Ho ho.... Seedorf heeft 4x de CL gewonnen, dus die is beter dan al deze genoemde spelers...!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:07 schreef tong80 het volgende:
En dan in de top-10. Pel, Maradona, Cruijff, Eusebio en Garincha waren natuurlijk beter.
Plus ons Berry.
Tot morgen.
Als hij ook 2 WKs wint hebben we het er over.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:32 schreef Confetti het volgende:
Veel mensen zullen uit nostalgische overwegingen voor de Braziliaan kiezen maar de Portugees is op bijna alle fronten superieur.
Laat de Braziliaanse Ronaldo eerst een Champions League winnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als hij ook 2 WKs wint hebben we het er over.
Puskas, Stefano en Beckenbauer schat ik ook hoger in.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:07 schreef tong80 het volgende:
En dan in de top-10. Pel, Maradona, Cruijff, Eusebio en Garincha waren natuurlijk beter.
Plus ons Berry.
Tot morgen.
Beetje flauw omdat hij in de finale niet mocht spelen, daarna heeft hij wel met AC Milan de worldcup veroverd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Laat de Braziliaanse Ronaldo eerst een Champions League winnen.
2 WK's gewonnen ook he. Dat heeft C. Ronaldo dan weer niet. Wat dat aangaat hebben ze allebei een incomplete prijzenkast.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
Beetje flauw omdat hij in de finale niet mocht spelen, daarna heeft hij wel met AC Milan de worldcup veroverd.
Blijft altijd lastig vergelijken, het huidige Portugese elftal is zwakker dan het Braziliaanse elftal van jaren geleden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:49 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
2 WK's gewonnen ook he. Dat heeft C. Ronaldo dan weer niet. Wat dat aangaat hebben ze allebei een incomplete prijzenkast.
Klopt, maar C. Ronaldo heeft m.i. in competitie-verband dan weer minder weerstand dan Ronaldo had.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
Blijft altijd lastig vergelijken, het huidige Portugese elftal is zwakker dan het Braziliaanse elftal van jaren geleden.
Precies dezelfde reden waarom Ibrahimovic geen prijzen wint met het Zweedse elftal. De rest van de spelers is gewoon te zwak. Neemt niet weg dat het een geweldig goede spits is.
Klopt volgens mij ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:58 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Klopt, maar C. Ronaldo heeft m.i. in competitie-verband dan weer minder weerstand dan Ronaldo had.
Totaal onbelangrijk prijsje als je 2 wks op zak hebt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Laat de Braziliaanse Ronaldo eerst een Champions League winnen.
Nee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Totaal onbelangrijk prijsje als je 2 wks op zak hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:14 schreef Catch22- het volgende:
Erg flauw, de echte heeft een stofwisselingsziekte
Ik ook wel, maar dan toch meer uit nostalgie.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:37 schreef tong80 het volgende:
Yi-Long heb je de documentaire over de Porugese Ronaldo gezien ? Dan krijg je echt waardering voor hem.
Toch ga ik zelf voor de Braziliaanse Ronaldo.
Njah, hij was op zijn best toen ik een puber was. Maar ik ben dan ook nog niet zo oud.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:53 schreef tong80 het volgende:
Is de Braziliaanse Ronaldo nu al nostalgie ?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Njah, hij was op zijn best toen ik een puber was. Maar ik ben dan ook nog niet zo oud.
Hoger weet ik niet. Allemaal voetbalhelden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:08 schreef hottentot het volgende:
[..]
Puskas, Stefano en Beckenbauer schat ik ook hoger in.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:32 schreef Confetti het volgende:
Veel mensen zullen uit nostalgische overwegingen voor de Braziliaan kiezen maar de Portugees is op bijna alle fronten superieur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |