Volgens mij doet de jostiband de scouting bij Feyenoord dus je maakt nog kans ook. Ze moeten die hele organisatie is doorlichten, werkte ook bij Ajaxquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ga mijn voetbal schoenen is uit de kast halen.
Tyf zelf maar op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoort niet in dit topic, optyfen
Nou nou nouquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Je geeft gelukkig zelf al toe wat een ongelofelijk opportunistische paardelul je bent.
Dan krijg je een heel mooi rapport dat je in de kast kan leggenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:35 schreef Henrys het volgende:
[..]
Volgens mij doet de jostiband de scouting bij Feyenoord dus je maakt nog kans ook. Ze moeten die hele organisatie is doorlichten, werkte ook bij Ajax
Jij gelooft daarin?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:35 schreef Caland het volgende:
Heb je nog geluk dat dit volgende week wel gaat goedkomen
3 dacht ik?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:35 schreef erik013 het volgende:
[..]
Nou nou nouZulke gasten gaan vaak na 2 a 3 seizoenen in de basis bij Feyenoord standaard janken dat ze naar het buitenland willen (hoewel Boetius volgens mij wel een intelligente jongen is). Hoe lang staat die Clasie nou in het eerste? 2 jaar?
Als je spitsen moeten komen via de zoon van Koeman en een tip van Pierre van Hooijdonk op de golfbaan dan is er toch iets mis met de scoutingquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan krijg je een heel mooi rapport dat je in de kast kan leggen
Oke, en dan krijgen we ruimte. En dan wat. Wie gaat ze erin schieten? Immers, Te Vrede, Vilhena?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hoor. Die gasten moeten nu een beetje komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |