Was zijn vrouw lekker of kon die ook niks beters krijgen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gast was autistisch niet te zuinig, hij liep gewoon uit zijn neus te eten terwijl zijn vrouw tegenover hem zat
K3 #hardgaan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef richolio het volgende:
Ik ga me aanmelden voor een nieuwe speelfilm met grote acteurs.
quote:
de smurfen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef richolio het volgende:
De GVR?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef richolio het volgende:
Was echt zo`n burgermuts.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was zijn vrouw lekker of kon die ook niks beters krijgen?
heb je the national en portishead gezien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef richolio het volgende:
I'm gonna build you up
Brick by brick
Met Ron Jeremy?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef richolio het volgende:
Gerard Joling vindt dit leukquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een viltje op de grond laten vallen maar ik heb de kracht er niet voor om me naar de grond toe te buigen.
Nee man.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je the national en portishead gezien?
Als je zo lui bent moet je oppassen dat Magere Hein niet je kamer binnenkomt, want die viltjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een viltje op de grond laten vallen maar ik heb de kracht er niet voor om me naar de grond toe te buigen.
die wil m juist wel zien bukkenquote:
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef richolio het volgende:
[..]
De Reunie. Naar dat boek.Kon ik maar in de smurfen spelen.
dat spreekt voor zich jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee man.The National had ik wel graag willen zien. Was het wat? Of hoef ik dat eigenlijk niet te vragen
Op de lijn die je zo gaat snuiven?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet op de lijn letten.
Wim Kieft is namelijk bij me op bezoek.
Jaquote:
Bedankt voor het verpesten van mijn hilarische grap.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Op de lijn die je zo gaat snuiven?
Naam komt me wel bekend voor ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:47 schreef richolio het volgende:
[..]
JaMaar als (edel)figurant. Niks groots verder, ik heb nada ervaring ofzo
Maar lijkt me wel tof. Was een goed boek ook
denk dat die mij eerder heeft horen schreeuwen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Heb je Indiaantje horen schreeuwen nog?
Welk boek is dat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naam komt me wel bekend voor ja.
Ik ben nu een heel goed boek aan het lezen, las vandaag ook dat de filmrechten zijn gekocht
Ben echt benieuwd naar die film
Niemand gaf een reactie dus zo hilarisch was hij niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor het verpesten van mijn hilarische grap.
Welke?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naam komt me wel bekend voor ja.
Ik ben nu een heel goed boek aan het lezen, las vandaag ook dat de filmrechten zijn gekocht
Ben echt benieuwd naar die film
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik vond Wrecking Ball al een kut video, dat is niks vergeleken met dit. Miley Cyrus en Ariana Grande's liedjes worden echt verpest door die slechte muziekvideo's.
Hehequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
denk dat die mij eerder heeft horen schreeuwen.Ben nog steeds schor
Zwartboek.quote:
Mensen schamen zich vaak dat ze om mij moeten lachen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Niemand gaf een reactie dus zo hilarisch was hij niet.
Ik bel Rutten alvast voor de afkickkliniekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet op de lijn letten.
Wim Kieft is namelijk bij me op bezoek.
Bedankt Hans.Niemand heeft geklikt op die video.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik vond Wrecking Ball al een kut video, dat is niks vergeleken met dit. Miley Cyrus en Ariana Grande's liedjes worden echt verpest door die slechte muziekvideo's.
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Sjjjjjjjquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik bel Rutten alvast voor de afkickkliniek
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |