Ja, Sophie mis je eigenlijk helemaal niet. Komen nu eigenlijk ook alleen maar mensen bij die ze al kennen. Marnie, Aaron en Kyle, allemaal al vrienden, kennissen of familie.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:21 schreef PSYCHEV het volgende:
Dit is toch wel het leukste seizoen tot nu toe eerlijk gezegd. Misschien niet qua drama, maar wel qua persoonlijkheden, Aaron is een goede toevoeging en Kyle denk ik ook, eerste indruk is goed, zal nog wat worden tussen hem en Gaz
Hij was daar op vakantie. Als het goed is ie daar opgemerkt/gecast door MTV.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Even een kort vraagje(dit zal vast wel eens opgemerkt zijn).
Als de crew in Cancun is, staan ze in een aflevering op een verhoging in een soort tent tijdens het uitgaan. Op dat moment dacht ik Scot al te zien die nog niet in de show zat op dat moment. Iemand hier een verklaring voor?
Ah oke. Had het idee dat hij Gaz ook al kende toen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hij was daar op vakantie. Als het goed is ie daar opgemerkt/gecast door MTV.
Dit wist ik allemaal niet eensquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als het goed is ie daar opgemerkt/gecast door MTV.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit wist ik allemaal niet eensOok niet dat hij daar was in Cancun
Oh haha grappig. Nooit gewetenquote:
Dit stukje inderdaad. Gaz en Scott begroeten elkaar ook. Dus die moeten elkaar kennen uit New Castle.quote:
Scott was clubpromoter voordat ie mee deed aan Geordie Shore. Die zal ze dus al wel vaker hebben gezien/mee gewerkt in seizoen 1 en 2.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit stukje inderdaad. Gaz en Scott begroeten elkaar ook. Dus die moeten elkaar kennen uit New Castle.
Unfortunately.. doesn't work. Fake. Don't click on anything in the 404 Page that comes up when trying to download the torrent. Looking forward to seeing the episode though, hope someone out there will post a real one.quote:
Dat ligt dan aan je lokale torrentboer. Ep is gewoon echt hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:15 schreef BobLee het volgende:
[..]
Unfortunately.. doesn't work. Fake. Don't click on anything in the 404 Page that comes up when trying to download the torrent. Looking forward to seeing the episode though, hope someone out there will post a real one.
Krijg ik bij de lokale torrentboer
Ik lees het idd ook in de comments daar terwijl de files exact hetzelfde zijn als normaal. Niets aan het handje.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan je lokale torrentboer. Ep is gewoon echt hoor.
"Ohhh, I'm so wet Gary"quote:
Scotty T die door het lint gaat, altijd mooi... Kan niet wachten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
Goede episode, volgende wordt epic.
Maar hoezo dan? Want het was toch al bekend dat Scott eerst achter Marnie aan zat?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Scotty T die door het lint gaat, altijd mooi... Kan niet wachten.
En die chicks in IJsland btw
Vind ik ook maar een beetje raar. Lijkt me gewoon gescript.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar hoezo dan? Want het was toch al bekend dat Scott eerst achter Marnie aan zat?
meen je dit ?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:37 schreef Sjappel het volgende:
Gescript dat Gary door een ruit slaat?
Jep! Zie: http://www.mtv.com.au/new(...)in-the-works-140714/quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:36 schreef Belgosome het volgende:
Vraag me af wat James er nog in doet , zie je echt amper nog in beeld.
Is er al een volgend seizoen vastgelegd?
Ook jammer dat Scott minder in de picture komt , maar volgende aflevering komt daar precies verrandering in
quote:
Gooch glitterquote:Op woensdag 3 september 2014 07:23 schreef Yesse het volgende:
De Geordie Shore Confession Cam.
HILARISCH
En laatst is hij hand in hand gezien met Charlotte (buiten de opnames om)quote:Op woensdag 3 september 2014 11:15 schreef Sasman het volgende:
Altijd lachen maar echt serieus neem ik dit niet meer...Nu Gaz die met Vicky gaat? Uhuuu
Meer drama, meer kijkplezierquote:Op woensdag 3 september 2014 17:58 schreef Ties02 het volgende:
Charlotte & Gaz back together volgend seizoen?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:45 schreef Thunder0x het volgende:
Alsof niemand van de hele groep de uitzendingen terugkijkt![]()
Ze doen alsof het nieuws is![]()
Soort van ruzie nadat ze er achter komen![]()
Wel vermakelijke show
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:45 schreef Thunder0x het volgende:
Alsof niemand van de hele groep de uitzendingen terugkijkt![]()
Ze doen alsof het nieuws is![]()
Soort van ruzie nadat ze er achter komen![]()
Wel vermakelijke show
Als je goed hebt opgelet, is dat in het huis ook gebeurd.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als je goed Engels kan hoor je dat Gaz Marnie na de opnames geknalt heeft... Ruzie ging NIET om iets wat IN het Geordie Shore huis is gebeurd, maar daar buiten.
Mijn definitie van normaal staat lijnrecht tegenover die van jou geloof ikquote:Op woensdag 10 september 2014 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Aron is wel een beetje een softie net als Scotty als het erom draait. Twee normale gasten hadden Gazy toch wel een paar meppen verkocht.
Awesomequote:
Moet ook wel denk ik.. zo'n show verliest zijn populariteit héél snel als ze te lang wachten met een nieuw seizoenquote:Op donderdag 11 september 2014 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
Oh, dat gaat lekker snel achter elkaar door.
Afkomstig van wat?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Marnie is wel de enige descent bird in het huis.
Is ook gewoon 100 keer vermakelijkerquote:Op donderdag 11 september 2014 17:19 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij is Geordie Shore nu wel een grotere hit dan Jersey Shore ooit is geweest
Hetzelfde gebeurde ook bij Jersey Shore. Soms zaten er maanden tussen, maar soms filmden ze twee seizoenen achter elkaar. Misschien dat het ook makkelijker is.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ook wel denk ik.. zo'n show verliest zijn populariteit héél snel als ze te lang wachten met een nieuw seizoen
Ik denk dat haar opmerking wel wat erger was dan wat we al die tijd dachten..quote:Op 5 juli 2013 werd seizoen 7 van Geordie Shore aangekondigd. De opnames begonnen op 26 juni 2013. Tijdens de opnames werden Holly en Vicky gearresteerd tijdens het uitgaan vanwege mishandeling tijdens het filmen. Ze zijn tijdelijk geschorst wegens nog gaande onderzoeken. Op 12 juli 2013 werd bekend dat Sophie was ontslagen uit Geordie Shore wegens aanstootgevend gedrag tijdens de beruchte uitgaansnacht
Nee... Het was hun laatste week van seizoen 8. Scotty T zit gewoon in seizoen 9.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:16 schreef Divje het volgende:
Gaat Scotty T er nu uit? Omdat die blonde bitch over de telefoon zei dat het zijn laatste week was
Ahh damn daar ben ik blij om. Scotty is een baasquote:Op donderdag 11 september 2014 23:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee... Het was hun laatste week van seizoen 8. Scotty T zit gewoon in seizoen 9.
Ze zijn allebei dun geworden. Holly was eerst toch best mollig. Charlotte is nu echter wel iets té dun naar mijn mening.quote:Op maandag 15 september 2014 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Holly en Charlotte:
[ afbeelding ]
Charlotte is dun geworden zeg (die beentjes zijn best wel dun)
Ja Holly is ook een stuk dunner geworden maar dat was in seizoen 8 al wel te zien, Charlotte is echt in een hele korte periode van stevig naar dun gegaan..quote:Op maandag 15 september 2014 15:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze zijn allebei dun geworden. Holly was eerst toch best mollig. Charlotte is nu echter wel iets té dun naar mijn mening.
Die is toch niet lekkerquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lol wtf Holly opeens lekker.
Van Charlotte mocht er wel wat af die was vies dik in het vorige seizoen maar dit is teveel.
waar?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:33 schreef Ties02 het volgende:
Promo voor het nieuwe seizoen ziet er goed uit
Pfff, alweer nieuw seizoen. Ben nu bezig met Breaking Bad (wel bij laatste seizoen). Daarnaast is nu Walking Dead bezig en nu ook nog nieuw seizoen Geordie Shore... ik heb geen tijd om alles bij te houdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:17 schreef Amarantha het volgende:
Morgenavond hopelijk de eerste aflevering bekijken
#firstworldproblemsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Pfff, alweer nieuw seizoen. Ben nu bezig met Breaking Bad (wel bij laatste seizoen). Daarnaast is nu Walking Dead bezig en nu ook nog nieuw seizoen Geordie Shore... ik heb geen tijd om alles bij te houden![]()
Wauw, mag ik je aanrakenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vloog een kleine 5 uur geleden over Newcastle upon Tyne
Serieus? Moet dan maar weer eens gaan kijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:15 schreef tralalala het volgende:
Marnie is nog lekkerder dit seizoen.
Jij kijkt dit ookquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:15 schreef tralalala het volgende:
Ja dat vind ik dus super irritantquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kijk het gewoon via de MTV site, al is het daar opgeknipt in 8 delen ofzo..
Ik keek altijd op streams, maar de kwaliteit daar is gewoon ruk. Dan maar opgedeeld.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus super irritant
Serieus? Dat wordt de puddingbuks doorladen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:15 schreef tralalala het volgende:
Beetje vergezochtquote:Op zaterdag 1 november 2014 02:22 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Lijkt wel of Aron geïnstrueerd is door de producers om te falen met Marnie
Ik ben het hiermee eens, hij lijkt mij niet zo een type die conflicten doelbewust opzoekt (met Scott en Marnie).quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:22 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Lijkt wel of Aron geïnstrueerd is door de producers om te falen met Marnie
Ik was dit weekend in Newcastle en ons hotel was om de hoek van de Bijoux!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vloog een kleine 5 uur geleden over Newcastle upon Tyne
quote:Op maandag 3 november 2014 13:39 schreef tralalala het volgende:
http://www.mtv.co.uk/geor(...)-mad-marnies-revenge
Marnie
Op TPB is altijd wel een 1080p versie te vindenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:08 schreef Ties02 het volgende:
Iemand al een goede torrent gevonden? Vind er maar 1 en die is niet HD
Ja maar niet zo vroeg na de epquote:Op maandag 3 november 2014 13:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Op TPB is altijd wel een 1080p versie te vinden
Holy shit dat gezicht van Kylequote:Op maandag 3 november 2014 13:39 schreef tralalala het volgende:
Marnie
Ge-wel-digquote:Op maandag 3 november 2014 13:39 schreef tralalala het volgende:
Marnie
quote:Op maandag 3 november 2014 13:39 schreef tralalala het volgende:
Marnie
Nou ik geef hem geen ongelijk, wat een lekker wijfquote:Op maandag 3 november 2014 14:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Holy shit dat gezicht van Kylealsof de wereld net vergaan is.
Beetje labiel welquote:Op maandag 3 november 2014 15:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou ik geef hem geen ongelijk, wat een lekker wijf
En hij dacht waarschijnlijk; eindelijk uit de friendzonequote:Op maandag 3 november 2014 15:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou ik geef hem geen ongelijk, wat een lekker wijf
Wat is er mis met mijn link?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:27 schreef Ties02 het volgende:
Vind nog geen goede torrents
Ik houd me aanbevolen in de DM
Je moet ook niet in stukjes kijken, als je gewoon op Google intikt 'watch Geordie Shore Online' kan je gewoon 1 episode in 1 keer kijkenquote:Op woensdag 12 november 2014 17:13 schreef tralalala het volgende:
Deel 5 mist weer, net als vorige week.
Doen ze dat expres ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:37 schreef tralalala het volgende:
Die site met al die verschillende linkjes? De eerste 5 die ik geprobeerd heb missen ook allemaal dat stuk.(Laatste nacht uit in Parijs)
http://watchseries.ag/serie/geordie_shoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
Zijn gewoon vol aan t bekkenquote:Op woensdag 5 november 2014 16:56 schreef Ties02 het volgende:
Zo die jongens zijn wel erg fanatiek bij pass the cherry
Geen idee wat part 5 is maar het is gewoon de hele afleveringquote:
Ja, ik dacht ook dat ik een hele aflevering keek, maar er mist een stukje.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee wat part 5 is maar het is gewoon de hele aflevering
Hij duurt 43 minuten, gewone runtime dus.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat ik een hele aflevering keek, maar er mist een stukje.
Nadat Marnie, Gaz, Scott en Aaron het huis verlaten om te gaan werken wordt opeens de ochtend laten zien en Charlotte zegt dat ze 'gepoked' is door Gaz en hem een BJ gegeven heeft. Die nacht mist dus.
Oké, dan download ik de jouwe wel. Wil dat stukje graag zien.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij duurt 43 minuten, gewone runtime dus.
Die van mij van vorige week ook, heb ik dan wat gemist?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oké, dan download ik de jouwe wel. Wil dat stukje graag zien.Want die van mij duurt maar 34.
Idd, in seizoen 8&9 ongeveer heeft ie volgens mij niemand meer geshagged.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:17 schreef tralalala het volgende:
Gaz heeft volgens mij al tijden niemand meer naar huis meegenomen dus misschien gaat het dit keer lukken met die twee.![]()
Volgende week sowieso een topshow
Ik las dat Gaz nu een vriendin heeftquote:Op donderdag 20 november 2014 00:17 schreef tralalala het volgende:
Gaz heeft volgens mij al tijden niemand meer naar huis meegenomen dus misschien gaat het dit keer lukken met die twee.![]()
Volgende week sowieso een topshow
Bijna alles joh. Maar het blijft vermakelijk.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:24 schreef Ties02 het volgende:
Op de Geordie facebook vindt iedereen die hele Gaz & Charlotte romance gescript
Alleen voor de show, erbuiten hebben ze nu beiden gewoon een relatie
Zeker, topshow!quote:Op donderdag 20 november 2014 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bijna alles joh. Maar het blijft vermakelijk.
Goed gelezen. Tevens komt er in het nieuwe seizoen een meisje bij en gaat naar alle schijn james het huis verlaten.quote:Op donderdag 20 november 2014 08:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik las dat Gaz nu een vriendin heeft
Wéér een nieuw seizoen? Die weten ook van geen ophouden.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Goed gelezen. Tevens komt er in het nieuwe seizoen een meisje bij en gaat naar alle schijn james het huis verlaten.
Edit: nvm!quote:Op donderdag 20 november 2014 19:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Goed gelezen. Tevens komt er in het nieuwe seizoen een meisje bij en gaat naar alle schijn james het huis verlaten.
hoe doen ze dat tochquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:12 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Charlotte nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holly nu
Zijn genoeg foto's van te vinden op The Daily mail. Volgen allemaal dezelfde methode, krijgen daarna vervolgens ook een fitness DVD-dealquote:Op woensdag 26 november 2014 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe doen ze dat toch
Personal trainers denk ik zo
aha en Vicky was de eerstequote:Op woensdag 26 november 2014 19:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zijn genoeg foto's van te vinden op The Daily mail. Volgen allemaal dezelfde methode, krijgen daarna vervolgens ook een fitness DVD-deal
Nog steeds nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je die van deze week nog nie gezien.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Dit was echt de meest geacteerde aflevering ooit
In de preview zit ze met Scott te bekkenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:49 schreef Harmankardon het volgende:
Dat hele gedoe met Gaz en die bedplasser kwam wel heel erg gescript over.
Ronnie eet Gaz voor ontbijt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Charlotte & Gaz lijken op die twee uit Jersey Shore.
Ronnie eet Gaz voor ontbijt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Charlotte & Gaz lijken op die twee uit Jersey Shore.
Fucking bitch ook om dan niet met Aron naar bed te gaan al die tijd lol.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bah wat een sletten die Charlotte en Marnie.
Dat ze kerst gingen vierenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Fucking bitch ook om dan niet met Aron naar bed te gaan al die tijd lol.
Viel op zich best mee volgens mij, dat was pas nadat ze klaar waren met eten enzo. Het was niet alsof ze het voor het eten al zeiquote:Op donderdag 18 december 2014 12:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ze kerst gingen vierenEn Vicky die binnenkomt en het feest verpest.
Hoe weetje dat van Jamesquote:Op woensdag 17 december 2014 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
Vicky wegJames gaat na het volgende seizoen het huis verlaten. Komend seizoen Chloe November erbij:
[ afbeelding ]
Wat een pop.
Klopt.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:47 schreef Amarantha het volgende:
Jammer. Dan is Gaz straks de enige man nog die vanaf het begin er bij is
Het zou je niet meer moeten verbazen zo langzamerhand.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel hypocriet van Charlotte om opeens met een andere kerel naar bed te gaan. Een dag eerder flipte ze nog op Gaz.
Scott icm autocue blijft kwaliteit!quote:Op donderdag 18 december 2014 19:49 schreef tralalala het volgende:
James is misschien nog wel het vermakelijkste dit seizoen en dat zegt genoeg lijkt mij.
Dat 'lad code' is al niet meer van toepassing sinds seizoen 8.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:49 schreef tralalala het volgende:
Van mij mogen ze met een hele nieuwe groep beginnen, alleen Marnie zorgt nog voor wat actie in huis.
Ben wel een beetje klaar met de mannen met hun "Lad code" gejankJames is misschien nog wel het vermakelijkste dit seizoen en dat zegt genoeg lijkt mij.
Ik ook wel, heb een paar seizoenen gehad dat ik het wat eentonig vond worden maar het afgelopen seizoen zat weer vol dingen die het leuk maken om naar te kijken.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:11 schreef Harmankardon het volgende:
Ben benieuwd naar het volgende seizoen
Fit birds bedoel jequote:Op donderdag 18 december 2014 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook wel, heb een paar seizoenen gehad dat ik het wat eentonig vond worden maar het afgelopen seizoen zat weer vol dingen die het leuk maken om naar te kijken.
quote:
pic?quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die nieuwe is niet bepaald moeders mooiste.
Een pagina terug in dit topic.quote:
Wat is dat met die jaren 90 tribal kettinkjes, die zijn helemaal hip & happening daar he?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:33 schreef Abed het volgende:
Chloe Novembergod
[ afbeelding ]
Puntige ellebogen 3/10.
Natuurlijk is boyke Scott er al geweest
[ afbeelding ]
Haha zie het nu pas.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:21 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wat is dat met die jaren 90 tribal kettinkjes, die zijn helemaal hip & happening daar he?
Die grieten hebben die dingen echt super vaak omquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:14 schreef Abed het volgende:
[..]
Haha zie het nu pas.
Engelsen, stijlvol in het stijlloos zijn
Is ze het zusje van Holly?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:33 schreef Abed het volgende:
Chloe Novembergod
[ afbeelding ]
Puntige ellebogen 3/10.
Natuurlijk is boyke Scott er al geweest
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:54 schreef Deuce92 het volgende:
Ik had altijd zo'n hekel aan Jersey Shore, maar ik moet zeggen dat ik Geordie Shore wel amusant vind. Misschien komt het door hun accent.
En die Marnie.
Deze boysquote:
Maar die vent op die bovenste foto met Holly staat niet op de andere groepsfoto.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:58 schreef Attitude het volgende:
ik zie 2 nieuwe mensen, die negert links en dat meisje tussen gaz en marnie. de rest zat er al in.
Jawel hoor. Links naast Holly.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar die vent op die bovenste foto met Holly staat niet op de andere groepsfoto.
Twijfelde zelf ook al.quote:
Ze beginnen met een groep singles op vakantie. Daarna komen er steeds meer ex'en bij. Eigenlijk is het Geordie Shore met exen in een resort op Spanje. En natuurlijk neukt iedereen, iedereen.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
Vicky, Gary en Charlotte en misschien nog wel meer zitten ook in Ex on the Beach, wat is dat voor programma dan?
Die met Ricky herhalen ze elke keer weer, is ook de enige wat ik er van heb gezien een erg matig programma .quote:
quote:
Dan zoek je niet goed genoeg. Ik heb hem al wel binnen, via daar.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:10 schreef tralalala het volgende:
Ik kan hem nog niet vinden op de piratenbaai.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan zoek je niet goed genoeg. Ik heb hem al wel binnen, via daar.
Als je goed luisterd is het gewoon te verstaanquote:
Die Chloe nietquote:Op maandag 20 april 2015 08:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je goed luisterd is het gewoon te verstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |