Wat houdt dat volgens jou in, een 'culturele grondslag?'.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze zei dat de hogere criminaliteitscijfers bij Afro-Afrikanen in Amerika geen culturele grondslag heeft.
De urine van haar reisgenoot is in haar epidermis getrokkenquote:
Fuck, heb alleen die moordenaar gezien, rest was wel goed dus?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ondanks die irritante negerin toch beste aflevering van dit seizoen
Ja ik ook, zin om langs te komen?quote:
voor knevel en van den brink wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Fuck, heb alleen die moordenaar gezien, rest was wel goed dus?
Ik dacht dat ze het over een genetische grondslag hadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat houdt dat volgens jou in, een'culturele grondslag?'.
gezellig, doen we.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik ook, zin om langs te komen?
Geweldsdelicten worden over het algemeen niet onder het mom van een georganiseerde daad begaan. En zo wel, is men er beter in om het onder de radar van de wet te doen. Chinezen zijn geen simpele straatmongolen die als een beest tekeer gaan. Verder is het type criminaliteit natuurlijk anders. Zoals gezegd, witteboordencriminaliteit is waar ze zich vooral in bezigen. Dit geldt overigens ook voor autochtonen, waarmee het verschil in crimineel gedrag dus waarschijnlijk niet eens zo groot is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Even ervan uitgaande dat je aanname klopt. Dat de criminaliteit bij Chinezen die niet in de cijfers terug te vinden hoger is.
Waarom heeft de ene etnische groep dan meer geweldsdelicten dan de andere? Meer geweld, inbraak en verkrachting?
Stop hier toch mee jongen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik een keer een plaatje van gemaakt.
[ afbeelding ]
Leuk hoor, veel plezier.quote:
Succes!quote:
Leuk hoor, veel plezier.quote:
Lekker hoor.quote:
Ok.quote:
Dat het cultuur is om relatief gezien vaak geweld te gebruiken of naar een wapen te grijpen. Omdat voorbeelden uit je omgeving dat ook doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat houdt dat volgens jou in, een 'culturele grondslag?'.
Maar hoe komt dat dan? Waarom zijn Chinezen geen straatmongolen en Afro-Amerikanen of dichter bij huis Marokkanen wel?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Geweldsdelicten worden over het algemeen niet onder het mom van een georganiseerde daad begaan. En zo wel, is men er beter in om het onder de radar van de wet te doen. Chinezen zijn geen simpele straatmongolen die als een beest tekeer gaan. Verder is het type criminaliteit natuurlijk anders. Zoals gezegd, witteboordencriminaliteit is waar ze zich vooral in bezigen. Dit geldt overigens ook voor autochtonen, waarmee het verschil in crimineel gedrag dus waarschijnlijk niet eens zo groot is.
Overigens had je het eerst over Surinamers, maar die groep moet je ook in het juiste perspectief zien. Die hebben niet allemaal Afrikaans bloed.
Volgens mij wordt 'cultuur' juist veel breder gezien dan 'mensen in je omgeving'. Sociaal-economische omstandigheden hebben bijvoorbeeld dezelfde effecten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat het cultuur is om relatief gezien vaak geweld te gebruiken of naar een wapen te grijpen. Omdat voorbeelden uit je omgeving dat ook doen.
Captain Obvious. Natuurlijk is cultuur breder. Maar een omgeving zonder vuurwapens, zal natuurlijk niet leiden tot delicten met vuurwapens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij wordt 'cultuur' juist veel breder gezien dan 'mensen in je omgeving'. Sociaal-economische omstandigheden hebben bijvoorbeeld dezelfde effecten.
Of een omgeving met vuurwapens noodzakelijkerwijs leidt tot meer vuurwapengeweld is maar de vraag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Captain Obvious. Natuurlijk is cultuur breder. Maar een omgeving zonder vuurwapens, zal natuurlijk niet leiden tot delicten met vuurwapens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |