quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
ja ik ben nog niet helemaal wakker
Dit deed mijn hond laatst ook.quote:
awhquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit deed mijn hond laatst ook.
Beest heeft 2 dagen mank gelopen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:58 schreef AMAR420 het volgende:
wat is dit voor onsmakelijke titel er komen hier ook kinderen jonger dan 16 naar mijn weten.
graf debiel.
quote:
*grafdebiel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:58 schreef AMAR420 het volgende:
wat is dit voor onsmakelijke titel er komen hier ook kinderen jonger dan 16 naar mijn weten.
graf debiel.
Ik wacht op de grap.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Begin de dag met een lach
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet een nieuwe schooltas maar kan niet kiezenPersoonlijk zou ik voor de bovenste gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Hmquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik voor de bovenste gaan.
Die andere heeft mooie kleuren maar ik vind dat ze het qua ontwerp beter hadden kunnen doen.quote:
Dat vind ik ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die andere heeft mooie kleuren maar ik vind dat ze het qua ontwerp beter hadden kunnen doen.
Ga voor deze danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |