Laat Depay dit niveau eens een seizoen lang volhouden in plaats van te gaan roeptoeteren als er drie potjes gespeeld zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:27 schreef erik013 het volgende:
[..]
Hoe oud is Depay? Die is volgens mij ongeveer even oud maar heeft deze zomer zulke enorme stappen gezet... En na 2 jaar in de basis gespeeld te hebben mag je van een speler best wel iets verwachten. 20 is voor eredivisiebegrippen gewoon volwassen.
Wie moeten er nog meer in dat MASSA graf dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:29 schreef Helpmefok het volgende:
IIIIIIIIIIIIIMMERS IN EEN MASSAGRAF
IIIIIIIIIMMERS IN EEN MASSAGRAF
IMMERS IN EEN MASSAGRAF
Ok, dag Loek.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Henrys het volgende:
Ga wel PEC kijken die spelen tenminste nog mooi voetbal, Feyenoord speelt al 2 jaar kut maar behaalde nog resultaat. Nu spelen ze nog veel slechter en ook nog eens zonder resultaat.
Kan ik ook eindelijk die hartmonitor op marktplaats zetten en beginnen met verwerken van mijn Immerstrauma
Nou ja, laat Boetius eerst eens 1 goede pot spelen dit seizoenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat Depay dit niveau eens een seizoen lang volhouden in plaats van te gaan roeptoeteren als er drie potjes gespeeld zijn.
Is goed Loek / Ritmoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Henrys het volgende:
Ga wel PEC kijken die spelen tenminste nog mooi voetbal, Feyenoord speelt al 2 jaar kut maar behaalde nog resultaat. Nu spelen ze nog veel slechter en ook nog eens zonder resultaat.
Kan ik ook eindelijk die hartmonitor op marktplaats zetten en beginnen met verwerken van mijn Immerstrauma
Immers kost ons weer de groepsfasequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Tomasso het volgende:
Kan Immers niet een mortier tegen z'n kop aan krijgen? Lelijker zal hij er niet van worden. Serieus de slechtste speler ooit. Wat een klapmongool. Optyfen ermee.
Die is al lang blij dat hij niet met Boeitius,Te Vrede en Vormer hoeft te spelenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:29 schreef erik013 het volgende:
Ziyech, kijk je mee? Dit is degene waar je de concurrentie niet mee aan wou gaan.
Nou nou nouquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Tomasso het volgende:
Kan Immers niet een mortier tegen z'n kop aan krijgen? Lelijker zal hij er niet van worden. Serieus de slechtste speler ooit. Wat een klapmongool. Optyfen ermee.
Je geeft gelukkig zelf al toe wat een ongelofelijk opportunistische paardelul je bent.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef erik013 het volgende:
[..]
Nou ja, laat Boetius eerst eens 1 goede pot spelen dit seizoen
Alweer ja. Dorpsmongool. Flikker hem lekker in de Schilderswijk neer met een Israelische vlag ofzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Immers kost ons weer de groepsfase
Ja je vraagt je af waaromquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:31 schreef Henrys het volgende:
Zal je zien dat Boeitius zondag gewoon weer in de basis staat
successupporterquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Henrys het volgende:
Mensen die vanaf nu nog Immers verdedigen met de tekst 'maar hij werkt zo hardquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alweer ja. Dorpsmongool. Flikker hem lekker in de Schilderswijk neer met een Israelische vlag ofzo.
Er om lachen is inderdaad het beste denk ik.quote:
Volgens mij doet de jostiband de scouting bij Feyenoord dus je maakt nog kans ook. Ze moeten die hele organisatie is doorlichten, werkte ook bij Ajaxquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ga mijn voetbal schoenen is uit de kast halen.
Tyf zelf maar op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoort niet in dit topic, optyfen
Nou nou nouquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Je geeft gelukkig zelf al toe wat een ongelofelijk opportunistische paardelul je bent.
Dan krijg je een heel mooi rapport dat je in de kast kan leggenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:35 schreef Henrys het volgende:
[..]
Volgens mij doet de jostiband de scouting bij Feyenoord dus je maakt nog kans ook. Ze moeten die hele organisatie is doorlichten, werkte ook bij Ajax
Jij gelooft daarin?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:35 schreef Caland het volgende:
Heb je nog geluk dat dit volgende week wel gaat goedkomen
3 dacht ik?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:35 schreef erik013 het volgende:
[..]
Nou nou nouZulke gasten gaan vaak na 2 a 3 seizoenen in de basis bij Feyenoord standaard janken dat ze naar het buitenland willen (hoewel Boetius volgens mij wel een intelligente jongen is). Hoe lang staat die Clasie nou in het eerste? 2 jaar?
Als je spitsen moeten komen via de zoon van Koeman en een tip van Pierre van Hooijdonk op de golfbaan dan is er toch iets mis met de scoutingquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan krijg je een heel mooi rapport dat je in de kast kan leggen
Oke, en dan krijgen we ruimte. En dan wat. Wie gaat ze erin schieten? Immers, Te Vrede, Vilhena?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hoor. Die gasten moeten nu een beetje komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
Dat verwacht ik niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:37 schreef I-Claudius het volgende:
En voglende week de eerste minuten voor koning Kazim, ik voel het
Kazim de verlosser
Captain obvious is obviousquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Met een fatsoenlijke spits hadden we vandaag wel gewonnen.
Kazan natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oke, en dan krijgen we ruimte. En dan wat. Wie gaat ze erin schieten? Immers, Te Vrede, Vilhena?
Dit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:37 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dit elftal in Kiev laten, PEC voor 10 miljoen opkopen en dat hele elftal opstellen.
Neuh. Want Zwolle haalt de groepsfase niet. Feyenoord wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:37 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dit elftal in Kiev laten, PEC voor 10 miljoen opkopen en dat hele elftal opstellen.
Ja, te vrede is inderdaad een kutspits. Zo weinig gescoord dit seizoen. Kutspeler, onmogelijk dat hij er wat inschietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oke, en dan krijgen we ruimte. En dan wat. Wie gaat ze erin schieten? Immers, Te Vrede, Vilhena?
Guidetti?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:39 schreef Henrys het volgende:
Guidetti en El Ahmadi zijn de enige die dit seizoen nog kan redden. Maar Van Geel zal wel met Toornstra en Jonathan Reis aankomen
Ben er ook bang voor...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:39 schreef Henrys het volgende:
Guidetti en El Ahmadi zijn de enige die dit seizoen nog kan redden. Maar Van Geel zal wel met Toornstra en Jonathan Reis aankomen
Klapjostialertquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:39 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Ja, te vrede is inderdaad een kutspits. Zo weinig gescoord dit seizoen. Kutspeler, onmogelijk dat hij er wat inschiet
1 op 1 toch? Je maakt jezelf belachelijk
Guidetti???quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:39 schreef Henrys het volgende:
Hij maakt (sommige) intikkers en pingels. HIJ KAN NIET VOETBALLEN.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:39 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Ja, te vrede is inderdaad een kutspits. Zo weinig gescoord dit seizoen. Kutspeler, onmogelijk dat hij er wat inschiet
1 op 1 toch? Je maakt jezelf belachelijk
Als Immers wordt overreden door een tank, wel.quote:
Maar dat is vooral te danken aan de loting...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Want Zwolle haalt de groepsfase niet. Feyenoord wel.
Zwolle staat voor tegen Sparta Praag, een club met een herkenbare naam. Feyenoord mist nu al 3 jaar Europees voetbal omdat ze van onbekende clubs met de begroting van een kinderboederij verliestquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Want Zwolle haalt de groepsfase niet. Feyenoord wel.
Kwiedetti is konkodik manquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:39 schreef Henrys het volgende:
Hardleers he?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Kutwedstrijd die we makkelijk hadden moeten winnen, aan de andere kant neem ik aan dat dit thuis makkelijk afgemaakt zal gaan worden.
1-1 inmiddels hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zwolle staat voor tegen Sparta Praag, een club met een herkenbare naam. Feyenoord mist nu al 3 jaar Europees voetbal omdat ze van onbekende clubs met de begroting van een kinderboederij verliest
1-1, nuquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zwolle staat voor tegen Sparta Praag, een club met een herkenbare naam. Feyenoord mist nu al 3 jaar Europees voetbal omdat ze van onbekende clubs met de begroting van een kinderboederij verliest
Klapjostialertquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:40 schreef macca728 het volgende:
even Guidetti halen, dan winnen we nog.
nu 1-1quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dynamo Kiev, Sparta Praag.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |