De tijdlijn klopt niet? Maar die is opgesteld door de ouders, gebaseerd op de tijdstippen die uit de camera (Mirador & Quebrada 1) en telefoon (noodoproeppogingen) zijn gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:38 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dat zijn jouw mogelijkheden. Er zijn er meer; bv de tijdlijn klopt niet en contact is wel om 14.00 plaatselijke tijd geweest. Er is ook niet bekend of het om een bericht ging met gelijk antwoord. Dus interactie op dat moment of 1 bericht met 1 of geen respons.
Sja, de antwoorden hebben we ook niet, maar de OP wordt een beetje te lang als we ook nog vele vragen erin gaan zetten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:38 schreef jackie12 het volgende:
Ik kan me een lijstje herinneren Mata van jou waar wel 20 goede vragen op stonden van pas een paar dagen geleden.
Maar antwoorden worden er niet op gegeven
De conclusie van het NFI was dat: als je er van uit gaat dat de klok op de camera goed was ingesteld, de foto op de mirador om 13.00 uur genomen was. De vraag is, werkte de klok nog tijdens het onderzoek, is vast te stellen dat die goed ingesteld was? Heb ik niets over gehoord. Ook ik heb alle respect voor de ouders maar hun visie wordt wel gestuurd door heftige emoties. Ze willen niets liever dan geloven dat hun dochter alles goed heeft gedaan. Dus als ze een strohalm aangereikt krijgen... "het bewijs" dat ze niet in de namiddag aan de wandeling zijn begonnen.Net zoals ze niet willen geloven dat de meiden verdwaald zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De tijdlijn klopt niet? Maar die is opgesteld door de ouders, gebaseerd op de tijdstippen die uit de camera (Mirador & Quebrada 1) en telefoon (noodoproeppogingen) zijn gedaan.
Waarom zou je die juist betwijfelen om 1 berichtje dat bewezen vertraagd aangekomen kan zijn goed te praten?
Ik weet niet maar jij betwijfelt het onderzoek door het NFI? Dat terwijl de zonnestand op Lisannes foto overeenkomt met ~13:00?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:49 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
De conclusie van het NFI was dat: als je er van uit gaat dat de klok op de camera goed was ingesteld, de foto op de mirador om 13.00 uur genomen was. De vraag is, werkte de klok nog tijdens het onderzoek, is vast te stellen dat die goed ingesteld was? Heb ik niets over gehoord. Ook ik heb alle respect voor de ouders maar hun visie wordt wel gestuurd door heftige emoties. Ze willen niets liever dan geloven dat hun dochter alles goed heeft gedaan. Dus als ze een strohalm aangereikt krijgen... "het bewijs" dat ze niet in de namiddag aan de wandeling zijn begonnen.Net zoals ze niet willen geloven dat de meiden verdwaald zijn.
Regenwater kan ook. Leeg flesje zonder dop in de tas. Flinke plensbui erover. →Water in het flesje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:45 schreef El_Matador het volgende:
2 - wat voor water (gebottled, kraan- of rivier-) zat er in het gevonden plastic 0,5 l flesje
Vind ik iets te ver gaanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:49 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
De conclusie van het NFI was dat: als je er van uit gaat dat de klok op de camera goed was ingesteld, de foto op de mirador om 13.00 uur genomen was. De vraag is, werkte de klok nog tijdens het onderzoek, is vast te stellen dat die goed ingesteld was? Heb ik niets over gehoord. Ook ik heb alle respect voor de ouders maar hun visie wordt wel gestuurd door heftige emoties. Ze willen niets liever dan geloven dat hun dochter alles goed heeft gedaan. Dus als ze een strohalm aangereikt krijgen... "het bewijs" dat ze niet in de namiddag aan de wandeling zijn begonnen.Net zoals ze niet willen geloven dat de meiden verdwaald zijn.
Gepraat met Myriam Guerra naar ik begreep, dan moeten ze het wel verteld hebben wat ze de volgende dag zouden gaan doen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:49 schreef jackie12 het volgende:
- wat hebben de meiden gedaan 's avonds 31 maart
Geen idee, Feliciano kende de meiden want hij zegt zelf in 1 van de video's dat hij ze nog groette die morgen.quote:- hoe hebben ze de excursies geboekt
Eileen die ze op de kaart zag kijken?quote:- zijn ze afgezien door "F"nog gezien door anderen 's ochtends bij hun hostel
Voor dat kippestukje naar de Mirador heb je geen gids nodig, waarom zouden ze die uberhaupt gewild hebben?quote:-hoe wisten ze dat er geen gids beschikbaar was
Zoeken, logisch in een veel zorgzamere cultuur dan de kille Nederlandse?quote:-wat deed "F"bij hun hostel
Waarom is dat "natuurlijk kul"?quote:- hoe is het bereik bij de Mirador(we gaan er nu allemaal vanuit omdat H Kremers 3 kwartier na de Mirador geen bereik meer had, dat als een vaststaan gegeven is wat natuurlijk kul is)
1e, bij de 2e is juist geen foto gemaakt.quote:-was het nou de 1e of 2e quebrada waar de foto is gemaakt
What about it?quote:- hoe zit het met de huiszoekingen
Dat kan dan alleen maandag 31 maart geweest zijn. Bij lunchtijd stonden ze al op de Mirador op 1 april.quote:- hebben ze nou wel of niet gelunched met 2 jongens
Regenwater kan zeker. Maar had het flesje geen dop dan? En dan moet het flesje dus al die tijd rechtopgestaan hebben om water op te vangen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Regenwater kan ook. Leeg flesje zonder dop in de tas. Flinke plensbui erover. →Water in het flesje.
Ik twijfel niet aan het NFI. Lees dan zorgvuldig wat ik schrijf. En ik heb nog nooit van het NFI gehoord dat ze mededelingen gedaan hebben over de foto van Lisanne die in de media terecht is gekomen ,quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet niet maar jij betwijfelt het onderzoek door het NFI? Dat terwijl de zonnestand op Lisannes foto overeenkomt met ~13:00?
Ik snap niet dat je je aan 1 berichtje dan vastklampt en op basis daarvan het NFI gaat beschuldigen van amateurisme?
"De conclusie van het NFI was dat: als je er van uit gaat dat de klok op de camera goed was ingesteld, de foto op de mirador om 13.00 uur genomen was. De vraag is, werkte de klok nog tijdens het onderzoek, is vast te stellen dat die goed ingesteld was?"quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:00 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan het NFI. Lees dan zorgvuldig wat ik schrijf
Nee, ik "verzin" dat niet. Kijk die foto van Lisanne, hebben we topicslang een discussie over gehad.quote:En ik heb nog nooit van het NFI gehoord dat ze mededelingen gedaan hebben over de foto van Lisanne die in de media terecht is gekomen ,
over de stand van de zon e.d. Dat verzin jij er bij.
Dat zijn jouw beweringen, niet van het NFIquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"De conclusie van het NFI was dat: als je er van uit gaat dat de klok op de camera goed was ingesteld, de foto op de mirador om 13.00 uur genomen was. De vraag is, werkte de klok nog tijdens het onderzoek, is vast te stellen dat die goed ingesteld was?"
Jij denkt dat het NFI niet kan zien of die klok nog werkte of niet goed ingesteld was? Die foto's krijgen een timestamp mee als ze gemaakt worden.
[..]
Nee, ik "verzin" dat niet. Kijk die foto van Lisanne, hebben we topicslang een discussie over gehad.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gepraat met Myriam Guerra naar ik begreep, dan moeten ze het wel verteld hebben wat ze de volgende dag zouden gaan doen?
Ik las juist dat ze pas op 1 april zijn gaan zoeken
[..]
Geen idee, Feliciano kende de meiden want hij zegt zelf in 1 van de video's dat hij ze nog groette die morgen.
Ik las juist dat ze dat geboekt hadden via Eileen en niet bij Feliciano rechtstreeks
[..]
Eileen die ze op de kaart zag kijken?
Nee dat was Feliciano in de ochtend van 1 april
[..]
Ik bedoel in de ochtend van 1 april. Niet op 2 april
Voor dat kippestukje naar de Mirador heb je geen gids nodig, waarom zouden ze die uberhaupt gewild hebben?
Er is gezegd dat ze zonder gids zijn gegaan omdat er door het reisbureau was gezegd dat er geen gids beschikbaar was
[..]
Zoeken, logisch in een veel zorgzamere cultuur dan de kille Nederlandse?
[..]
Waarom is dat "natuurlijk kul"?
Omdat "bereik"geen vaststaand gegeven is. Soms wel op een bepaald punt soms niet
[..]
1e, bij de 2e is juist geen foto gemaakt.
Baru dacht toch de 2e te herkennen?
[..]
What about it?
idd what about it dat "F" zijn huis is doorzocht?
[..]
Dat kan dan alleen maandag 31 maart geweest zijn. Bij lunchtijd stonden ze al op de Mirador op 1 april.
Wat zijn mijn beweringen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:03 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dat zijn jouw beweringen, niet van het NFI
FOK! jij alleen mobiel dat je niet kan quoten? [quote ] gequote tekst [/quote ] (zonder spaties) om de tekst zetten helpt.quote:
Ja, logisch, dat was de dag van hun verdwijning. Ik snap je vraag niet?quote:Ik las juist dat ze pas op 1 april zijn gaan zoeken
Ze moeten Feliciano gesproken hebben voor de andere boekingen, vermoedelijk maandagmorgen 31 maart.quote:Ik las juist dat ze dat geboekt hadden via Eileen en niet bij Feliciano rechtstreeks
Ik las dat Eileen ze hoorde praten en begreep dat ze de El Pianista wilden doen? Zou weer vreemd zijn met de hypothese dat ze de vorige dag het eerste stukje al gedaan hebben.quote:Nee dat was Feliciano in de ochtend van 1 april
Wat bedoel je? Op 2 april waren ze al verdwaald.quote:Ik bedoel in de ochtend van 1 april. Niet op 2 april
Dat is 1 bericht idd. Waren er niet ook andere berichten die zeiden dat ze gewoon zonder gingen?quote:Er is gezegd dat ze zonder gids zijn gegaan omdat er door het reisbureau was gezegd dat er geen gids beschikbaar was
Achter de Mirador gaat het pad naar beneden, op een gegeven moment kun je geen mast meer bereiken die ten zuiden van de waterscheiding staan.quote:Omdat "bereik"geen vaststaand gegeven is. Soms wel op een bepaald punt soms niet
Zou kunnen, maar die ouders stonden met de foto in de hand bij de quebrada, met een heel zoekteam eromheen. Lijkt me sterk dat ze dan de verkeerde quebrada aanhalen, niet?quote:Baru dacht toch de 2e te herkennen?
Lijkt me wel logisch toch? Het enige beetje serieuze speurwerk dat door de politie gedaan is?quote:idd what about it dat "F" zijn huis is doorzocht?
GVD ik zie het Wat doe ik verkeerd ???quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
FOK! jij alleen mobiel dat je niet kan quoten? [quote ] gequote tekst [/quote ] (zonder spaties) om de tekst zetten helpt.
De dop kan los in de tas gezeten hebben. Er is daar in twee maanden enorm veel regen gevallen. Zelfs een liggend flesje vangt nog wel wat op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Regenwater kan zeker. Maar had het flesje geen dop dan? En dan moet het flesje dus al die tijd rechtopgestaan hebben om water op te vangen?
Is er en foto van het waterflesje? In de eerste berichten (ik ben terug gaan zoeken) sprak men over een leeg waterflesje. Geen idee of dat klopt hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De dop kan los in de tas gezeten hebben. Er is daar in twee maanden enorm veel regen gevallen. Zelfs een liggend flesje vangt nog wel wat op.
Is het flesje überhaupt wel onderzocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |