SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Drugs gebruiken.420BLAZEITFGGTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
nog wat te doen vandaag?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Op een dag hoop ik net zo tolerant als Insomnia te worden.
#Durftedromen #Volgjehart #Ambitiesverziekenjenachtrust
Ik heb afgesproken naar een vriend te gaan maar voel mij momenteel vrij licht in het hoofdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nog wat te doen vandaag?
legia speelt al vroeg.
Nee?quote:
Oh was ooit een mod op ONZ geloof ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb afgesproken naar een vriend te gaan maar voel mij momenteel vrij licht in het hoofd
[..]
Nee?
Deze post had net zo goed in het Latijn kunnen zijn. Ik snap er toch vrij weinig van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
vannacht niet geslapen en toen moest ik een dagdeel tussen afkickers doorbrengen
topshow wel deze ochtend.
Ik heb tussen 2007 - eind 2013 niet buiten VBL gepost. Hooguit om een beetje te provoceren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh was ooit een mod op ONZ geloof ik
was een heel gedoe over
toto kent haar waarschijnlijk wel
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze post had net zo goed in het Latijn kunnen zijn. Ik snap er toch vrij weinig van.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post had net zo goed in het Latijn kunnen zijn. Ik snap er toch vrij weinig van.
[..]
Ik heb tussen 2007 - eind 2013 niet buiten VBL gepost. Hooguit om een beetje te provoceren.
Soms vraag ik mij weleens af waarom ik het niet heb volgehouden en dan kijk ik jouw PoHi door en vind ik mijn antwoord
oh dan is het goedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was juist een compliment/liefdesverklaring, jeetje
[ afbeelding ]
Insert 40-45 grapquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dan is het goed
ff wat in de oven pleuren gr
Mooie hondquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was juist een compliment/liefdesverklaring, jeetje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:58 schreef AMAR420 het volgende:
wat is dit voor onsmakelijke titel er komen hier ook kinderen jonger dan 16 naar mijn weten.
graf debiel.
Zoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:58 schreef AMAR420 het volgende:
wat is dit voor onsmakelijke titel er komen hier ook kinderen jonger dan 16 naar mijn weten.
graf debiel.
sowieso ergens aanstoot aan nemenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
sowieso aanstoot nemen aan iets wat op een internetforum staat
Wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |