Dat soort zaken bestaan wel. Er is ook al wetenschappelijk bewijs voor.quote:Hoe kun je iets wetenschappelijk bewijzen als het niet bestaat?
mischien vinden ze over 300 jaar wel een camera uit die spoken kan fotogravren...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:44 schreef Hoplahopla het volgende:
Hoe kun je iets wetenschappelijk bewijzen als het niet bestaat?
Waarom heeft niemand die prijs dan nog geclaimd?quote:
Stuur mij één geloofwaardig artikel...?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:45 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Dat soort zaken bestaan wel. Er is ook al wetenschappelijk bewijs voor.
Maar maakt niet uit voor die $1000 000 nu.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:46 schreef pionnetje het volgende:
[..]
mischien vinden ze over 300 jaar wel een camera uit die spoken kan fotogravren...
Ja, dat wil ik wel doen, en zelfs meer dan dat, maar ik vind het zo raar van die 1000.000 door randi. Er zijn er trouwens meer ik plaats zo een link.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:47 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Stuur mij één geloofwaardig artikel...?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:48 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik wel doen, en zelfs meer dan dat, maar ik vind het zo raar van die 1000.000 door randi. Er zijn er trouwens meer ik plaats zo een link.
[[http://en.wikipedia.org/w(...)ce_of_the_paranormal
quote:As of February 2014, none of the prizes have been claimed.
Waar moet ik gaan lezen daar plaats even een beginzin, dit ziet er niet uit als het onderwerp waar het om gaat hier. Vermoeiend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:49 schreef Geralt het volgende:
C&H / Hebben historische programma's....
In 2001 had ie al een beloning uit staan.
Post van Ryan3.quote:Naast oddball programma's betreffende UFO-abductions treft men ook programma's aan over de Grote Debunker James Randi. Magistrale vent, volgens mij. Randi heeft altijd een cheque van 10.000 dollar bij zich voor degene die een bovennatuurlijke of paranormale gave overtuigend kan demonstreren. Beroemd is hij geworden als debunker van, ook hier in den lande fameus geworden (bij Henkie van der Meyden in de tv-show geweest en wij allemaal met lepels, vorken en horloges die het niet meer deden achter de buis, lachen joh, in ca. 1974), Uri Geller, de Israëlische lepelbuigende potsenmaker. Ook zijn niet aflatende, epische strijd tegen de astrologie, toch nog steeds de meest populaire humbug van onze tijd, is noemenswaardig.
Het is waar dat dus andere documantaires, vertoond bij Discovery, bijv. over UFO's ietwat minder kritisch staan t.o.v. het gegeven materiaal. Daarin wordt immer de, zogenaamd wereldberoemde, nucleaire fysicus Stanton ten tonele gebracht. Aan z'n gezicht zie je dat hij hooguit MO-natuurkunde heeft gedaan (echt weten doe ik dat natuurlijk niet). Niettemin zou ik wat UFO's betreft ook graag eens een kritische documentaire zien, want mensen zien dus wel bepaalde raadselachtige verschijnselen in de lucht en gevestigde wetenschappers trekken er hun neus voor op, zodat charlatans idd de overhand krijgen op dit gebied. Echter wat blijft: als je naar dit soort dingen kijkt dan moet je wel kritisch blijven.
O had ik toch gelijk niet voor schut te gaan staan. Want dat is exact het onderwerp van dit onderwerp. Of ik vergis me: als goed bedoeld. Sorry. Maar zit wel goed volgens mij of niet?quote:Dat is een topic uit 2001. In 2003 had ie dat miljoen reeds uitstaan. En dat staat er nog steeds
Waar staat dit of is dit in zo'n challenge te zien? En/ of wie heeft hij gebroken, ontmaskerd?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:52 schreef DarkAccountant het volgende:
Hij heeft al van verschillende van die kwakzalvers hun televisiecarrière gebroken, omdat ze totaal niet konden waar maken wat ze beloofden.
Dit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand die prijs dan nog geclaimd?
quote:Misschien als de TS van dat topic over die entiteit wat bemoediging erover krijg, wil ie het wel gaan doen en delen.
Volgens mij is het helemaal niet zeker dat hij dat wil gaan doen ookal is die $ 1000.000 bekend. Op zich wel te begrijpen, het loopt zo niet of iets. Misschien ook door het enorme bedrag of iets wat zoiets losmaakt. Alleen lukt zoiets ook niet of waarschijnlijk niet volgens mij.
ja, dat is vaker een raar iets zo'n uitspraak. Waarschijnlijk met het doel te plagen of iets. Of er is een diepere reden voor. Bijvoorbeeld gewoon vóór het belang van Rhandi.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:12 schreef deadprez het volgende:
Ben ik de enige die niet echt snapt waar TS allemaal over aan het lullen is?
Nee, dankje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:12 schreef deadprez het volgende:
Ik probeer het al meerdere malen te ontcijferen maar tevergeefs.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:12 schreef deadprez het volgende:
Nee, ik wat zoiemand als jij zegtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:15 schreef Scootermuisje het volgende:
t al meerdere malen te ontcijferen maar teverge
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |