Nee, Bloemkool, krieltjes, gemarineerde steak, witte bonen in tomatensaus en over de bloemkool bruscetta kruidenquote:
Heb vandaag een XXL-kipsnitzel opquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, Bloemkool, krieltjes, gemarineerde steak, witte bonen in tomatensaus en over de bloemkool bruscetta kruiden
Ik heb het geprobeerd en ben mijn voorhuidje kwijt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met de piemel in de hand of is dat een beetje teveel gevraagd?
BRUSCHETTAquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, Bloemkool, krieltjes, gemarineerde steak, witte bonen in tomatensaus en over de bloemkool bruscetta kruiden
Spoiler lijkt mij ook niet lastig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je echt niet het woord ''kipschnitzel'' spellen?
Niet weten hoe je iets schrijft is iets anders dan het niet kunnen spellen hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je echt niet het woord ''kipschnitzel'' spellen?
Lijkt wel of hij niet mag scoren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher gaat De Jong in de weg lopen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV laat in 10 minuten al meer zien dan Twente in 1 helft.
Zwolle gaat vanavond geschiedenis schrijvenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Come on Zwolle
en andere NL'se clubs natuurlijk![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |