerking is niet zo heel erg zinnig. Al heeft Guardado wel flink wat interlands gespeeld, dat dan weer wel.
ik heb, van wat ik van hem gezien heb, altijd wel een goede speler gevonden
108 zie ik zelfs staan. Dat is een hoop op die leeftijd ja. Ben benieuwd. Hij heeft in ieder geval genoeg ervaring door zijn jaren in de Primera Division.
Nou misschien hebben we hierna nog wat grijpstuivers over een verdediger.
Maar ik gok dat het gewoon Marcellis wordt....
Bojan had 103 wedstrijden in de PD en 52 wedstrijden in de Serie A in de benen. Guardado heeft 149 PD wedstrijden in de benen. Dus die opmerking is niet zo heel erg zinnig. Al heeft Guardado wel flink wat interlands gespeeld, dat dan weer wel.
Was ik inderdaad niet van op de hoogte dat ie zoveel al gespeeld had. Waar ik wel van op de hoogte was was dat 'ie zijn beloofde talent nog nergens bewezen had. En daarentegen heeft Guardado zich wel íets meer bewezen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Brands kan dus wel verrassingen uit de hoge hoed trekken. Waarschijnlijk heeft hij de oude scoutingspapieren door zitten bladeren!
Was ik inderdaad niet van op de hoogte dat ie zoveel al gespeeld had. Waar ik wel van op de hoogte was was dat 'ie zijn beloofde talent nog nergens bewezen had. En daarentegen heeft Guardado zich wel íets meer bewezen.
Guardado heeft zich op eindtoernooien wel bewezen maar in de PD heeft hij natuurlijk wel bij mindere clubs gespeeld dan Bojan he . Maar goed, de speler lijkt mij een versterking, ik snap hem alleen niet zo. Het is geen controleur.
Op vrijdag 22 augustus 2014 20:48 schreef rubbereend het volgende: Brands kan dus wel verrassingen uit de hoge hoed trekken. Waarschijnlijk heeft hij de oude scoutingspapieren door zitten bladeren!
Volgens Rik van het ED is dit de geheime versterking op het middenveld
Guardado heeft zich op eindtoernooien wel bewezen maar in de PD heeft hij natuurlijk wel bij mindere clubs gespeeld dan Bojan he . Maar goed, de speler lijkt mij een versterking, ik snap hem alleen niet zo. Het is geen controleur.
met deze verdediging hebben we geen controleurs meer nodig.
Hij moest dan vandaag al worden ingeschreven bij KNVB als hij tegen Ajax mee wilde spelen. De deal is overigens nog niet helemaal rond. Trainer van Valencia heeft hem vanmiddag nog opgenomen in wedstrijdselectie voor duel met Sevilla van dit weekend. Even afwachten dus nog. Het ging al eerder mis
Op vrijdag 22 augustus 2014 21:18 schreef tompsv18 het volgende: Hij moest dan vandaag al worden ingeschreven bij KNVB als hij tegen Ajax mee wilde spelen. De deal is overigens nog niet helemaal rond. Trainer van Valencia heeft hem vanmiddag nog opgenomen in wedstrijdselectie voor duel met Sevilla van dit weekend. Even afwachten dus nog. Het ging al eerder mis
lijkt me ook en Hendrix mag zich dan gaan richten op een plekje achterin. Maar ik vind dat hij daar minder uit de verf komt tot nu toe
lijkt me ook en Hendrix mag zich dan gaan richten op een plekje achterin. Maar ik vind dat hij daar minder uit de verf komt tot nu toe
Een 4-4-2 zou ideaal zijn met de spelers die je tot beschikking hebt, maar verwacht niet dat dat gaat gebeuren. Hendrix als CV zie ik ook niet echt uit de verf komen, te klein. Al schakel je van punt naar voren vrij gemakkelijk over naar punt naar achteren.
tja, veel jonge jongens, dat gaat net als vorig jaar weer even duren voordat ze gewend zijn
Op vrijdag 22 augustus 2014 22:07 schreef ZoDiep het volgende: Thijs zegt dat het een fenomeen kan worden, mijn klomp is zojuist gebroken, Brands en versterking!
Brands heeft anders genoeg versterkingen weten te halen. Alleen een gebalanceerd elftal bouwen is niet zijn sterkste kant
Klopt, bedoel ook meer dat ik dit zie als een stap in de richting van zo'n elftal in balans.
Daarvoor moet er echt wat bijkomen voor de breedte achterin. We spelen zondag gewoon weer met Tamata en Brenet......
Daarvoor moet er echt wat bijkomen voor de breedte achterin. We spelen zondag gewoon weer met Tamata en Brenet......
Een stap waar er meerdere gezet hadden moeten worden. Maar die gozer heeft wel met 27 jaren 108 internationale wedstrijden achter zijn naam, die ervaring is iets wat de selectie heel goed kan gebruiken.
Brands heeft trouwens wel echt korte metten gemaakt met die gelimiteerde transfersommen in contracten die er voor zijn komst nog veel waren. Dat doet hij ook goed.
Een stap waar er meerdere gezet hadden moeten worden. Maar die gozer heeft wel met 27 jaren 108 internationale wedstrijden achter zijn naam, die ervaring is iets wat de selectie heel goed kan gebruiken.
zeker, lijkt me een stuk nuttiger dan 5,5 miljoen voor Defour willen betalen
Veel gespeeld ook laatste jaren, alleen de vraag waarom hij niet gekocht is door Leverkusen
Op vrijdag 22 augustus 2014 22:21 schreef Adames het volgende: Verder wel goed dat Depay 3 seizoenen heeft bijgetekend, toch een seizoen meer dan ik had verwacht.
één seizoen bijgetekend. Contract liep nog tot half 2017
één seizoen bijgetekend. Contract liep nog tot half 2017
Oh echt ? Waarom dacht ik dan minder, waarschijnlijk vanwege alle heisa rond zijn nieuwe contract deze zomer. Dan is een jaar extra voor een veel dikker salaris wel begrijpelijk.
Op vrijdag 22 augustus 2014 22:58 schreef Seam het volgende: Na de komst van die Mexicaan moet ik jullie alvast feliciteren met het kampioenschap, goed gedaan!
Bedankt. Kom je me ook pijpen?
Tsjonge. Ik had van een PSV-watcher en voetbalanalist cq. -journalist toch een iets genuanceerdere en voetbaltechnisch onderbouwde reactie verwacht. Blijkt dat Rik eigenlijk toch ook gewoon net zo'n grote fan is als wij en net zo gemakkelijk verblind raakt door (bekende) namen.
Wat een kuttweet van die Pipo. Waarom zou je niet mogen klagen/kritisch zijn? Rekik is geen aanwinst, die speelde vorig jaar hier ook. En die mag je pas een aanwinst noemen wanneer hij progressie gaat maken. De Jong moet zich nog in vorm voetballen, die gemiste kans in blessuretijd eergisteren blijft maar door mijn hoofd spoken. Aanwinst? Tijd zal het leren, maar was gewoon een bankzitter. Guardado? Die is nog niet eens gecontracteert. Tevens wederom een huurling en geen constructieve oplossing voor de toekomst.
Op zaterdag 23 augustus 2014 08:32 schreef tja77 het volgende: Wat een kuttweet van die Pipo. Waarom zou je niet mogen klagen/kritisch zijn? Rekik is geen aanwinst, die speelde vorig jaar hier ook. En die mag je pas een aanwinst noemen wanneer hij progressie gaat maken. De Jong moet zich nog in vorm voetballen, die gemiste kans in blessuretijd eergisteren blijft maar door mijn hoofd spoken. Aanwinst? Tijd zal het leren, maar was gewoon een bankzitter. Guardado? Die is nog niet eens gecontracteert. Tevens wederom een huurling en geen constructieve oplossing voor de toekomst.
Rekik is in de huidige verdediging een aanwinst, dat hij hier vorig jaar ook liep doet daar niets aan af, De Jong is inderdaad nog niet in vorm maar hij werkt tenminste. Guardado, daar moeten clubs in de eredivisie gewoon blij mee zijn.
Wat niet wegneemt dat er verdedigers gekocht hadden moeten worden.
Tsjonge. Ik had van een PSV-watcher en voetbalanalist cq. -journalist toch een iets genuanceerdere en voetbaltechnisch onderbouwde reactie verwacht. Blijkt dat Rik eigenlijk toch ook gewoon net zo'n grote fan is als wij en net zo gemakkelijk verblind raakt door (bekende) namen.
Zo'n onderbouwing past niet in een tweet volgens mij.
De verdedigende ziekte is hier wel weer toegeslagen. Al is er nog wel 1 cv nodig en zijn de backups op de backpositie bijna pijnlijk
Op zaterdag 23 augustus 2014 11:59 schreef Ajacied422 het volgende: Zou Brands nou echt bezig zijn met verdedigers? Die snapt niet echt wat prioriteiten stellen is, hé?
Guardado gaat gewoon gehaald worden als linksback. Dat is wel overduidelijk. Incidenteel misschien als linksbuiten als Depay rust nodig heeft.
Op het middenveld zeker weten niet.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Ik zie alweer geklaag over Tamata en Brenet, maar ik moet eerlijk gezegd terugkomen op mijn eerdere conclusies. Ik voorspel dat deze 2 jongens een ongelofelijk seizoen tegemoet gaan met niet alleen de titel, maar ook de KNVB beker EN Europa League cup. Sterker nog, ik voorspel dat ze dit seizoen na ajax maximaal 10 tegengoals tegen zullen krijgen. Dit duo is verschrikkelijk sterk, balvast, verdedigend geniaal en aanvallend ZEER dreigend op de flanken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 23 augustus 2014 13:54 schreef HL_Dog43 het volgende: Ik zie alweer geklaag over Tamata en Brenet, maar ik moet eerlijk gezegd terugkomen op mijn eerdere conclusies. Ik voorspel dat deze 2 jongens een ongelofelijk seizoen tegemoet gaan met niet alleen de titel, maar ook de KNVB beker EN Europa League cup. Sterker nog, ik voorspel dat ze dit seizoen na ajax maximaal 10 tegengoals tegen zullen krijgen. Dit duo is verschrikkelijk sterk, balvast, verdedigend geniaal en aanvallend ZEER dreigend op de flanken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is alleen grappig, als hetgeen je in eerste instantie zegt enigzins geloofwaardig is. Maar niemand zal ook maar 1 moment meegaan in dat fabeltje....
Dit is alleen grappig, als hetgeen je in eerste instantie zegt enigzins geloofwaardig is. Maar niemand zal ook maar 1 moment meegaan in dat fabeltje....
Brenet en Tamata zijn tot daar aan toe, maar Arias is half fit en nog niet in vorm en Willems komt terug van een blessure, dus voor die in zijn ritme zit Heerlijk vooruitzicht
Nee, je had eerst alle kritiek op Brenet en Tamata moeten weerleggen om vervolgens aan te geven waarom iedereen het fout ziet en jij inziet dat ze het wel gaan maken. Dan had het misschien enigszins een vorm van grappig aan kunnen nemen
Marcellis, AZ, PSV, goedkoop en bekend bij de club
Brands trekt standaard hetzelfde gezicht bij die foto's bij contractondertekeningen
Ah, PSV is weer teruggekomen van het statement dat ze nu echt helemaal klaar met hem zijn.
Ja omdat hij nu wel wil. De oorspronkelijke aanbieding is ook allang ingetrokken. Hij zal nu wel een verlaagde aanbieding krijgen
Nee, je had eerst alle kritiek op Brenet en Tamata moeten weerleggen om vervolgens aan te geven waarom iedereen het fout ziet en jij inziet dat ze het wel gaan maken. Dan had het misschien enigszins een vorm van grappig aan kunnen nemen
Er was geen grap, en dat was ook niet mijn intentie.
Mijn grap was een grap. Niet grappig dus. Grap afgelopen.
Grappig dat je het zegt, ik snap niks van al die grappige grappen die grappig bleken te zijn voor andere maar de grap die voor hun grappig bleek was voor mij een samenhanging van woorden die in een zin een bijdrage leverde aan een discussie die geen discussie was. Zoals ik al zei. Ik snap er geen kut van.
Vraagje over morgen, ik ga morgen naar Ajax - PSV met de trein vanuit Eindhoven. Ajax thuisvak dan. Alleen nu is er voor de PSV supporters een treincombi. Hoe werkt zo iets? En beter gevraagd: hoe ontwijk ik die?
Op zaterdag 23 augustus 2014 17:27 schreef Adames het volgende: Vraagje over morgen, ik ga morgen naar Ajax - PSV met de trein vanuit Eindhoven. Ajax thuisvak dan. Alleen nu is er voor de PSV supporters een treincombi. Hoe werkt zo iets? En beter gevraagd: hoe ontwijk ik die?
Je gaat in de trein zitten met je ajax kaartje, dan ga je naar de arena, geeft je kaartje, gaat op een stoel zitten, kijkt de wedstrijd, stapt verdrietig terug in de trein naar eindhoven en laat je de rest van de avond knuffelen.
Op zaterdag 23 augustus 2014 17:27 schreef Adames het volgende: Vraagje over morgen, ik ga morgen naar Ajax - PSV met de trein vanuit Eindhoven. Ajax thuisvak dan. Alleen nu is er voor de PSV supporters een treincombi. Hoe werkt zo iets? En beter gevraagd: hoe ontwijk ik die?
Die vertrekt vanaf het stadion. Heb je geen last van. Hooguit paar minuutjes vertraging als je tegelijkertijd vertrekt. Ik wacht je wel op bij Bijlmer
Tja Guardado. Geweldig natuurlijk, omdat ik hem in 2007 al had verwacht. Dat hij dan nu alsnog komt vind ik wel alleraardigst. Anderzijds is het gewoon een linksbuiten. Ik zie er geen linksback in en al helemaal geen verdedigende middenvelder. Ik snap dus niet helemaal waarom die komt. Voordeel van de twijfel dan maar.
Ah, PSV is weer teruggekomen van het statement dat ze nu echt helemaal klaar met hem zijn.
Raar inderdaad. Het aparte is echter wel dat hij naar Madrid, Lille en Freiburg kon. Bij die laatste 2 had hij net zoveel kans op speeltijd als bij PSV. Hij heeft al eerder aangetoond niet voor het geld te kiezen, toen hij op jonge leeftijd niet naar City ging en nu ook niet kiest voor Madrid. Ik snap oprecht niet wat die jongen drijft.
Op zaterdag 23 augustus 2014 18:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: Ik vraag me eigenlijk af waarom Guardado naar PSV wil.. Kan me niet voorstellen dat er geen betere clubs interesse in hem hebben.
Misschien door het WK, heeft de Eredivisie wel meervreputatie gegeven en PSV is wel wat bekend daar onder de Mexicanen
Op zaterdag 23 augustus 2014 18:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: Ik vraag me eigenlijk af waarom Guardado naar PSV wil.. Kan me niet voorstellen dat er geen betere clubs interesse in hem hebben.
Misschien wil hij zich terug in de schijnwerpers voetballen in de mickey mouse divisie? Bij grotere clubs zijn er meer concurrenten én betere tegenstanders.
Je zou denken dat zo iemand alleen hier komt als hij er niets meer van kan, maar hij is op het WK nog in actie gekomen.
Volgens het Eindhovens Dagblad is het bestuur van Valencia inmiddels akkoord met de verhuur van Andres Guardado. De overgang wacht nu alleen nog op de instemming van de clubeigenaar. Dat zou volgens PSV een formaliteit moeten zijn.
Jammer dat dit niet eerder was dan was winst tegen ajax een formaliteit!
Was voor PSV ook geen slecht iets geweest als die linksback uit Zweden (?) alsnog zou komen. Vooralsnog maar 1 speler voor die positie, of je moet Dramata serieus mee willen tellen. Denk dat Willems tijdens zijn periode van absentie aan de spuitpoep is geraken van het lachen.
Tegen Ajax gewoon goede kansen, denk 50/50. Maar wel telkens billenknijpen als we moeten verdedigen. Individueel vind ik ons (PSV) beter, als collectief vind ik Ajax vele malen sterker.
quote:
Volgens het Eindhovens Dagblad is het bestuur van Valencia inmiddels akkoord met de verhuur van Andrés Guardado aan PSV voor de rest van het seizoen. De clubs wachten nu alleen nog op de instemming van clubeigenaar Peter Lim. De verwachting is dat het om slechts een formaliteit gaat en de Eindhovense club zondag of maandag de komst van de Mexicaan zal aankondigen.
Ik verwacht mede door het niet meespelen van Arias en Willems meerdere tegendoelpunten. Niet dat dat 2 geweldenaars zijn, maar Brenet en Tamata komen echt heel veel te kort. Ajax zal minimaal 2 keer scoren, en waarschijnlijk meer. PSV zal er misschien 1 maken. Dus ja, die 4-1 is best mogelijk helaas. Maar ik denk een 3-1.