abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143921550
:( Fuck... paniekdagje en ik weet niet waarom
pi_143926859
Ik lees weer eens veel dingen, kijken of ik kan aanhaken...als ik mensen vergeet...sorry :@

Minthy, wat mooi van de opleiding die je wordt aangeboden. Gefeliciteerd daarmee.

AdoraBelle, stadsgenoot, zo te lezen heb je een goed gesprek gehad. Fijn dat er naar alles wordt gekeken en zonder je achtergrond te kennen (maar met een flink vermoeden) hoop ik dat je operatie gewoon plaats kan vinden.

Miss, wat klote zo'n aanval. Al plannen om de werkplek te verlaten? Want extra stress en onbegrip is natuurlijk niet echt bevordelijk. Hoe's't met je hondje O+ ?

Californium, altijd fijn die out of the box denkende mensen. Die van mij heeft me een antipsychotica voorgeschreven om te slapen. Met erg wisselend resultaat moet ik zeggen...

ChildoftheStars, zulke dagen zijn minder. Hele dag al of kwam het ineens opzetten?

Hier een kleine vooruitgang. Zit inmiddels aan een verhoging van de AD en ben volgens vriend een stukje vrolijker. Daarnaast kan ik volgens hem beter tegen zijn flauwe grapjes. Zelf merk ik dat ik wat meer aan het besluiten, aanpakken en regelen ben. Denk aan bezig zijn een hondje te regelen, besluit genomen niet meer volledig aan het werk te gaan en heb zowel mijn slaapkamer als woonkamer omgegooid (nieuwe spulletjes en inrichting). Compleet gesloopt nu, maar zit wel met een voldaan gevoel in mijn 'nieuwe' woonkamer.
Slapen is erg wisselend. Ik heb een week of 2 a 3 goed geslapen, maar het is nu meestal 1 nacht goed en 2 a 3 rot. Laat in slaap vallen en tegen een uur of 5/6 klaarwakker. Ben dus aardig vermoeid, maar ben wel blij dat ik geen verplichtingen heb en daardoor mijn leven te kunnen aanpassen aan de vermoeidheid.
Laatst ook weer een gesprek met UWV gehad, zit daar in de ziektewet en moest naar de keuringsarts. Zij zag in dat het nog steeds niet goed loopt en zou me naar een re-integratie mannetje/vrouwtje sturen. Met als voorwaarden dat werk absoluut niet meer dan 50% mag zijn, niet onregelmatig, niet te veel eisen aan me mogen worden gesteld, niet te veel druk en individueel werk. Ben benieuwd waar ze mee aan gaan komen. Looks like I'm a basket case 8)7
pi_143927138
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:48 schreef kvd het volgende:

ChildoftheStars, zulke dagen zijn minder. Hele dag al of kwam het ineens opzetten?

Soms heb ik zo van die dagen. Het sluimerde gisteren al en nu wil ik het liefste in mijn bed gaan liggen en nooit meer wakker worden.
Ik denk dat het een beetje komt doordat ik de laatste tijd slecht gegeten heb en het nu weer goed heb opgepakt (dus ineens weer voelen en dus paniek. Ik moet echt een manier verzinnen om dat uit te schakelen zonder destructief te zijn, want nou zou ik het liefste gaan huilen).
Eigenlijk zou ik mijn psych willen mailen of een vriend(in) willen bellen, maar ik weet niet goed wat ik dan moet zeggen. Algehele buh dus.

quote:
Hier een kleine vooruitgang. Zit inmiddels aan een verhoging van de AD en ben volgens vriend een stukje vrolijker. Daarnaast kan ik volgens hem beter tegen zijn flauwe grapjes. Zelf merk ik dat ik wat meer aan het besluiten, aanpakken en regelen ben. Denk aan bezig zijn een hondje te regelen, besluit genomen niet meer volledig aan het werk te gaan en heb zowel mijn slaapkamer als woonkamer omgegooid (nieuwe spulletjes en inrichting). Compleet gesloopt nu, maar zit wel met een voldaan gevoel in mijn 'nieuwe' woonkamer.
Dat klinkt als een grote vooruitgang :)! Misschien kun je dingen meer plannen en op een rij zetten zodat je jezelf niet compleet uitput?
quote:
Slapen is erg wisselend. Ik heb een week of 2 a 3 goed geslapen, maar het is nu meestal 1 nacht goed en 2 a 3 rot. Laat in slaap vallen en tegen een uur of 5/6 klaarwakker. Ben dus aardig vermoeid, maar ben wel blij dat ik geen verplichtingen heb en daardoor mijn leven te kunnen aanpassen aan de vermoeidheid.
Laatst ook weer een gesprek met UWV gehad, zit daar in de ziektewet en moest naar de keuringsarts. Zij zag in dat het nog steeds niet goed loopt en zou me naar een re-integratie mannetje/vrouwtje sturen. Met als voorwaarden dat werk absoluut niet meer dan 50% mag zijn, niet onregelmatig, niet te veel eisen aan me mogen worden gesteld, niet te veel druk en individueel werk. Ben benieuwd waar ze mee aan gaan komen. Looks like I'm a basket case 8)7
Kun je geen medicatie voor het slapen krijgen? Eens in de twee weken neem ik een slaappil zodat ik af en toe uitgerust ben en dan kan heel veel schelen.

Veel succes met alles en met de spannende dingen :* En veel sterkte
pi_143927987
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Soms heb ik zo van die dagen. Het sluimerde gisteren al en nu wil ik het liefste in mijn bed gaan liggen en nooit meer wakker worden.
Ik denk dat het een beetje komt doordat ik de laatste tijd slecht gegeten heb en het nu weer goed heb opgepakt (dus ineens weer voelen en dus paniek. Ik moet echt een manier verzinnen om dat uit te schakelen zonder destructief te zijn, want nou zou ik het liefste gaan huilen).
Eigenlijk zou ik mijn psych willen mailen of een vriend(in) willen bellen, maar ik weet niet goed wat ik dan moet zeggen. Algehele buh dus.

[..]
Een potje janken kan heel erg opluchten toch?
quote:
Dat klinkt als een grote vooruitgang :)! Misschien kun je dingen meer plannen en op een rij zetten zodat je jezelf niet compleet uitput?

[..]

Kun je geen medicatie voor het slapen krijgen? Eens in de twee weken neem ik een slaappil zodat ik af en toe uitgerust ben en dan kan heel veel schelen.

Veel succes met alles en met de spannende dingen :* En veel sterkte
Zo doe ik dat ook, zo af en toe een slaappilletje. Dan zijn ze niet verslavend :)
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
pi_143928067
Gaat deze week hier weer wat minder, geen idee of dat de straf is voor m'n drukke weekend. Ben altijd bang dat er juist weer meer AD in moeten, terwijl ik t fijn vind om minder te nemen. Ik heb nu meer blije momenten, maar ook meer paniektoestanden :( Geduld hebben misschien en toch proberen genoeg rust te nemen ofzo...
-Albert Camus.
pi_143932558
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:16 schreef zomertje het volgende:

[..]

Een potje janken kan heel erg opluchten toch?

[..]

Zo doe ik dat ook, zo af en toe een slaappilletje. Dan zijn ze niet verslavend :)
Hetzelfde verhaal met de slaappillen hier inderdaad :) En het is dan zo'n opluchting

Janken kan inderdaad opluchten, alleen ik weet niet...
Heb maar een vriendin gebeld en een beetje zitten kletsen over een gezamelijke hobby. Soms wordt een mens van afleiding blijer ;) En als ik voor drie uur niet slaap, mail ik de psych even
pi_143932626
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:18 schreef zomertje het volgende:
Gaat deze week hier weer wat minder, geen idee of dat de straf is voor m'n drukke weekend. Ben altijd bang dat er juist weer meer AD in moeten, terwijl ik t fijn vind om minder te nemen. Ik heb nu meer blije momenten, maar ook meer paniektoestanden :( Geduld hebben misschien en toch proberen genoeg rust te nemen ofzo...
Je kan altijd proberen meer rust te creëren.
Hopelijk lukt het je met minder medicatie. Sterkte :)

(persoonlijk heb ik met mijn psych de afspraak gemaakt dat ik minimaal twee alleen-avonden per week heb om de stemmingen een beetje gematigd houden. Kun jij niet zoiets proberen)?
pi_143935084
Het gaat echt niet goed hier ... ik ben van plan morgen niet naar therapie te gaan maar ik heb nog nooit afgezegd en dat is ook niet mijn ding. En ik durf niet te mailen. Maar ik trek het gewoon niet. Weet niet wat ik moet doen ;(
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_143935141
Fuck it, ik ga naar bed en zie morgen wel wat ik ga doen.
pi_143935910
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:47 schreef kuolema het volgende:
Fuck it, ik ga naar bed en zie morgen wel wat ik ga doen.
Slaap lekker.

Valt me pas nu op maar lijkt net alsof er meer vrouwen dan mannen hier posten?

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:30 schreef Californium het volgende:

[..]

Altijd al een sociale angststoornis gehad (vooral heel erg in mijn hoofd) piekeren en nare gedachten, niet in mijn gedrag (goed verborgen gehouden). Deze angst komt waarschijnlijk uit mijn antidepressiva gebruikt in combinatie met zware stress afgelopen donderdag -> lichamelijke reactie waardoor ik me overal aangekeken voel en ik me naar voel bij iedereen die ik niet ken omdat ze me observeren ofzo.
Ben ook bang voor mensen.
Nou ja meer de reactie ik vind me zelf best lelijk etc maar heb ook vrees voor sociaal contact.
Bij mij is het meer in mijn gedrag want ik ga bijna nooit naar buiten al ben ik sinds kort wel een stukje gaan wandelen voor de eerste keer in 5 jaar ofzo.

[ Bericht 16% gewijzigd door hmmmmmmm op 28-08-2014 23:20:21 ]
pi_143936092
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:46 schreef kuolema het volgende:
Het gaat echt niet goed hier ... ik ben van plan morgen niet naar therapie te gaan maar ik heb nog nooit afgezegd en dat is ook niet mijn ding. En ik durf niet te mailen. Maar ik trek het gewoon niet. Weet niet wat ik moet doen ;(
Gewoon gaan :) Je bent nu al te laat om af te zeggen, en het is lullig voor de ander om zomaar niet op te komen dagen.
pi_143942112
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:10 schreef hmmmmmmm het volgende:

Ben ook bang voor mensen.
Nou ja meer de reactie ik vind me zelf best lelijk etc maar heb ook vrees voor sociaal contact.
Bij mij is het meer in mijn gedrag want ik ga bijna nooit naar buiten al ben ik sinds kort wel een stukje gaan wandelen voor de eerste keer in 5 jaar ofzo.
Proficiat :). Was het leuk en heb je er moed uit geschept om vaker te gaan?

Goed nieuws uit België: de burn-out wordt wettelijk erkend. Weet niet hoe dit in Nederland zit? http://www.demorgen.be/dm(...)af-1-september.dhtml

Goedemorgen trouwens! Hoe is het hier met iedereen?
pi_143942283
Ik hdb al jarenlang aftes en ik dacht te weten hoe dat kwam door gebrek aan vitaminen. Nu heb ik laatst gekeken op internet en een van de oorzaken van aftes in je mond is angst.

Ik heb de hele vakantie geen aftes gehad, nu ga ik weer naar school (waar ik heel angstig ben) en ik krijg opeens veel aftes in m'n mond.

Toeval of?
(she/her)
pi_143942449
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Je kan altijd proberen meer rust te creëren.
Hopelijk lukt het je met minder medicatie. Sterkte :)

(persoonlijk heb ik met mijn psych de afspraak gemaakt dat ik minimaal twee alleen-avonden per week heb om de stemmingen een beetje gematigd houden. Kun jij niet zoiets proberen)?
De onrust komt vaak uit mezelf, zolang ik kan ontspannen gaat t goed. Als dat niet meer lukt, dan moet ik andere oplossingen gaan zoeken.
-Albert Camus.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:15:17 #190
399061 kuolema
vermaledijd
pi_143943192
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:15 schreef Elvi het volgende:

[..]

Gewoon gaan :) Je bent nu al te laat om af te zeggen, en het is lullig voor de ander om zomaar niet op te komen dagen.
Ik ben niet gegaan. Ik wil gewoon niet meer. Zie ook verschrikkelijk op tegen volgende week, mijn afscheidsweek. We hebben nu een nieuwe vorm van evalueren, mensen geven persoonlijk hun mening over je, er wordt de hele tijd van alles aan je gevraagd, je staat in de schijnwerpers, moet zelf evalueren en de laatste dag ga je met de groep en alle therapeuten bij elkaar zitten ...
Ik wil dat niet, ik wil er niet meer naartoe. Het maakt me echt bang en ik kan op dit moment niets aan, niets hebben.

Aangezien het een groep is boeit het voor de rest niet echt dat ik er niet ben.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:18:28 #191
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_143943258
Thanks kdv, lief!
Uiteindelijk viel de reactie van boss man mee, hoewel hij het natuurlijk niet kon laten om me even goed te laten voelen hoe dom ik ben :r
Met pup gaat het prima, ze is zo leuk!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder wil ik vanmiddag met therapie bespreken ms te stoppen met de meds. Ik voel me zo afgestompt, dat vind ik ws erger dan die dalen...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:19:07 #192
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_143943278
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 09:15 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ik ben niet gegaan. Ik wil gewoon niet meer. Zie ook verschrikkelijk op tegen volgende week, mijn afscheidsweek. We hebben nu een nieuwe vorm van evalueren, mensen geven persoonlijk hun mening over je, er wordt de hele tijd van alles aan je gevraagd, je staat in de schijnwerpers, moet zelf evalueren en de laatste dag ga je met de groep en alle therapeuten bij elkaar zitten ...
Ik wil dat niet, ik wil er niet meer naartoe. Het maakt me echt bang en ik kan op dit moment niets aan, niets hebben.

Aangezien het een groep is boeit het voor de rest niet echt dat ik er niet ben.
Ik zou dat ook niet trekken hoor, dus ik begrijp je wel...
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:19:58 #193
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_143943298
:{ Iemand uit de vriendengroep van mijn vriend heeft zichzelf verhangen. Hits home, quite hard...
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:20:46 #194
399061 kuolema
vermaledijd
pi_143943316
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 09:19 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik zou dat ook niet trekken hoor, dus ik begrijp je wel...
Ik had al meteen aangegeven dat ik dat hele afscheidsgedoe niet wilde, maar het is standaard.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:23:00 #195
399061 kuolema
vermaledijd
pi_143943358
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 09:18 schreef missbehavin het volgende:
Thanks kdv, lief!
Uiteindelijk viel de reactie van boss man mee, hoewel hij het natuurlijk niet kon laten om me even goed te laten voelen hoe dom ik ben :r
Met pup gaat het prima, ze is zo leuk!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder wil ik vanmiddag met therapie bespreken ms te stoppen met de meds. Ik voel me zo afgestompt, dat vind ik ws erger dan die dalen...
Dat sjaaltje O+
Wat een kutbaas :( Ik vind het knap dat je daar tegen kunt.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:25:57 #196
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_143943428
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 09:23 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat sjaaltje O+
Wat een kutbaas :( Ik vind het knap dat je daar tegen kunt.
She's so stylish 8-)
En tja, ik moet er wel tegen kunnen he :') Er dient een puber gevoed te worden! :+ Die eergisteren alweer 14 is geworden :o Weird!
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:27:46 #197
399061 kuolema
vermaledijd
pi_143943463
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 09:25 schreef missbehavin het volgende:

[..]

She's so stylish 8-)
En tja, ik moet er wel tegen kunnen he :') Er dient een puber gevoed te worden! :+ Die eergisteren alweer 14 is geworden :o Weird!
Gefeliciteerd! Dan nog, als hij jou zo laat voelen, moet je wel sterk zijn om ermee door te gaan.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:29:15 #198
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_143943499
Hm, zo heb ik het eigenlijk nog nooit bekeken, zie mezelf altijd eerder als zwak.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:29:43 #199
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_143943502
Kuo, ga je nu andere therapie volgen?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:34:10 #200
399061 kuolema
vermaledijd
pi_143943594
Ja, individueel, in principe bij de psycholoog van de deeltijd, waar ik al eerder gesprekken mee heb gehad. Maar er moet nog gekeken worden naar welke soort therapie het best past.

Ik had dinsdag een gesprek met een psychiater over mijn wantrouwen, en ze weten nog niet of dat hoort bij een persoonlijkheidsstoornis, bij autisme of dat het voortekenen zijn van een psychose.
Dus daar gaat eerst naar gekeken worden denk ik. Hij begon wel al over mentalization-based treatment.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')