I don't care. Ik ga ook lekker preuts zitten wezen op Mallorca. In mijn eentje.quote:
Alleen krijgen ze daar daadwerkelijk lege dozen opgestuurd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef Nattekat het volgende:
Wel mooi, de Belgische iboothunt is precies hetzelfde als de Nederlandse
Die Belgen wilden gewoon een .be
De skaai die ik herinner was verre van preuts iigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
I don't care. Ik ga ook lekker preuts zitten wezen op Mallorca. In mijn eentje.
Doe eens kopen danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:04 schreef Nattekat het volgende:
Een RTL4 spellenpakket, altijd al willen hebben
strip ik houd van hollandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:04 schreef Nattekat het volgende:
Een RTL4 spellenpakket, altijd al willen hebben
HA ! Zal jou eens kopen !quote:
MOcht je willen,quote:
Okay!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De skaai die ik herinner was verre van preuts iig
slaap lekkerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Okay!
Ga nu maar weer hunten. Dan ga ik slapen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Okay!
Ga nu maar weer hunten. Dan ga ik slapen
Geef je terug van 20 ?quote:
Vindt je me zo goedkoop?quote:
DUIZENDquote:
ja want alleen fokkers kennen die memes / facebookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Used Condom: HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK (23:11:30)
Used Condom: KINDERACHTIG GODVERDOMME
Ok, welke FOK!er is dit?
Uhm... Uhuh..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
DUIZEND
HA ! kijk mij deze actie redden !
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja want alleen fokkers kennen die memes / facebook
Veel te groot toestel voor mijn poezelige handjes.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:14 schreef Zorro het volgende:
Ja! Telefoon gekocht.
Ik weet het niet veel bijzonders maar voor dat geld prima.
zie piquote:
nee van die doosquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat, die van je vorige posts? [ afbeelding ]
echte mannen scheren zich dan ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:16 schreef GekkePoes het volgende:
Jammer dat er bij dat scheerapparaat dan weer geen grote korting is
Ik had geen doosquote:
Ja euhh, ik heb je nog geroepenquote:
Die laatste 40 minuten?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef Buttarfly het volgende:
Ik Noobhunter op chat. Ik geef het hunten op.
welke doosquote:
goed verhaal man.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef Buttarfly het volgende:
Ik Noobhunter op chat. Ik geef het hunten op.
Ja die heb ik dus niet.quote:
Je had me moeten bellenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja euhh, ik heb je nog geroepen
leugen. als ik hem vind mag lr hem houden?quote:
Frontspeaker vermogen (RMS) 80Wquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef GekkePoes het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)voor_cellent_geluid/
Geen 'vermogen in watt' info bij die receiver , jammer
die van jou is aan de verkeerde kant geopendquote:
heul niet. is de goede kant!!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die van jou is aan de verkeerde kant geopend
Hm, jammer, dan blaas ik hem op met mijn boxen. of extra versterker ertussenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Frontspeaker vermogen (RMS) 80W
Centerspeaker vermogen (RMS) 80W
Surroundspeaker vermogen (RMS) 80W
Subwoofer vermogen (RMS) 80W
Ja zo'n doos heb ik ook.quote:
Ik vond DM'en wel een goed alternatiefquote:
quote:
Jij bent mijn doos aan het hosselen voor LR?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
leugen. als ik hem vind mag lr hem houden?
Smoesjes, je faalde gewoon.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:20 schreef GekkePoes het volgende:
Ik had net een netwerkstoring die ene seconde van de doos
mooi scheelt me weer zoekenquote:
nou dan. piep dan nietquote:
quote:
quote:
zo doen we dat hier in 0 1 5quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent mijn doos aan het hosselen voor LR?
Nee dan doe je iets niet goed als die doos piept.quote:
mwach ligt er aan wat er in zit......quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dan doe je iets niet goed als die doos piept.
Jij doet muisjes in je doos?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwach ligt er aan wat er in zit......
nee die doe ik op beschuitquote:
Gelukkig maar.quote:
wel chhocolat in your boxquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef essnhills het volgende:
Ik zit ineens te bedenken dat als een buitenlander dit gesprek loopt te vertalen met google translate dat die er dan geen chocola van kan maken
doe jij chocopasta in je doos???quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef essnhills het volgende:
Ik zit ineens te bedenken dat als een buitenlander dit gesprek loopt te vertalen met google translate dat die er dan geen chocola van kan maken
Nee, op beschuit.quote:
Ik lust wel een doosje chocola hoorquote:
Misschien komt dat zo nog langs.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lust wel een doosje chocola hoor
das niet lekker.quote:
n een chocolaatje in je doosje ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lust wel een doosje chocola hoor
Pindakaas met vlokkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
das niet lekker.
pindakaas op Cracotte is wel lekker
Doe niet zo raar johquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:30 schreef Jimbo het volgende:
e
[..]
n een chocolaatje in je doosje ?
op brood!quote:
ja op cracotte moet je alleen pindakaas doen. niet met chocolaquote:
Truequote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja op cracotte moet je alleen pindakaas doen. niet met chocola
we zijn het eens.quote:
quote:
Slowchatten met als gezamelijk item de huntquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:34 schreef Zorro het volgende:
Iedereen zit nu te wachten op de box van 2 minuten voor twaalf, die dan niet komt waarna we gezamenlijk de teleurstelling over deze hunt uitspreken? Wat overigens bij iedere hunt gebeurt
Wat doen we nou eigenlijk...
Eens een avondje naar producten staren die we niet nodig hebben ipv een filmpje te kijken?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:34 schreef Zorro het volgende:
Iedereen zit nu te wachten op de box van 2 minuten voor twaalf, die dan niet komt waarna we gezamenlijk de teleurstelling over deze hunt uitspreken? Wat overigens bij iedere hunt gebeurt
Wat doen we nou eigenlijk...
Ohja en dat natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Slowchatten met als gezamelijk item de hunt
Ik heb wel producten nodig, maar die komen als ik er niet ben steeds voorbijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eens een avondje naar producten staren die we niet nodig hebben ipv een filmpje te kijken?
Anders zou het lang niet zo gezellig zijn hierquote:
Of een avondje HUNT SC'en in plaats van nutteloos op de rest van FOK! ronddwarrelenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eens een avondje naar producten staren die we niet nodig hebben ipv een filmpje te kijken?
Een laptop die wel een hele GHz geklokt isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:39 schreef Piger het volgende:
Hunt verder niet meegekregen, nog wat leuke dingen aangeschaft hier?
refurb?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een laptop die wel een hele GHz geklokt is
Dat kan ook nogquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anders zou het lang niet zo gezellig zijn hier
[..]
Of een avondje HUNT SC'en in plaats van nutteloos op de rest van FOK! ronddwarrelen
Ik heb een duopack koptelefoons gekocht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:39 schreef Piger het volgende:
Hunt verder niet meegekregen, nog wat leuke dingen aangeschaft hier?
Oortjes of koptelefoon?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een duopack koptelefoons gekocht.
Koptelefoon.quote:
Geen ideequote:
Ik heb dus geen idee wat voor antwoord ik hier op moet geven... Nederlands?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |