Liever Deftones dan Limp Bizkit danquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Limp Bizkit als subheadliner zou ik wel tof vinden. Of Deftones nog ergens op het affiche plaatsen.
KoRn doet wel de Oosterpoort in NL, verder nog geen data.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo te zien gaat KoЯn en King 810 ook mee op festival tournee met Slipknot. 1+1=2??????
ik verwacht die toevoeging ook pas na de show.. als ze al worden toegevoegd.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
KoRn doet wel de Oosterpoort in NL, verder nog geen data.
Dit gaat ook een moeilijk jaar worden voor Forta vrees ik. Geen idee ze dat ook gaan volhouden daar in het Goffert. De Metalscene in NL is niet groet genoeg tenzij je met iets komt als Rammstein of Metallica. Zelfs bij een toch vrij grote Iron Maiden kwamen al veel minder bezoekers op af.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:29 schreef Mark het volgende:
Ik heb ook nog steeds geen kaartje gekocht, maar een paar bands waarvoor ik zou gaan en ik heb die al eens gezien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |