abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143654599
Even tussendoor; sprak vandaag een collega van me, die had uit een rivier hier in de buurt gedronken (ongewild, kreeg water binnen toen ie aan het raften was), die is superziek geworden doordat hij een of ander virus/bacterie via rattenpis binnengekregen had.

Scheelde maar een haartje. Zei ie.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143654620
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 02:38 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Dat zijn jouw mogelijkheden. Er zijn er meer; bv de tijdlijn klopt niet en contact is wel om 14.00 plaatselijke tijd geweest. Er is ook niet bekend of het om een bericht ging met gelijk antwoord. Dus interactie op dat moment of 1 bericht met 1 of geen respons.
De tijdlijn klopt niet? Maar die is opgesteld door de ouders, gebaseerd op de tijdstippen die uit de camera (Mirador & Quebrada 1) en telefoon (noodoproeppogingen) zijn gedaan.

Waarom zou je die juist betwijfelen om 1 berichtje dat bewezen vertraagd aangekomen kan zijn goed te praten?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143654635
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 02:38 schreef jackie12 het volgende:
Ik kan me een lijstje herinneren Mata van jou waar wel 20 goede vragen op stonden van pas een paar dagen geleden.
Maar antwoorden worden er niet op gegeven
Sja, de antwoorden hebben we ook niet, maar de OP wordt een beetje te lang als we ook nog vele vragen erin gaan zetten.

3 per topic dan, is dat een idee?

Wat zijn de 3 meest prangende vragen?

donderdag 21 augustus 2014 @ 02:43:56 #29
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143654657
De meest prangende vraag voor mij is welke getuigen wij nog hebben voor 1 april.
Even uitgaande van jouw dag-eerder-hypothese, die ik erg overtuigend vind.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_143654672
1 - welke getuigen hebben we voor 1 april ~7:00-14:00?
2 - wat voor water (gebottled, kraan- of rivier-) zat er in het gevonden plastic 0,5 l flesje
3 - wat is er gebeurd?

pi_143654698
- wat hebben de meiden gedaan 's avonds 31 maart
- hoe hebben ze de excursies geboekt
- zijn ze afgezien door "F"nog gezien door anderen 's ochtends bij hun hostel
-hoe wisten ze dat er geen gids beschikbaar was
-wat deed "F"bij hun hostel
- hoe is het bereik bij de Mirador(we gaan er nu allemaal vanuit omdat H Kremers 3 kwartier na de Mirador geen bereik meer had, dat als een vaststaan gegeven is wat natuurlijk kul is)
-was het nou de 1e of 2e quebrada waar de foto is gemaakt
- hoe zit het met de huiszoekingen
- hebben ze nou wel of niet gelunched met 2 jongens
plus jouw vragen Mata een paar dagen geleden en nog een heleboel meer!!
pi_143654704
quote:
19s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 02:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De tijdlijn klopt niet? Maar die is opgesteld door de ouders, gebaseerd op de tijdstippen die uit de camera (Mirador & Quebrada 1) en telefoon (noodoproeppogingen) zijn gedaan.

Waarom zou je die juist betwijfelen om 1 berichtje dat bewezen vertraagd aangekomen kan zijn goed te praten?
De conclusie van het NFI was dat: als je er van uit gaat dat de klok op de camera goed was ingesteld, de foto op de mirador om 13.00 uur genomen was. De vraag is, werkte de klok nog tijdens het onderzoek, is vast te stellen dat die goed ingesteld was? Heb ik niets over gehoord. Ook ik heb alle respect voor de ouders maar hun visie wordt wel gestuurd door heftige emoties. Ze willen niets liever dan geloven dat hun dochter alles goed heeft gedaan. Dus als ze een strohalm aangereikt krijgen... "het bewijs" dat ze niet in de namiddag aan de wandeling zijn begonnen.Net zoals ze niet willen geloven dat de meiden verdwaald zijn.
pi_143654709
8)7
Voor alle vragen alleen kun je al een aparte OP maken!
pi_143654726
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 02:49 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

De conclusie van het NFI was dat: als je er van uit gaat dat de klok op de camera goed was ingesteld, de foto op de mirador om 13.00 uur genomen was. De vraag is, werkte de klok nog tijdens het onderzoek, is vast te stellen dat die goed ingesteld was? Heb ik niets over gehoord. Ook ik heb alle respect voor de ouders maar hun visie wordt wel gestuurd door heftige emoties. Ze willen niets liever dan geloven dat hun dochter alles goed heeft gedaan. Dus als ze een strohalm aangereikt krijgen... "het bewijs" dat ze niet in de namiddag aan de wandeling zijn begonnen.Net zoals ze niet willen geloven dat de meiden verdwaald zijn.
Ik weet niet maar jij betwijfelt het onderzoek door het NFI? Dat terwijl de zonnestand op Lisannes foto overeenkomt met ~13:00?

Ik snap niet dat je je aan 1 berichtje dan vastklampt en op basis daarvan het NFI gaat beschuldigen van amateurisme?

donderdag 21 augustus 2014 @ 02:51:18 #35
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143654727
quote:
12s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 02:45 schreef El_Matador het volgende:

2 - wat voor water (gebottled, kraan- of rivier-) zat er in het gevonden plastic 0,5 l flesje
Regenwater kan ook. Leeg flesje zonder dop in de tas. Flinke plensbui erover. →Water in het flesje.
pi_143654765
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 02:49 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Vind ik iets te ver gaan

ik begrijp heel goed dat je als ouder je een "romantisch"beeld kan hebben van je kind
vb. Bij mij in Groningen heeft een meisje 2 maanden geleden zelfmoord gepleegd door zichzelf op te hangen.
haar ouders vermoeden echter een misdrijf omdat hun dochter zoiets "nooit zou doen"
Ze willen dus dat haar lichaam wordt opgegraven voor nader onderzoek. Het OM wil niet maar de burgemeester vindt het goed.
2 opties
- ze heeft idd zelfmoord gepleegd
- het was wel een misdrijf zoals de ouders en vrienden denken

Ik ga er nog steeds vanuit dat Hans Kremers het beter weet dan wij
pi_143654768
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 02:49 schreef jackie12 het volgende:
- wat hebben de meiden gedaan 's avonds 31 maart
Gepraat met Myriam Guerra naar ik begreep, dan moeten ze het wel verteld hebben wat ze de volgende dag zouden gaan doen?

quote:
- hoe hebben ze de excursies geboekt
Geen idee, Feliciano kende de meiden want hij zegt zelf in 1 van de video's dat hij ze nog groette die morgen.

quote:
- zijn ze afgezien door "F"nog gezien door anderen 's ochtends bij hun hostel
Eileen die ze op de kaart zag kijken?

quote:
-hoe wisten ze dat er geen gids beschikbaar was
Voor dat kippestukje naar de Mirador heb je geen gids nodig, waarom zouden ze die uberhaupt gewild hebben?

quote:
-wat deed "F"bij hun hostel
Zoeken, logisch in een veel zorgzamere cultuur dan de kille Nederlandse?

quote:
- hoe is het bereik bij de Mirador(we gaan er nu allemaal vanuit omdat H Kremers 3 kwartier na de Mirador geen bereik meer had, dat als een vaststaan gegeven is wat natuurlijk kul is)
Waarom is dat "natuurlijk kul"? :?

quote:
-was het nou de 1e of 2e quebrada waar de foto is gemaakt
1e, bij de 2e is juist geen foto gemaakt.

quote:
- hoe zit het met de huiszoekingen
What about it?

quote:
- hebben ze nou wel of niet gelunched met 2 jongens
Dat kan dan alleen maandag 31 maart geweest zijn. Bij lunchtijd stonden ze al op de Mirador op 1 april.

pi_143654779
Als ouder zijnde ben soms helemaal overtuigd van bepaalde dingen, die je kinderen nooit zouden doen,
Mijn kinderen zijn inmiddels volwassen en zo af en toe hoor ik ze nu dingen vertellen over vroeger die ik echt niet aan had zien komen...
Ik bedoel maar, je kan van de ouders geen neutraal overzicht verwachten. Het is denk ik goed dat ze een advocaat hebben genomen, die kan de dingen afstandelijk bekijken.
pi_143654783
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 02:51 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Regenwater kan ook. Leeg flesje zonder dop in de tas. Flinke plensbui erover. →Water in het flesje.
Regenwater kan zeker. Maar had het flesje geen dop dan? En dan moet het flesje dus al die tijd rechtopgestaan hebben om water op te vangen?

pi_143654822
quote:
19s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 02:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik weet niet maar jij betwijfelt het onderzoek door het NFI? Dat terwijl de zonnestand op Lisannes foto overeenkomt met ~13:00?

Ik snap niet dat je je aan 1 berichtje dan vastklampt en op basis daarvan het NFI gaat beschuldigen van amateurisme?
Ik twijfel niet aan het NFI. Lees dan zorgvuldig wat ik schrijf. En ik heb nog nooit van het NFI gehoord dat ze mededelingen gedaan hebben over de foto van Lisanne die in de media terecht is gekomen ,
over de stand van de zon e.d. Dat verzin jij er bij.
pi_143654841
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 03:00 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik twijfel niet aan het NFI. Lees dan zorgvuldig wat ik schrijf
"De conclusie van het NFI was dat: als je er van uit gaat dat de klok op de camera goed was ingesteld, de foto op de mirador om 13.00 uur genomen was. De vraag is, werkte de klok nog tijdens het onderzoek, is vast te stellen dat die goed ingesteld was?"

Jij denkt dat het NFI niet kan zien of die klok nog werkte of niet goed ingesteld was? Die foto's krijgen een timestamp mee als ze gemaakt worden.

quote:
En ik heb nog nooit van het NFI gehoord dat ze mededelingen gedaan hebben over de foto van Lisanne die in de media terecht is gekomen ,
over de stand van de zon e.d. Dat verzin jij er bij.
Nee, ik "verzin" dat niet. Kijk die foto van Lisanne, hebben we topicslang een discussie over gehad.

pi_143654851
quote:
19s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 03:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"De conclusie van het NFI was dat: als je er van uit gaat dat de klok op de camera goed was ingesteld, de foto op de mirador om 13.00 uur genomen was. De vraag is, werkte de klok nog tijdens het onderzoek, is vast te stellen dat die goed ingesteld was?"

Jij denkt dat het NFI niet kan zien of die klok nog werkte of niet goed ingesteld was? Die foto's krijgen een timestamp mee als ze gemaakt worden.

[..]

Nee, ik "verzin" dat niet. Kijk die foto van Lisanne, hebben we topicslang een discussie over gehad.
Dat zijn jouw beweringen, niet van het NFI
pi_143654858
quote:
19s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 02:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gepraat met Myriam Guerra naar ik begreep, dan moeten ze het wel verteld hebben wat ze de volgende dag zouden gaan doen?
Ik las juist dat ze pas op 1 april zijn gaan zoeken
[..]

Geen idee, Feliciano kende de meiden want hij zegt zelf in 1 van de video's dat hij ze nog groette die morgen.

Ik las juist dat ze dat geboekt hadden via Eileen en niet bij Feliciano rechtstreeks

[..]

Eileen die ze op de kaart zag kijken?

Nee dat was Feliciano in de ochtend van 1 april
[..]

Ik bedoel in de ochtend van 1 april. Niet op 2 april
Voor dat kippestukje naar de Mirador heb je geen gids nodig, waarom zouden ze die uberhaupt gewild hebben?

Er is gezegd dat ze zonder gids zijn gegaan omdat er door het reisbureau was gezegd dat er geen gids beschikbaar was

[..]

Zoeken, logisch in een veel zorgzamere cultuur dan de kille Nederlandse?

[..]

Waarom is dat "natuurlijk kul"? :?

Omdat "bereik"geen vaststaand gegeven is. Soms wel op een bepaald punt soms niet

[..]

1e, bij de 2e is juist geen foto gemaakt.

Baru dacht toch de 2e te herkennen?

[..]

What about it?

idd what about it dat "F" zijn huis is doorzocht?

[..]

Dat kan dan alleen maandag 31 maart geweest zijn. Bij lunchtijd stonden ze al op de Mirador op 1 april.
^O^
pi_143654862
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 03:03 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Dat zijn jouw beweringen, niet van het NFI
Wat zijn mijn beweringen? :?

Ik vroeg je waarom je denkt dat het NFI onvolledig onderzoek gedaan zou hebben door die mogelijkheden die jij stelt niet te bekijken?

pi_143654875
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 03:03 schreef jackie12 het volgende:

[..]

^O^
FOK! jij alleen mobiel dat je niet kan quoten? [quote ] gequote tekst [/quote ] (zonder spaties) om de tekst zetten helpt.

quote:
Ik las juist dat ze pas op 1 april zijn gaan zoeken
Ja, logisch, dat was de dag van hun verdwijning. Ik snap je vraag niet?

quote:
Ik las juist dat ze dat geboekt hadden via Eileen en niet bij Feliciano rechtstreeks
Ze moeten Feliciano gesproken hebben voor de andere boekingen, vermoedelijk maandagmorgen 31 maart.

quote:
Nee dat was Feliciano in de ochtend van 1 april
Ik las dat Eileen ze hoorde praten en begreep dat ze de El Pianista wilden doen? Zou weer vreemd zijn met de hypothese dat ze de vorige dag het eerste stukje al gedaan hebben.
quote:
Ik bedoel in de ochtend van 1 april. Niet op 2 april
Wat bedoel je? Op 2 april waren ze al verdwaald.

quote:
Er is gezegd dat ze zonder gids zijn gegaan omdat er door het reisbureau was gezegd dat er geen gids beschikbaar was
Dat is 1 bericht idd. Waren er niet ook andere berichten die zeiden dat ze gewoon zonder gingen?

quote:
Omdat "bereik"geen vaststaand gegeven is. Soms wel op een bepaald punt soms niet
Achter de Mirador gaat het pad naar beneden, op een gegeven moment kun je geen mast meer bereiken die ten zuiden van de waterscheiding staan.

quote:
Baru dacht toch de 2e te herkennen?
Zou kunnen, maar die ouders stonden met de foto in de hand bij de quebrada, met een heel zoekteam eromheen. Lijkt me sterk dat ze dan de verkeerde quebrada aanhalen, niet?

quote:
idd what about it dat "F" zijn huis is doorzocht?
Lijkt me wel logisch toch? Het enige beetje serieuze speurwerk dat door de politie gedaan is?

[ Bericht 62% gewijzigd door El_Matador op 21-08-2014 03:11:03 ]

pi_143654878
quote:
19s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 03:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

FOK! jij alleen mobiel dat je niet kan quoten? [quote ] gequote tekst [/quote ] (zonder spaties) om de tekst zetten helpt.
GVD ik zie het Wat doe ik verkeerd ???
pi_143654881
Ik weet niet waarom dat gebekvecht elke keer nodig is, mata jij ziet zaken anders dan ik. Ik houd nog alle opties open, maar is dit forum niet groot genoeg voor verschillende inzichten? Doe jij jouw ding, doe ik het mijne.
pi_143654882
Zit gewoon achter mn PC
  donderdag 21 augustus 2014 @ 03:08:23 #49
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143654897
quote:
19s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 02:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Regenwater kan zeker. Maar had het flesje geen dop dan? En dan moet het flesje dus al die tijd rechtopgestaan hebben om water op te vangen?
De dop kan los in de tas gezeten hebben. Er is daar in twee maanden enorm veel regen gevallen. Zelfs een liggend flesje vangt nog wel wat op.

Is het flesje überhaupt wel onderzocht? ;)
pi_143654917
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 03:08 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

De dop kan los in de tas gezeten hebben. Er is daar in twee maanden enorm veel regen gevallen. Zelfs een liggend flesje vangt nog wel wat op.

Is het flesje überhaupt wel onderzocht? ;)
Is er en foto van het waterflesje? In de eerste berichten (ik ben terug gaan zoeken) sprak men over een leeg waterflesje. Geen idee of dat klopt hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')