natuurlijk worden we in de zeik genomen, dat kon ik je al meteen vertellen. wellicht dat delen van het filmpje echt zijn, maar verder is het gewoon propaganda en bullshit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
En? Is de ongecensureerde versie al ergens opgedoken?
Zo niet, dan heb ik toch nog sterk het gevoel dat de onthoofding fake was en we met zijn allen in de zeik worden genomen.
Die miljoenen kwamen niet, dan maar een filmpje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:55 schreef Re het volgende:
tuurlijk is het perfecte propaganda, laten zien dat men serieus is en geen onderontwikkeld woestijnvolk maar dat er strijders over de hele wereld rondlopen
de impact is zo natuurijk veel intenser, groter publiek
Goede onderbouwing.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:00 schreef Manke het volgende:
Schijnt weinig te zien te zijn in het filmpje, terwijl dergelijke filmpjes uit die regio altijd in volle glorie te zien zijn, zou me niks verbazen als die Foley nog leeft en dit gewoon propaganda is (maar heb het filmpje niet gezien)
Het was imho een truc van de VS om nog meer angst te zaaien en zieltjes te winnen voor een nieuwe oorlog in het Midden-Oosten. Dingen nemen nu vaart, zoals je wellicht gemerkt hebt. VS zal niet schromen om ook in Syrië aan te gaan vallen. Psychological warfare via mass media.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:55 schreef Re het volgende:
tuurlijk is het perfecte propaganda, laten zien dat men serieus is en geen onderontwikkeld woestijnvolk maar dat er strijders over de hele wereld rondlopen
de impact is zo natuurijk veel intenser, groter publiek
Daarom wacht ik nog op de uncut (quote:
Wat moest hij zeggen of is dat ergens na te lezen? Ik wil dat filmpje niet zien maar ik zat me af te vragen wat ze hem lieten zeggen. Of hij getwijfeld zal hebben om het niet voor te lezen, doden gingen ze hem toch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:00 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik vond dat het leek hoe hij dichter hij bij het einde van zijn verklaring kwam hij zich steeds meer aan het voorbereiden was op wat komen zou gaan.
Alstu:quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat moest hij zeggen of is dat ergens na te lezen? Ik wil dat filmpje niet zien maar ik zat me af te vragen wat ze hem lieten zeggen. Of hij getwijfeld zal hebben om het niet voor te lezen, doden gingen ze hem toch.
Dank je wel. Ik zat me af te vragen waarom hij die boodschap zou oplezen als er voor hem niets meer te winnen viel. Maar elders werd geopperd dat de video in gedeeltes is opgenomen, in het eerste gedeelte waar hij de tekst oplas zou hij misschien nog in de veronderstelling zijn geweest dat hij zou blijven leven als hij netjes de tekst op zou lezen. In het tweede deel, waar het microfoontje ook weg is gehaald lijkt hij wel te weten wat hem te wachten staat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alstu:
http://pastebin.com/yjYChv13
Bazenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:47 schreef UpsideDown het volgende:
Marine Issues Threat to ISIS: ‘Do you really think you stand a chance on US soil?’
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:47 schreef UpsideDown het volgende:
Marine Issues Threat to ISIS: ‘Do you really think you stand a chance on US soil?’
[ afbeelding ]
quote:
quote:Na een jaar gevangenschap in Syrië is een 27-jarige Duitser bevrijd uit handen van de Islamitische Staat (IS). De man uit Brandenburg zou in juni vrijgelaten zijn voor een 'substantieel bedrag', schrijft Welt am Sonntag op gezag van veiligheidsbronnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |