Er is genoeg informatie te vinden over dat soort zaken als je bijvoorbeeld google scholar gebruikt. Het probleem is natuurlijk sowieso tweeledig. Enerzijds is de criminaliteit over de zwarte bevolking nou eenmaal hoger. Anderzijds is er ook weer sprake van 'bias' in het justitiële systeem.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja ik heb daar geen cijfers van, maar het strafrecht in de VS vind ik sowieso wel dubieus. Regelmatig ter dood veroordeelden die toch onschuldig bleken te zijn.
Dit is niet Amerika oid. Ik heb wat leerlingen gehad die hebben gezeten en een kennis die momenteel zit. Die onzin van clans en rassen heb je in Nederland niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:45 schreef luxerobots het volgende:
In de gevangenis sorteren de mensen zich weer in hun subgroep en ras.
Misschien, maar mogelijk zit ie daar aan tafel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef agter het volgende:
Die moordenaar loopt dus nog gewoon rond.
Anousha Nzume zei dat het ook geen culturele grondslag heeft. Ik denk dat de raciale verschillen maar klein zijn. Dan moet het toch in de criminaliteitscultuur zitten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er is genoeg informatie te vinden over dat soort zaken als je bijvoorbeeld google scholar gebruikt. Het probleem is natuurlijk sowieso tweeledig. Enerzijds is de criminaliteit over de zwarte bevolking nou eenmaal hoger. Anderzijds is er ook weer sprake van 'bias' in het justitiële systeem.
Beetje lachenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Voor iemand die 9 jaar onterecht heeft vastgezeten komt die kerel tamelijk vlak en emotieloos over vind ik..
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Iemand zei pas tegen mij dat Hindoestanen heel erg goed zijn in liegen. Weet niet of dat klopt, ken er niet zoveel.
Ja, Sybrandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien, maar mogelijk zit ie daar aan tafel.
Geen idee wat je hier nou probeert te zeggen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Anousha Nzume zei dat het ook geen culturele grondslag heeft. Ik denk dat de raciale verschillen maar klein zijn. Dan moet het toch in de criminaliteitscultuur zitten.
Goed in z'n werk.quote:
Ze zei dat de hogere criminaliteitscijfers bij Afro-Afrikanen in Amerika geen culturele oorzaak heeft.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee wat je hier nou probeert te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |