Hij heeft nog het idee dat hij tegen Amieux aan het ballen is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:51 schreef Zinedinho het volgende:
Depay krijgt het ook te hoog in zijn bol nu
Evert hou toch op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van hem als commentator. Samen met Vincent Schildkamp, Michiel Teeling, Evert Ten Napel en Mark van Rijswijk de besten bij FOX.
wil je hem nog er uit hebben?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bedankt voor deze verheldering.
waarom niet je oven in je pizza?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:54 schreef Tassendief het volgende:
Ik ga mn pizza in de oven stoppen brb
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente dan, met Alfred Schreuder.
Dat past niet in de pizza.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom niet je oven in je pizza?
Jazeker, die vent speelt gewoon slecht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wil je hem nog er uit hebben?
Je maakt bloemkoolsoep?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind PSV zo goed spelen dat ik een bloemkool uit elkaar heb gesneden en in de pan heb gedaan met een bouillon blokje.
Met de piemel in de hand of is dat een beetje teveel gevraagd?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind PSV zo goed spelen dat ik een bloemkool uit elkaar heb gesneden en in de pan heb gedaan met een bouillon blokje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |