Hij heeft nog het idee dat hij tegen Amieux aan het ballen is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:51 schreef Zinedinho het volgende:
Depay krijgt het ook te hoog in zijn bol nu
Evert hou toch op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van hem als commentator. Samen met Vincent Schildkamp, Michiel Teeling, Evert Ten Napel en Mark van Rijswijk de besten bij FOX.
wil je hem nog er uit hebben?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bedankt voor deze verheldering.
waarom niet je oven in je pizza?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:54 schreef Tassendief het volgende:
Ik ga mn pizza in de oven stoppen brb
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente dan, met Alfred Schreuder.
Dat past niet in de pizza.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom niet je oven in je pizza?
Jazeker, die vent speelt gewoon slecht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wil je hem nog er uit hebben?
Je maakt bloemkoolsoep?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind PSV zo goed spelen dat ik een bloemkool uit elkaar heb gesneden en in de pan heb gedaan met een bouillon blokje.
Met de piemel in de hand of is dat een beetje teveel gevraagd?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind PSV zo goed spelen dat ik een bloemkool uit elkaar heb gesneden en in de pan heb gedaan met een bouillon blokje.
Nee, Bloemkool, krieltjes, gemarineerde steak, witte bonen in tomatensaus en over de bloemkool bruscetta kruidenquote:
Heb vandaag een XXL-kipsnitzel opquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, Bloemkool, krieltjes, gemarineerde steak, witte bonen in tomatensaus en over de bloemkool bruscetta kruiden
Ik heb het geprobeerd en ben mijn voorhuidje kwijt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met de piemel in de hand of is dat een beetje teveel gevraagd?
BRUSCHETTAquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, Bloemkool, krieltjes, gemarineerde steak, witte bonen in tomatensaus en over de bloemkool bruscetta kruiden
Spoiler lijkt mij ook niet lastig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je echt niet het woord ''kipschnitzel'' spellen?
Niet weten hoe je iets schrijft is iets anders dan het niet kunnen spellen hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je echt niet het woord ''kipschnitzel'' spellen?
Lijkt wel of hij niet mag scoren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher gaat De Jong in de weg lopen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV laat in 10 minuten al meer zien dan Twente in 1 helft.
Zwolle gaat vanavond geschiedenis schrijvenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Come on Zwolle
en andere NL'se clubs natuurlijk![]()
![]()
Ik hoop het, ik gun het PEC echtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zwolle gaat vanavond geschiedenis schrijven
Toch niet helemaal fit dan denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC Zwolle: Boer, Van Polen, Sainsbury, Van der Werff, Van Hintum, Rienstra, Saymak, Ioannidis, Drost, Thomas, Necid.
Geen Lukoki
PEC voert de laatste jaren echt heel goed beleid.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik gun het PEC echt
Je zou toch denken dat ze dan voor snelheid kiezen, waarom die Griek?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:02 schreef Monopoly het volgende:
Lukoki is wel fit, maar niet fit genoeg voor de basis. Maar die valt wel in, 2e helft denk ik
Dat is niet best...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd en ben mijn voorhuidje kwijt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
PEC voert de laatste jaren echt heel goed beleid.
Ben laatst naar Zwolle-Utrecht geweest, was erg leuk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ga de laatste jaren heen, en ze leggen 9/10 x mooi voetbal op de mat
Misschien is die Griek wat gevaarlijker. Lukoki moet het wel van zijn snelheid hebben, maar als kopper is het natuurlijk lang niet zo spannend als die Griek. Aan de andere kant kan hij wel wat openbreken langs de zijkant, dus prima voor in de 2e helft als hij nog niet 100% fit is voor 90+ minutenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:03 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze dan voor snelheid kiezen, waarom die Griek?
Ik ook, vak 9quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:04 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ben laatst naar Zwolle-Utrecht geweest, was erg leuk.
0-0 staat niet gelijk aan géén voetbalshow.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
Nog steeds 0-0.
Er was me een voetbalshow beloofd.
Wat waren de andere mogelijkheden dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien is die Griek wat gevaarlijker. Lukoki moet het wel van zijn snelheid hebben, maar als kopper is het natuurlijk lang niet zo spannend als die Griek. Aan de andere kant kan hij wel wat openbreken langs de zijkant, dus prima voor in de 2e helft als hij nog niet 100% fit is voor 90+ minuten
VS-Belgiëquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0-0 staat niet gelijk aan géén voetbalshow.
Volgende keer pils drinken dus!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:04 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik stond/zat naast de staplaatsen.
Kijk jij wel?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0-0 staat niet gelijk aan géén voetbalshow.
Ik reed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgende keer pils drinken dus!
En de bal is rond, 11 tegen 11 en Lens staat buitenspel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien is die Griek wat gevaarlijker. Lukoki moet het wel van zijn snelheid hebben, maar als kopper is het natuurlijk lang niet zo spannend als die Griek. Aan de andere kant kan hij wel wat openbreken langs de zijkant, dus prima voor in de 2e helft als hij nog niet 100% fit is voor 90+ minuten
Rookie mistake.quote:
Karagounnis eventueel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Wat waren de andere mogelijkheden dan?
Waarom hap je?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie genoeg mooie aanvalletjes en combinaties? Of kijk jij niet?
Ik zie een PSV dat er vooralsnog niet doorheen komt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie genoeg mooie aanvalletjes en combinaties? Of kijk jij niet?
Dus? Boeiend.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:06 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Anders moesten we treinen en dat was duurder.
Ja, dat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
PSV is ze wel stuk aan het spelen hoor, poeh poeh, wat een baltempo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |