Ge-wel-digquote:Op maandag 3 november 2014 13:39 schreef tralalala het volgende:
http://www.mtv.co.uk/geor(...)-mad-marnies-revenge
Marnie
quote:Op maandag 3 november 2014 13:39 schreef tralalala het volgende:
http://www.mtv.co.uk/geor(...)-mad-marnies-revenge
Marnie
Nou ik geef hem geen ongelijk, wat een lekker wijfquote:Op maandag 3 november 2014 14:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Holy shit dat gezicht van Kylealsof de wereld net vergaan is.
Beetje labiel welquote:Op maandag 3 november 2014 15:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou ik geef hem geen ongelijk, wat een lekker wijf
En hij dacht waarschijnlijk; eindelijk uit de friendzonequote:Op maandag 3 november 2014 15:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou ik geef hem geen ongelijk, wat een lekker wijf
Wat is er mis met mijn link?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:27 schreef Ties02 het volgende:
Vind nog geen goede torrents
Ik houd me aanbevolen in de DM
Je moet ook niet in stukjes kijken, als je gewoon op Google intikt 'watch Geordie Shore Online' kan je gewoon 1 episode in 1 keer kijkenquote:Op woensdag 12 november 2014 17:13 schreef tralalala het volgende:
Deel 5 mist weer, net als vorige week.
Doen ze dat expres ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:37 schreef tralalala het volgende:
Die site met al die verschillende linkjes? De eerste 5 die ik geprobeerd heb missen ook allemaal dat stuk.(Laatste nacht uit in Parijs)
http://watchseries.ag/serie/geordie_shoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
Zijn gewoon vol aan t bekkenquote:Op woensdag 5 november 2014 16:56 schreef Ties02 het volgende:
Zo die jongens zijn wel erg fanatiek bij pass the cherry
Geen idee wat part 5 is maar het is gewoon de hele afleveringquote:
Ja, ik dacht ook dat ik een hele aflevering keek, maar er mist een stukje.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee wat part 5 is maar het is gewoon de hele aflevering
Hij duurt 43 minuten, gewone runtime dus.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat ik een hele aflevering keek, maar er mist een stukje.
Nadat Marnie, Gaz, Scott en Aaron het huis verlaten om te gaan werken wordt opeens de ochtend laten zien en Charlotte zegt dat ze 'gepoked' is door Gaz en hem een BJ gegeven heeft. Die nacht mist dus.
Oké, dan download ik de jouwe wel. Wil dat stukje graag zien.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij duurt 43 minuten, gewone runtime dus.
Die van mij van vorige week ook, heb ik dan wat gemist?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oké, dan download ik de jouwe wel. Wil dat stukje graag zien.Want die van mij duurt maar 34.
Idd, in seizoen 8&9 ongeveer heeft ie volgens mij niemand meer geshagged.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:17 schreef tralalala het volgende:
Gaz heeft volgens mij al tijden niemand meer naar huis meegenomen dus misschien gaat het dit keer lukken met die twee.![]()
Volgende week sowieso een topshow
Ik las dat Gaz nu een vriendin heeftquote:Op donderdag 20 november 2014 00:17 schreef tralalala het volgende:
Gaz heeft volgens mij al tijden niemand meer naar huis meegenomen dus misschien gaat het dit keer lukken met die twee.![]()
Volgende week sowieso een topshow
Bijna alles joh. Maar het blijft vermakelijk.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:24 schreef Ties02 het volgende:
Op de Geordie facebook vindt iedereen die hele Gaz & Charlotte romance gescript
Alleen voor de show, erbuiten hebben ze nu beiden gewoon een relatie
Zeker, topshow!quote:Op donderdag 20 november 2014 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bijna alles joh. Maar het blijft vermakelijk.
Goed gelezen. Tevens komt er in het nieuwe seizoen een meisje bij en gaat naar alle schijn james het huis verlaten.quote:Op donderdag 20 november 2014 08:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik las dat Gaz nu een vriendin heeft
Wéér een nieuw seizoen? Die weten ook van geen ophouden.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Goed gelezen. Tevens komt er in het nieuwe seizoen een meisje bij en gaat naar alle schijn james het huis verlaten.
Edit: nvm!quote:Op donderdag 20 november 2014 19:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Goed gelezen. Tevens komt er in het nieuwe seizoen een meisje bij en gaat naar alle schijn james het huis verlaten.
hoe doen ze dat tochquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:12 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Charlotte nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holly nu
Zijn genoeg foto's van te vinden op The Daily mail. Volgen allemaal dezelfde methode, krijgen daarna vervolgens ook een fitness DVD-dealquote:Op woensdag 26 november 2014 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe doen ze dat toch
Personal trainers denk ik zo
aha en Vicky was de eerstequote:Op woensdag 26 november 2014 19:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zijn genoeg foto's van te vinden op The Daily mail. Volgen allemaal dezelfde methode, krijgen daarna vervolgens ook een fitness DVD-deal
Nog steeds nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je die van deze week nog nie gezien.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Dit was echt de meest geacteerde aflevering ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |