Ja het was nog aardig druk inderdaad. Ik stond redelijk vooraan, maar wilde nog een LP'tje scoren op de markt (maar die bleek al dicht te zijnquote:Op maandag 8 juni 2015 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
Aldus Oor vertrok de helft van het publiek toen Slipknot ging/moest spelenzo heb ik het niet beleefd, maar stond vrij ver vooraan, dus had geen zicht wat er achterop gebeurde.
Als ik heel eerlijk ben, was het me niet opgevallen dat hij er niet bij wasquote:
Metallica kan er ook wat van hoor, met hun 'we are all familiy bladibla, metallica family zus zo'.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb Slipknot/Stone Sour nu een paar keer live gezien en dat zogenaamde adoreren van het publiek met teksten van "My friends, you're the best, blablabla" ligt er bij geen band dikker op dan bij deze gasten, het is wel humoristisch ergens![]()
Een paar jaar geleden in 013 stond ie tijdens een optreden van Stone Sour te janken bij Bother
Dat doet hij ook zo ongeveer bij elk optreden. Corey weet wel wat toneelspelen isquote:Op maandag 8 juni 2015 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb Slipknot/Stone Sour nu een paar keer live gezien en dat zogenaamde adoreren van het publiek met teksten van "My friends, you're the best, blablabla" ligt er bij geen band dikker op dan bij deze gasten, het is wel humoristisch ergens![]()
Een paar jaar geleden in 013 stond ie tijdens een optreden van Stone Sour te janken bij Bother
He geen kwaad woord over Corey hequote:Op maandag 8 juni 2015 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Prima frontman verder, alleen die maniertjes zijn me iets te Amerikaans maar daar luister ik wel doorheenquote:
ik normaal ook, maar Corey is supervet. En toen was ook net zijn bandmaatje overleden. Emotionele tijdenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Prima frontman verder, alleen die maniertjes zijn me iets te Amerikaans maar daar luister ik wel doorheen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |