Moeilijk te bewijzen, in ieder geval leidt het tot meer ongelukken met vuurwapens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of een omgeving met vuurwapens noodzakelijkerwijs leidt tot meer vuurwapengeweld is maar de vraag.
Tja in gebied waar geen negers wonen is ook minder zwarte criminaliteit dan in een wijk met enkel negers, maar ik heb geen flauw idee waar je nou heen wilt met je warrige gezwets.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Moeilijk te bewijzen, in ieder geval leidt het tot meer ongelukken met vuurwapens.
Jij bent altijd goed in met mooie woorden weinig zeggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja in gebied waar geen negers wonen is ook minder zwarte criminaliteit dan in een wijk met enkel negers, maar ik heb geen flauw idee waar je nou heen wilt met je warrige gezwets.
Dat vind ik wel. Vind Buma ook weinig duidelijk in zijn voorbeelden en wat hij precies wil. Hier in dit topic konden sommigen het wel vinden in zijn ideeën.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zit Buma nu vanuit de onderbuik de vrijheid van meningsuiting in te perken?
Ja het is een beetje vaag en ik zie nog niet wat een verbod nou voorkomt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat vind ik wel. Vind Buma ook weinig duidelijk in zijn voorbeelden en wat hij precies wil. Hier in dit topic konden sommigen het wel vinden in zijn ideeën.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:07 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt genieten voor Elflettering.
quote:Joël Voordewind
Nederland moet naast hulpgoederen ook wapens sturen naar Irak, vindt ChristenUnie politicus Joël Voordewind. Hij is net terug van een reis naar Irak.
Ik vind dat wij als Nederland Joël Voordewind met een wapen terug naar Irak moeten sturen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Joël Voordewind
Nederland moet naast hulpgoederen ook wapens sturen naar Irak, vindt ChristenUnie politicus Joël Voordewind. Hij is net terug van een reis naar Irak.
Ik heb jarenlang een bloedhekel aan die Simone Kleinsma gehad. Tegenwoordig iets minder, omdat ze minder vaak op tv is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:07 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt genieten voor Elflettering.
Nog steeds een hekel aan haar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang een bloedhekel aan die Simone Kleinsma gehad. Tegenwoordig iets minder, omdat ze minder vaak op tv is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |