abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143648372
Het ziet ernaar uit dat dit echt serieus te nemen is

Informatie
http://www.randi.org/site(...)nge-application.html

https://www.youtube.com/user/JamesRandiFoundation/featured

Waarom is dit nog niet gedaan (volgens de berichten)?
Of hij verstopt een paar goede aanbiedingen onder ze dikke baard. Of het ligt in het feit dat de hele zaak over het geestelijke erg gestipuleerd werkt. Er is vaak veel verwarring en discoördinatie en spoed waar het geestelijke aantoonbaar te zien is. Maar ik denk dat mensen het ook voor zichzelf willen houden en er iets mee doen indien mogelijk. Wat dan weer zo'n vermoeiende en niet meteen duidelijke ingang heeft. Maar ook het vergeten of geen gelegenheid als zich iets voordoet is zo'n reden. Of mensen in omgeving die onverklaarbaar opeens niet mee willen werken. Van dat laatste heb ik een voorbeeld.

Christenen nemen trouwens een snel afwijzende houding aan naar dit soort dingen. Dit is niet handig, maar zo werkt dat. Vergelijkbaar met andere zaken die soms erg onzedelijk werken. (Ik bedoel trouwens uitsluitend het meer kerkelijke deel, er zijn ook andere organisaties die die grondslag hebben en juist heel prijzenswaardig te werk gaan. Ik sta open voor reacties, ik houd er niet van iets onterechts te zeggen)

Een geval als die entiteit waar nu ook een onderwerp van is hier in TTIIH is het geld waard.

[ Bericht 4% gewijzigd door 00ll0l0l op 21-08-2014 01:26:45 ]
pi_143648429
1000.000 ja?

Overigens is dit niet echt nieuw he; Randi heeft dat al jaren staan die beloning.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143648464
Hoe kun je iets wetenschappelijk bewijzen als het niet bestaat? :')
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_143648468
Er moet typisch vaker aan herinnerd worden

quote:
Hoe kun je iets wetenschappelijk bewijzen als het niet bestaat? :')
Dat soort zaken bestaan wel. Er is ook al wetenschappelijk bewijs voor.

Maar wat met die entiteit dan, dan onderwerp ook in TTIIH, dit forumonderdeel?
pi_143648538
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 22:44 schreef Hoplahopla het volgende:
Hoe kun je iets wetenschappelijk bewijzen als het niet bestaat?
mischien vinden ze over 300 jaar wel een camera uit die spoken kan fotogravren...
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
pi_143648543
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 22:45 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]

Dat soort zaken bestaan wel.
Waarom heeft niemand die prijs dan nog geclaimd?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_143648553
T bestaat
br@m
pi_143648569
Ik bewerkte mijn bericht hiermee, excuus

Maar wat met die entiteit dan, dan onderwerp ook in TTIIH, dit forumonderdeel?
pi_143648595
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 22:45 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Dat soort zaken bestaan wel. Er is ook al wetenschappelijk bewijs voor.
Stuur mij één geloofwaardig artikel...?
pi_143648601
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 22:46 schreef pionnetje het volgende:

[..]

mischien vinden ze over 300 jaar wel een camera uit die spoken kan fotogravren...
Maar maakt niet uit voor die $1000 000 nu.
pi_143648644
Goede troll, 8/8. Je vragen 2/8.
pi_143648650
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 22:47 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Stuur mij één geloofwaardig artikel...?
Ja, dat wil ik wel doen, en zelfs meer dan dat, maar ik vind het zo raar van die 1000.000 door randi. Er zijn er trouwens meer ik plaats zo een link.

[[http://en.wikipedia.org/w(...)ce_of_the_paranormal
pi_143648672
C&H / Hebben historische programma's....

In 2001 had ie al een beloning uit staan.
pi_143648673
En dan opgepakt worden door de geheime dienst zeker? Ik zie het al aankomen.
pi_143648681
Die man begrijpt blijkbaar ook dat het onmogelijk is?
pi_143648717
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 22:48 schreef 00ll0l0l het volgende:

[..]

Ja, dat wil ik wel doen, en zelfs meer dan dat, maar ik vind het zo raar van die 1000.000 door randi. Er zijn er trouwens meer ik plaats zo een link.

[[http://en.wikipedia.org/w(...)ce_of_the_paranormal
quote:
As of February 2014, none of the prizes have been claimed.
:')
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_143648732
quote:
7s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 22:49 schreef Geralt het volgende:
C&H / Hebben historische programma's....

In 2001 had ie al een beloning uit staan.
Waar moet ik gaan lezen daar plaats even een beginzin, dit ziet er niet uit als het onderwerp waar het om gaat hier. Vermoeiend.
-Niet onvriendelijk bedoeld en ik kan het ook wel doen, maar ik ben zo (slim/ handig) Bovendien ben ik in de maling genomen als die muur tekst niets zegt. Dat is eigenlijk de eerste reden bij dit onderwerp. Met al die dingen erover.
pi_143648795
quote:
Naast oddball programma's betreffende UFO-abductions treft men ook programma's aan over de Grote Debunker James Randi. Magistrale vent, volgens mij. Randi heeft altijd een cheque van 10.000 dollar bij zich voor degene die een bovennatuurlijke of paranormale gave overtuigend kan demonstreren. Beroemd is hij geworden als debunker van, ook hier in den lande fameus geworden (bij Henkie van der Meyden in de tv-show geweest en wij allemaal met lepels, vorken en horloges die het niet meer deden achter de buis, lachen joh, in ca. 1974), Uri Geller, de Israëlische lepelbuigende potsenmaker. Ook zijn niet aflatende, epische strijd tegen de astrologie, toch nog steeds de meest populaire humbug van onze tijd, is noemenswaardig.

Het is waar dat dus andere documantaires, vertoond bij Discovery, bijv. over UFO's ietwat minder kritisch staan t.o.v. het gegeven materiaal. Daarin wordt immer de, zogenaamd wereldberoemde, nucleaire fysicus Stanton ten tonele gebracht. Aan z'n gezicht zie je dat hij hooguit MO-natuurkunde heeft gedaan (echt weten doe ik dat natuurlijk niet). Niettemin zou ik wat UFO's betreft ook graag eens een kritische documentaire zien, want mensen zien dus wel bepaalde raadselachtige verschijnselen in de lucht en gevestigde wetenschappers trekken er hun neus voor op, zodat charlatans idd de overhand krijgen op dit gebied. Echter wat blijft: als je naar dit soort dingen kijkt dan moet je wel kritisch blijven.
Post van Ryan3.

Dat is een topic uit 2001. In 2003 had ie dat miljoen reeds uitstaan. En dat staat er nog steeds :)
  woensdag 20 augustus 2014 @ 22:52:27 #19
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_143648814
Ja, natuurlijk wil geen enkele van die charlatans die beloning hebben (of beter gezegd: niemand durft de uitdaging aan te gaan). Hij heeft al van verschillende van die kwakzalvers hun televisiecarrière gebroken, omdat ze totaal niet konden waar maken wat ze beloofden.

En Randi is nota bene zelf een (ex-)goochelaar, die weet heus wel waar hij over praat.
pi_143648955
quote:
Dat is een topic uit 2001. In 2003 had ie dat miljoen reeds uitstaan. En dat staat er nog steeds :)
O had ik toch gelijk niet voor schut te gaan staan. Want dat is exact het onderwerp van dit onderwerp. Of ik vergis me: als goed bedoeld. Sorry. Maar zit wel goed volgens mij of niet?
pi_143648991
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 22:52 schreef DarkAccountant het volgende:
Hij heeft al van verschillende van die kwakzalvers hun televisiecarrière gebroken, omdat ze totaal niet konden waar maken wat ze beloofden.
Waar staat dit of is dit in zo'n challenge te zien? En/ of wie heeft hij gebroken, ontmaskerd?
pi_143649165
Ej .. Deze reactie quotte mijn OPpost, ik had het niet gedaan/ verwijderd met deze zin (.......?)

Maar goed dat onderwerp hier van die entiteit is het geld waard en wie heeft die man ontmaskerd? Misschien als de TS van dat topic over die entiteit wat bemoediging erover krijg, wil ie het wel gaan doen en delen.

Volgens mij is het helemaal niet zeker dat hij dat wil gaan doen ookal is die $ 1000.000 bekend. Op zich wel te begrijpen, het loopt zo niet of iets. Misschien ook door het enorme bedrag of iets wat zoiets losmaakt. Alleen lukt zoiets ook niet of waarschijnlijk niet volgens mij.

[ Bericht 51% gewijzigd door 00ll0l0l op 20-08-2014 23:09:39 ]
pi_143649648
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:

[..]

Waarom heeft niemand die prijs dan nog geclaimd?
Dit.
pi_143649740
En dan nu nog dat: (wel door mij gequote en in de post hierboven door mij geschreven)

quote:
Misschien als de TS van dat topic over die entiteit wat bemoediging erover krijg, wil ie het wel gaan doen en delen.

Volgens mij is het helemaal niet zeker dat hij dat wil gaan doen ookal is die $ 1000.000 bekend. Op zich wel te begrijpen, het loopt zo niet of iets. Misschien ook door het enorme bedrag of iets wat zoiets losmaakt. Alleen lukt zoiets ook niet of waarschijnlijk niet volgens mij.
pi_143649793
Ben ik de enige die niet echt snapt waar TS allemaal over aan het lullen is?
Stop the violence
Down with the hate
pi_143649889
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 23:12 schreef deadprez het volgende:
ja, dat is vaker een raar iets zo'n uitspraak. Waarschijnlijk met het doel te plagen of iets. Of er is een diepere reden voor. Bijvoorbeeld gewoon vóór het belang van Rhandi.
pi_143649898
quote:
Nee, dankje.
pi_143649953
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 23:14 schreef Goejedag het volgende:

[..]

Nee, dankje.
Nee dat zeg ik tegen jouw reactie.

Sorry hoor even dat koele eruit
pi_143649970
quote:
Ik probeer het al meerdere malen te ontcijferen maar tevergeefs. :{
hee hallo
pi_143650004
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 23:15 schreef Scootermuisje het volgende:
t al meerdere malen te ontcijferen maar teverge
Nee, ik wat zoiemand als jij zegt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')