quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ja, toch wel The Jam hoor. Al komt Bowie in de buurt, dat wel.
Dan heb je niet goed gemikt of nog niet gestemdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:38 schreef methodmich het volgende:
Moeilijk, moeilijk. Uiteindelijk toch Damien Rice, al vind ik het allebei niet echt heel geweldig.
Lambik zou zeggen: Miljaar!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gemikt of nog niet gestemd
't Is maar net wat ik aangeleverd krijgquote:Op maandag 3 november 2014 13:49 schreef cafca het volgende:
Hm, da's gek, het mooiste nummer met de titel Crazy staat er niet bij.....
Maar van Seal krijg ik altijd een beetje jeuk, dus toch maar Gnarls Barkley
You got pmquote:Op maandag 3 november 2014 14:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
't Is maar net wat ik aangeleverd krijg
van Gnarls Barley krijg ik net wat meer jeuk dan van Seal. en geen goede jeuk.quote:Op maandag 3 november 2014 13:49 schreef cafca het volgende:
Maar van Seal krijg ik altijd een beetje jeuk, dus toch maar Gnarls Barkley
Of Underworld...quote:Op maandag 3 november 2014 15:17 schreef Grobbel het volgende:
Deze poll had wel wat meer Patsy Cline kunnen gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |