Ieuw... waarom dan niet spinazie uit pot, dat is wel lekker...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
Li doet aan damage control
Mijn D: sperziebonen uit n potje met gekookte aardappelen en n gehaktbal om het geheel eetbaar euhh schuifbaar te maken pindasaus erbij.
Jak :|
Of spinazie of sperziebonen uit de diepvriesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ieuw... waarom dan niet spinazie uit pot, dat is wel lekker...
Serieus? Ik eet niks uit pot als ik an kiezen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ieuw... waarom dan niet spinazie uit pot, dat is wel lekker...
Nee als je kan kiezenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Serieus? Ik eet niks uit pot als ik an kiezen.
Care to share?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:21 schreef Californium het volgende:
Meh is all I will say! Morgen weer een dag hoop ik en bij voorkeur een betere.
Daar heeft mijn zus een zus voor. Jij hebt daar geen equivalent van op de plank liggen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:30 schreef Tinkepink het volgende:
Schiet hier nu even spontaan in de stress. Allerhande afspraken vergeten zoals kinderverjaardag etc. Man niet thuis dit weekend en onbereikbaar, ik morgen zelf de hele dag weg tot 23.30 uur. Paniek![]()
Lijstje
o. duits broodje met boter en appelstroop
t. nectarine
l. boerenkool met spek, aardappel en gehakt (moddervet)
t. mini-mars, mini-snicker, appel
d. 3 boterhammen boter appelstroop
s. 3 uur motorrijden en 1,5 uur yoga
t. 2 handjes pistachenootjes
Iets met bijna paniekaanval en bijna janken in de winkel veel stress niet kunnen slapen (quote:
Niet iedereen heeft een zus?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar heeft mijn zus een zus voor. Jij hebt daar geen equivalent van op de plank liggen?
Ja, ongeveer 300 km cq 3500 km verderop. Geen optie dusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar heeft mijn zus een zus voor. Jij hebt daar geen equivalent van op de plank liggen?
Ik had dat een paar dagen geleden. Ik heb toen een overdosis vitamine c pillen genomen. Een paar uur later was het over. Ik ben nog wel een beetje moe, maar ik heb de laatste weken iets te veel suiker op, dus dat wijt ik daar aan. Tijd om af te kickenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:38 schreef Californium het volgende:
Is het de tijd van griep? Ik word net wakker met gevoel alsof ik ook overreden ben door een vrachtwagen. Kan ook zijn omdat ik natuurlijk nauwelijks heb geslapen maar ik herken een aantal griep dingen zoals spierpijn.
Tof!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:37 schreef _aurum_ het volgende:
Wij gaan morgen bij Umami eten, ben benieuwd. Schijnt heel goed te zijn
(ik kan weer hele dagen over eten praten en in de keuken rommelen)
Oh heerlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof!
Ja hier ook. Heb de delicious en foodies in huis gehaald. Ik ben vandaag vrij en ik heb alleen nog lekkers gehaald voor morgen en 24 kitchen gekeken
Ja leuk is dat, heb de hele dag gekookt/gegeten/over eten gepraat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:37 schreef _aurum_ het volgende:
Wij gaan morgen bij Umami eten, ben benieuwd. Schijnt heel goed te zijn
(ik kan weer hele dagen over eten praten en in de keuken rommelen)
Niet. Voelde me niet topfit vandaag en wil geen risico nemen. Ik heb de rijlessen + examen verzet en blijf vanavond maar eens een avondje thuis. Was echt de juiste beslissing. Ben een stuk meer ontspannen bij het idee dat het examen een paar weekjes later is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:34 schreef V1z0R het volgende:
En benieuwd hoe Tink d'r ritten gingen, hopelijk goed
Mehquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
o. 2 boterhammen boter en appelstroop
t. 3 valeriaanpilletjes
l. andijviestamppot (andijvie, aardappelen, gebakken spek, kip, ananas, pepertje)
t. min-mars, appel en hopelijk banaan + wit broodje kaas, boter, tomaat en komkommer + plak ontbijtkoek + halve pannenkoek met speculoos
s. 1,5 uur motorrijden op de snelweg (ik zweet nu al peentjes)
d. pannenkoeken geloof ik opscheplepel bami, kwart kip, 3 opscheplepels sperziebonen, veel pindasaus
s. avondrit (2 uur motorrijden)
t. glas wijn
[..]
Niet. Voelde me niet topfit vandaag en wil geen risico nemen. Ik heb de rijlessen + examen verzet en blijf vanavond maar eens een avondje thuis. Was echt de juiste beslissing. Ben een stuk meer ontspannen bij het idee dat het examen een paar weekjes later is.
Edit: en gefeliciteerd met nieuwe pc natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd om het beestje in te rijden!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Leuk cadeau! Aan op volgende foto?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:36 schreef An24 het volgende:
Goed van je Tink!![]()
Feli met je pc vaiz!
En eenvoor Cali.
Mijn verjaardagscadeautje van schoonouders kwam vandaag binnen. Supertoffe nieuwe yoga outfit
Als ik me niet pre cyclus bloated voel wel ja. En ik moet twee dagen aan challenge inhalen met hele toffe poses, dus zou wel leuk zijn. Morgen dus hoop ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk cadeau! Aan op volgende foto?
OMGquote:
Ik leef nogquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:22 schreef V1z0R het volgende:
Als jij wat wilt hebben, uniek, moet je het nemen.
Ik fiets even naar de kebabboer want ik heb al 10 uur niets gehad.
[..]
OMGWUT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Nallie, jij oude koe! Hoe is het?quote:
Prima! Beetje grazen enzo.. Hoe is t met jou Unieksels?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nallie, jij oude koe! Hoe is het?
Ja best heel goed!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:46 schreef Nallie het volgende:
[..]
Prima! Beetje grazen enzo.. Hoe is t met jou Unieksels?
3 liter kwark, maar moet ook nog wat overhouden morgenquote:
Yup, altijd gehoord "achteraf kijk je een koe in de kont"...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door V1z0R op 22-08-2014 23:25:41 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Stomme baaldagenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:06 schreef Skoap het volgende:
Ik had een baaldag, ben moe & aan vakantie toe. Nog 4 dagen werken en dan 2 weken vrij!
Wat ik al had gepost, 2 lahmacunsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Stomme baaldagen![]()
Laatste loodjes ... is toch.
Nou wat hebbie gegeten V1?
Laat mij schrikken *hik, hik, hik*
"Yoga"quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:11 schreef Nallie het volgende:
Wijn en wodka is niet gezond slank zeker?! Misschien nog wat yoga voor t slapen gaan
Denk je dat ik dan zou gaan postenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
"Yoga"
Naja. Altijd beter dan anti-RSI polsbewegingen moeten doen
Zie niet in waarom niet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:28 schreef Nallie het volgende:
[..]
Denk je dat ik dan zou gaan posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zie niet in waarom niet?Noes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet je naam weer eer aan Viezor
Grazen
Be someone that makes you happy
Uit etenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gaan vanavond ook uit eten, waarschijnlijk een wok
Misschien eentje waar we nog niet zijn geweest.
10 km gewandeldNu wel een beetje heuppijn maar het ging goed
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Uit eten![]()
Wok![]()
Nieuwe wok![]()
10 km wandelen![]()
Ego: 50 km snelweg op de motor zonder brokken
Dank u, dank uquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:13 schreef Nallie het volgende:
[..]
Noes!
Je doet je naam weer eer aan Viezor
Grazen
Shaslikschotel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Owww we gaan naar steakhouse/pizzaria, mijn lief heeft gekozen
En nu weet ik niet wat ik moet kiezen
Shoarmapizza
of
shoarma, shaslik, kebab schotel .
Zucht waarom kan ik NOOOOOOOOOOOOOOOOIT kiezen?
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
Je bent erwten aan 't smokkelen An!
Je daar druk over makenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:16 schreef KikiD het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Zou een avond dansen opwegen tegen de baco's die erbij komen?
Ik maak me er na 1 baco allang niet meer druk om hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je daar druk over makenJe kan best 1 avond los gaan hoor.
Gelukkigquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:20 schreef KikiD het volgende:
[..]
Ik maak me er na 1 baco allang niet meer druk om hoor
Leuk!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:47 schreef An24 het volgende:
Zoals beloofd:
[ afbeelding ]
Met deze topjes erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Baco's waren nog het minst alcoholische wat ik gister heb gedronken.. Wodka, whisky en veel rare mixjes.. Gelukkig viel de koppijn mee en heb zelfs nog gesport vandaagquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:16 schreef KikiD het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Zou een avond dansen opwegen tegen de baco's die erbij komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
Je bent erwten aan 't smokkelen An!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |