Hij is in training.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Totaal onbelangrijk prijsje als je 2 wks op zak hebt.
Ronaldo de Boer speelde frank en vrij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:50 schreef Yi-Long het volgende:
Ronaldo Waterreus was natuurlijk ook geweldig. Wel een duiker trouwens.
Ja haha grapjas. Vergelijk die teams eens? Als jij (en dit is bij wijze van spreken) er 4 in schiet en een paar prutsers achterin laten er dan weer 5 door is het inderdaad moeilijk om successen te boeken. Om een WK te winnen moet je er als team staan, en laat Brazilië nou bijna altijd tot de favoriete landen behoren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:49 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
2 WK's gewonnen ook he. Dat heeft C. Ronaldo dan weer niet. Wat dat aangaat hebben ze allebei een incomplete prijzenkast.
Daar staat tegenover dat Cristiano Ronaldo z'n teamprijs wint in met afstand het duurste team van de wereld in een tijd dat de competities toch al zover zijn afgekalfd dat er maar een paar serieuze kanshebbers zijn en je er tegen de kleintjes makkelijk de een na de ander inragt. Dat was in de gloriedagen van de Braziliaanse Ronaldo nog anders.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:40 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Ja haha grapjas. Vergelijk die teams eens? Als jij (en dit is bij wijze van spreken) er 4 in schiet en een paar prutsers achterin laten er dan weer 5 door is het inderdaad moeilijk om successen te boeken. Om een WK te winnen moet je er als team staan, en laat Brazilië nou bijna altijd tot de favoriete landen behoren.
Plus dat Ronaldo in 94 geen wedstrijd heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:40 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Ja haha grapjas. Vergelijk die teams eens? Als jij (en dit is bij wijze van spreken) er 4 in schiet en een paar prutsers achterin laten er dan weer 5 door is het inderdaad moeilijk om successen te boeken. Om een WK te winnen moet je er als team staan, en laat Brazilië nou bijna altijd tot de favoriete landen behoren.
Mensen die dit zeggen zijn strontjaloers op CR7 en lopen zelf de hele dag met een stok in hun reet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:14 schreef Thunder0x het volgende:
Er is maar een echte ronaldo en dat is niet die homo bij real.
Waarom moet ik jaloers zijn op Christiano? sowieso hem CR7 noemen. Fanboy... lol.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:25 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen zijn strontjaloers op CR7 en lopen zelf de hele dag met een stok in hun reet.
Pas wanneer hij is gestopt zullen velen gaan zien wat voor grootse voetballer het is, ik ben blij dat ik al tot die groep behoor en nog 'live' van zijn voetbalkunsten kan genieten.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:25 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen zijn strontjaloers op CR7 en lopen zelf de hele dag met een stok in hun reet.
Pas wanneer hij is gestopt zullen velen gaan zien wat voor grootse voetballer het is, ik ben blij dat ik al tot die groep behoor en nog 'live' van zijn voetbalkunsten kan genieten.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:32 schreef Confetti het volgende:
Veel mensen zullen uit nostalgische overwegingen voor de Braziliaan kiezen maar de Portugees is op bijna alle fronten superieur.
Hij heeft geld, een mooie vrouw en ziet er goed uit (no homo). Genoeg redenen voor velen om jaloers te zijn en hem daarom maar af te doen als een homo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:40 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Waarom moet ik jaloers zijn op Christiano? sowieso hem CR7 noemen. Fanboy... lol.
Het is een goede voetballer maar zijn eindeloze scharen die nooit enige functie hebben en nare trekjes horen niet op het voetbalveld. Het is voor hem pure show en meer niet.
CR7
Bij Ronaldo denk ik nog steeds aan de echte. De Braziliaanse.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:26 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Hij heeft geld, een mooie vrouw en ziet er goed uit (no homo). Genoeg redenen voor velen om jaloers te zijn en hem daarom maar af te doen als een homo.
CR7 is gewoon een veelgebruikte afkorting en iedereen weet gelijk wie je bedoelt i.p.v. Ronaldo. Misschien is een deel voor de show, dat hoort er bij, maar een deel van die trucs zal toch echt wel bijdragen aan het spel.
Generatieverschil.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij Ronaldo denk ik nog steeds aan de echte. De Braziliaanse.
Noem ze eens op dan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:40 schreef Thunder0x het volgende:
nare trekjes horen niet op het voetbalveld.
- Tegenstanders vernederenquote:
Doet ie mensen echt kwaad mee ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:42 schreef Thunder0x het volgende:
- Tegenstanders vernederen
- Elke keer als je neergehaald wordt doen alsof je een beenbreuk hebt opgelopen
- Vaak klagen bij de scheidsrechter, wegwerp gebaren
- Vaker je shirt uit dan aan hebben.
- Camera bewust voetballen en proberen op te vallen.
Zeg dan gewoon niks.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doet ie mensen echt kwaad mee ja.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:52 schreef Solstice1 het volgende:
Portugese Ronaldo is een machine die aan het einde staat van heel veel aanvallen van z'n team. Braziliaanse Ronaldo was het einde maar ook het begin van veel aanvallen. Braziliaanse Ronaldo voor mij dus.
Verder valt er qua prestaties niet veel te vergelijken m.i. aangezien de afstand tussen de topclubs en de clubs daaronder in de wereld exponentieel gegroeid is de laatste jaren. Ja Cristiano Ronaldo scoort veel meer, maar dat heeft er ook mee te maken dat elke vorm van concurrentie vakkundig leeggeroofd is door de leidende clubs in Europa en de weerstand daarmee verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |