Snap deze zin niet helemaal. Waarschijnlijk doen ze hetzelfde wat jouw ouders gedaan hebben om jou te verwekken. Niets vreemds aan. Verder snap ik best dat je aanstoot neemt aan andermans geluk, al vind ik het fijner dan te kijken naar al die ongelukkige mensen tegenwoordig..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:08 schreef ntm het volgende:
Echt superirritant als je ergens in het openbaar bent en er is een stel dat voor je constant aan elkaar zit, kusjes geven enzoSnap dat soort mensen niet, ook al ben je smoorverliefd... je kan toch gewoon normaal doen? Waarom de behoefte hebben om steeds aan elkaar te zitten in het openbaar. Wil niet eens weten wat ze thuis doen
Klacht: stelletjes die klef doen in het openbaar. Gedraag je gewoon
Friemelen...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:10 schreef Meliae. het volgende:
Toch begrijp ik TS wel.
Het is niet erg netjes om steeds maar te kussen en te friemelen in het openbaar. Als toeschouwer voel ik me ook vaak ongemakkelijk.
Als ik verliefd ben loop ik hand in hand en af en toe een verliefde blik naar hem werpen. En als niemand kijkt een greep tussen zijn benen. Dat is alles in het openbaar
Niet als het een verleidelijke greep is....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:28 schreef deadprez het volgende:
Weet niet hoor, maar zou het een beetje raar vinden als mijn vriendin opeens naar mijn kruis grijpt in het openbaar.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Niet als het een verleidelijke greep is....
Ik herken me niet zo in dit verhaal. Ken genoeg oudjes die nog heel erg gelukkig met elkaar zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben er ook nooit zo weg van, nooit weg van geweest ook. Vaak is het natuurlijk ook een beetje aanstellerij, of ze vinden het wel leuk dat andere mensen dan kijken. De ironie wil vaak dat die plakstelletjes de eerste 3 maanden niet zonder elkaar kunnen en na die drie maanden elkaar het liefste de schedel in slaan.
De beste relaties bestaan immers tussen mensen die elkaar niet al te vaak zien. Kijk maar naar die ouwetjes, beiden gepensioneerd, zitten heel de dag op elkaars lip en er komt geen vriendelijk woord meer uit.
Hard geworden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Niet als het een verleidelijke greep is....
Het is ook geen wetmatigheid, maar over het algemeen, als beiden ineens gepensioneerd zijn en je zit te veel op elkaars lip (dat probleem heb je niet als je nog allerlei hobby's en andere bezigheden hebt) gaat het mis.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik herken me niet zo in dit verhaal. Ken genoeg oudjes die nog heel erg gelukkig met elkaar zijnVaak wel als ze beiden nog vrij goed zijn/
Dat van die kleffe stelletjes weet ik niet zo.
Gebeurd sowieso ook bij stellen die niet kleffen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is ook geen wetmatigheid, maar over het algemeen, als beiden ineens gepensioneerd zijn en je zit te veel op elkaars lip (dat probleem heb je niet als je nog allerlei hobby's en andere bezigheden hebt) gaat het mis.
Hetzelfde zie je vaak bij die enge zwaan kleef aan-stelletjes. Dat plakt voortdurend aan elkaar maar het kan lang of kort duren, op een gegeven moment breekt de pleuris uit.
Dat klopt, dat gebeurt ook bij stellen die niet kleffen. Ik heb alleen het vermoeden dat het bij klefstellen wat vaker gebeurt. Overigens ben ik nog altijd van mening dat die mensen er op kicken om elkaar af te lebberen in het openbaar, omdat ze weten dat mensen kijken. Dat vinden sommige mensen nu eenmaal leuk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:31 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Gebeurd sowieso ook bij stellen die niet kleffen.
Sommigen misschien. Maar vaak zijn ze gewoon heel erg verliefd en geil en willen het iedereen laten weten. Dit soort heftige verliefdheid blijft meestal niet zo lang idd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt, dat gebeurt ook bij stellen die niet kleffen. Ik heb alleen het vermoeden dat het bij klefstellen wat vaker gebeurt. Overigens ben ik nog altijd van mening dat die mensen er op kicken om elkaar af te lebberen in het openbaar, omdat ze weten dat mensen kijken. Dat vinden sommige mensen nu eenmaal leuk.
"willen het iedereen laten weten"quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:41 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Sommigen misschien. Maar vaak zijn ze gewoon heel erg verliefd en geil en willen het iedereen laten weten. Dit soort heftige verliefdheid blijft meestal niet zo lang idd.
Ach, ik zie dat, lach een keer omdat ik het wel schattig vind en ik ga weer verder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Hand vast houden wel, ik heb het over mensen die echt klef doen. Die elkaar niet los laten en om de seconde een kusje moeten geven, je bent niet goed als je daar naar wilt kijken hoor
En dan blijft die relatie of bestaan of het eindigt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:41 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Sommigen misschien. Maar vaak zijn ze gewoon heel erg verliefd en geil en willen het iedereen laten weten. Dit soort heftige verliefdheid blijft meestal niet zo lang idd.
Nee, het verschilt van mens tot mens. Ik moet eerlijk bekennen dat ik soms die neiging ook heb. Maar ik vind het niet erg fatsoenlijk dus dan geef ik er ook nooit aan toe.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dan blijft die relatie of bestaan of het eindigt.
Maar goed, misschien zijn die mensen ook wel zo verliefd dat ze het niet kunnen beheersen. Heb dat zelf nooit zo gehad, mvr. Drebin ook niet, dus ik kan het me ook niet zo voorstellen eigenlijk. We hoefden elkaar niet overal en altijd kusjes te geven.
Mwah, onfatsoenlijk. Ligt er een beetje aan. Buiten op straat, in de trein of weet ik het, dan kan ik me er niet zo aan storen. Moeten ze zelf weten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:47 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Nee, het verschilt van mens tot mens. Ik moet eerlijk bekennen dat ik soms die neiging ook heb. Maar ik vind het niet erg fatsoenlijk dus dan geef ik er ook nooit aan toe.
Ik heb dat wel heel erg met mijn vriend als we elkaar lang niet gezien hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dan blijft die relatie of bestaan of het eindigt.
Maar goed, misschien zijn die mensen ook wel zo verliefd dat ze het niet kunnen beheersen. Heb dat zelf nooit zo gehad, mvr. Drebin ook niet, dus ik kan het me ook niet zo voorstellen eigenlijk. We hoefden elkaar niet overal en altijd kusjes te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |