Uh die ben ik ff kwijt.. herinner me van die wedstrijd alleen dat we door een eigen goal wonnenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:37 schreef Caland het volgende:
Was dat niet Van Hooijdonk tegen Inter uit voor leeg doel. Soortgelijk moment.
Snap ook niet waarom ze voor hem gekozen hebben, past helemaal niet bij Feyenoord. Ron Jans of Henk Fraser zou veel beter passen of desnoods Verbeek een tweede kansquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:43 schreef elCholo het volgende:
Wat ik niet snap is dat waarom zo een jongen als Karsdorp niet gewoon een kans krijgt op de 10 positie, of af en toe het laatste half uur voor Immers. Die jongen heeft nu in 20 minuten dat hij heeft mogen meedoen in 2 potjes laten zien dat hij echt wat kan toevoegen. Het is toch overduidelijk dat het koppel Immers en te Vrede gewoon niet werkt.
Wat dat betreft is Fredje echt een laffe trainer, ook met zijn wissels tegen Heerenveen. Ik ben echt serieus bang dat hij dallijk Boulahrouz erin gaat zetten voor van Beek.
Dat begon allemaal bij dom balverlies van Boetius..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:43 schreef Henrys het volgende:
Moet je voorstellen als Clasie die ingreep niet had gemaakt dan hadden we gewoon met 2-1 verloren, Vormer had er een penalty van gemaakt of zou helemaal niks doen
ok.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:43 schreef Henrys het volgende:
Moet je voorstellen als Clasie die ingreep niet had gemaakt dan hadden we gewoon met 2-1 verloren, Vormer had er een penalty van gemaakt of zou helemaal niks doen
Moet je je voorstellen dat er geen 3 gehandicapten voorin staan dan winnen we 1-40a45quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:43 schreef Henrys het volgende:
denk jequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:43 schreef Henrys het volgende:
Vind Fredsj ook niet bij Feyenoord passen.. maar aangezien ik van dit seizoen niet veel verwacht kan het me allemaal niet zoveel schelen eigenlijk..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze voor hem gekozen hebben, past helemaal niet bij Feyenoord. Ron Jans of Henk Fraser zou veel beter passen of desnoods Verbeek een tweede kans
Neger alsjeblieft.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze voor hem gekozen hebben, past helemaal niet bij Feyenoord. Ron Jans of Henk Fraser zou veel beter passen of desnoods Verbeek een tweede kans
Alleen Immers joh.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Schuld van Fredje![]()
Schuld van Immers
Schuld van Van Geel
boetius was samen met loser Lex weer de slechtste van het veld.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat begon allemaal bij dom balverlies van Boetius..
Die moet echt op de bank beginnenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat begon allemaal bij dom balverlies van Boetius..
Klopt. Pakt ook veel kaarten. Bilal vindt ik het een stuk beter doen, ook als je kijkt naar zijn inzet. Die wint kopduels achterin. Boetius maakt alleen domme overtredingen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:48 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die moet echt op de bank beginnen
Immers was helemaal niet zo slecht vandaag. Nouja, hij faalde niet zo hard.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:47 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
boetius was samen met loser Lex weer de slechtste van het veld.
Vandaag wel weer gebleken dat we ook een vervanger voor Lex nodig hebben.
Sowieso, die haat op Geel en Ruttenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens 95% van dit topic niet. Kankertrieste bende hier.
En hij heeft nog anderhalf week.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso, die haat op Geel en Rutten. Godverdomme even vergeten wat Geel voor de club betekent heeft en wat die man elke keer doet in de laatste 24 uur van de transfermarkt.
Gozer verdient godverdomme nog net geen standbeeld.
Wacht rustig af zodat we niet de hoofdprijs betalen voor een spits, maar direct kan hij er geen ene tyfus meer van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso, die haat op Geel en Rutten. Godverdomme even vergeten wat Geel voor de club betekent heeft en wat die man elke keer doet in de laatste 24 uur van de transfermarkt.
Kieft verdedigde hem welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, en na die misser probeerde hij zijn falen te verdoezelen door te suggereren dat er een overtreding werd gemaakt.. ik heb toch wel zo ongelofelijk de pest aan die tering prutser
Als Guidetti en Pelle gefaald hadden dan was hij niks, dat is echt puur geluk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Rutten heeft nog niet zo veel krediet opgebouwd hoor...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kieft is een cokejunk. Heeft heel wat Sport 1 wedstrijden verpest voor mij met dat constante gesnuif dat mensen het niet eerder door haddenquote:
Dat ie werd aangetikt bij de beoogde goal..quote:
Goede deals met Fer en Wijnaldum. Heeft Vlaar en De Vrij overtuigd van de noodzaak om bij te tekenen. Aantrekken van Koeman, huur Guidetti en goede koopdeal van Pelle. Janmaat gratis opgepikt. Deze zomer voor tientallen miljoenen verkocht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:50 schreef Henrys het volgende:
[..]
Als Guidetti en Pelle gefaald hadden dan was hij niks, dat is echt puur geluk.
Ziyech laten gaan omdat je hem geen basisplek kan garanderen boven Immers
Is toch lekker man. Lekker snuiven. Beetje zuur commentaar geven. Flesje wijn erbij. Wat zou jij doen als je naast Arno Vermeulen moest zitten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:51 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kieft is een cokejunk. Heeft heel wat Sport 1 wedstrijden verpest voor mij met dat constante gesnuif dat mensen het niet eerder door hadden
Een basisplek garanderenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:50 schreef Henrys het volgende:
[..]
je zegt het er nog net niet bij "wat wil je nog meer", dat is t m dus... Een spits die goed de ruimtes inloopt, die een beetje explosiviteit heeft bij vertrek in een loopactie/sprint, hopelijk een bal kan kaatsen/aanval herverdelen. Tegen een balletje op de 5m aanlopen is inderdaad soms niet genoeg om ons tevreden te stellen..quote:
Dan snap je er werkelijk waar geen ene reet van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik denk overigens dat Van Beukering nog sneller is dan Vilhena.
Jij snapt er geen tiefus vanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik denk overigens dat Van Beukering nog sneller is dan Vilhena.
Niet weer..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:50 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik wil verdomme weer een keer een wedstrijd waar we de eerste helft al met 2 of 3 doelpunten voor staan en niet elke keer met een hartmonitor Immers de huid vol schelden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:54 schreef JanCees het volgende:
Volgende week dus gewoon winnen en door
Ja, maar Ziyech moest per se zekerheid hebben dat hij daar ging spelen en zekerheden heb je niet in het leven. Als Ziyech daar kut presteerde en op linksmidden prima had hij gewoon linksmidden gestaan, hij moet zich niet zo aanstellenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:08 schreef Henrys het volgende:
[..]
Elke keer als ik Immers zie spelen realiseer ik me dat daar ook Ziyech had kunnen staan
Hij is gehaald als reservespits. Nu staat hij door omstandigheden in de basis en scoort elke wedstrijd er eentje. Wat wil je nog meer van die man? Dat hij zich ineens ontpopt als de nieuwe Lewandowski of zo?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
je zegt het er nog net niet bij "wat wil je nog meer", dat is t m dus... Een spits die goed de ruimtes inloopt, die een beetje explosiviteit heeft bij vertrek in een loopactie/sprint, hopelijk een bal kan kaatsen/aanval herverdelen. Tegen een balletje op de 5m aanlopen is inderdaad soms niet genoeg om ons tevreden te stellen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |