Deelnemersquote:De succesvolle kennisquiz is weer iedere werkdag om 20:30 uur te zien op Nederland 2. Onder leiding van presentator Philip Freriks en het kritisch oog van eenmansjury Maarten van Rossem gaan dagelijks 3 prominente Nederlanders de strijd aan in de vragenarena. Op vrijdag 29 augustus is de finale en weten we wie deze zomer De slimste mens is geworden!
Waarom niet ook al weer?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:56 schreef SunChaser het volgende:
Alleen jammer dat ze de finale week niet haalt
Ze moest minimaal zeven keer meedoen (das gelukt) maar ook drie keer dagwinnaar worden. Ze is dat nog maar 1x en kan vandaag dagwinnaar worden maar niet 3 x dusquote:
Neequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:57 schreef Homdeck het volgende:
Jan Jaap zit toch wel bij de beste 5?
Art, Jan, Jekel, Diekstra en Mauricequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:57 schreef Homdeck het volgende:
Jan Jaap zit toch wel bij de beste 5?
ow jammerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:12 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Art, Jan, Jekel, Diekstra en Maurice
Maurice of Jekel gun ik het ook wel johquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:19 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ow jammer. Laat Jan of Diekstra dan maar winnen.
Ik mag hem wel sinds Expeditie Robinson en zijn complotjesquote:
Inderdaad jaquote:
Ik ken hem sinds ' De Slimste Mens'quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik mag hem wel sinds Expeditie Robinson en zijn complotjes
Ik kem hem sinds Pownewsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ken hem sinds ' De Slimste Mens'
Ze mocht geen badjas dus heeft ze een huispakquote:
Helaas, ik had het haar gegund.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:56 schreef SunChaser het volgende:
Alleen jammer dat ze de finale week niet haalt
Dat was helemaal baas geweestquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:00 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ze mocht geen badjas dus heeft ze een huispak
Als hij vaker de slimste is dan de nummer 5. Maurice met 7 keer gespeeld en 3 keer de slimstequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wanneer mag iemand wel door naar de finaleweek?
Jan speelde 7x was 6x slimste, en staat 2equote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Als hij vaker de slimste is dan de nummer 5. Maurice met 7 keer gespeeld en 3 keer de slimste
Hoe is de top 5 nu?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:05 schreef SunChaser het volgende:
Jan speelde 7x was 6x slimste, en staat 2e
Maar daar staat tegenover dat degenen die morgen instromen en de finaleweek weten te halen vanaf maandag veel sterkere tegenstanders krijgen dan Jan tot dusver heeft gehad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef SunChaser het volgende:
Eigenlijk fucking oneerlijk. Wie morgen instroomt mag dus vijf keer tweede worden en als hij dan de zesde keer wint is hij de slimste mens. Terwijl jan negen keer moet spelen en minstens zes keer de slimste vd dag was
5. Maurice Wijnen 7 deelnames, 3 keer gewonnen (stroomt maandag in)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |