De Kayfun('s) kun je ook vullen zonder schroef.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:26 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind hem zelf beter smaken, makkelijker wicken, minder lekken dan de kayfun. En vullen zonder schroef is ook wel handig. Daarnaast kan er veel liquid in, is ook een plus. Maar hij is wel duur.

Schroefje nog nooit los gehad geloof ik. Topcap eraf, volkieperen, cap 2 spoedjes erin, ding op zijn kop en dichtschroeven.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:26 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind hem zelf beter smaken, makkelijker wicken, minder lekken dan de kayfun. En vullen zonder schroef is ook wel handig. Daarnaast kan er veel liquid in, is ook een plus. Maar hij is wel duur.

o oke. Ik heb mijn KFL volgens mij 2 of 3 tankjes gedampt en toen weggegelgd. Ik vond het maar een onding, maar dat ligt aan mij want iedereen loopt er mee weg (ik ben me bewust van mijn apartheid). Doe mij maar een Taifun of Erl.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Schroefje nog nooit los gehad geloof ik. Topcap eraf, volkieperen, cap 2 spoedjes erin, ding op zijn kop en dichtschroeven.

Het is maar wat je gewend bent hequote:Op donderdag 18 september 2014 12:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
o oke. Ik heb mijn KFL volgens mij 2 of 3 tankjes gedampt en toen weggegelgd. Ik vond het maar een onding, maar dat ligt aan mij want iedereen loopt er mee weg (ik ben me bewust van mijn apartheid). Doe mij maar een Taifun of Erl.

Er zijn geruchten dat die er al is of snel gaat komen, maar dat betwijfel ik. Het dingetje is wel ziek mooi gebouwd van mooi materiaal (weegt ook echt niets, alles draait supermooi inelkaar), dus ik vraag me wel af of de clonebouwers het voorelkaar krijgen. Het is net even een stukje machinery dat boven alle andere tanks ligt.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is maar wat je gewend bent he
Als er een betaalbare goede clone komt wil ik die Erl ook wel proberen, maar ik geloof nooit dat ik er 125¤ voor ga lappen.

40 en 35 dollar presale heb ik al gezienquote:Op donderdag 18 september 2014 12:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is maar wat je gewend bent he
Als er een betaalbare goede clone komt wil ik die Erl ook wel proberen, maar ik geloof nooit dat ik er 125¤ voor ga lappen.

Helaas uitverkocht.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:26 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Dit zou de goede clone moeten zijn, die andere schijnt last te hebben met de schroefjes.
[..]
Bij FT heb je er ook een met ekte ekte fibre.

Ja ik heb hem gisteren ook even opgebouwd, maar ik kan die shit niet dampen man, ik hoest me eigen kapot, zelfs op 16 watt. Maar het smaakte wel erg lekker. Had de Black, blue en bloody van Goodlife er in, dat is echt een onwijs lekkere blauwe bessen smaak.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:01 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
40 en 35 dollar presale heb ik al gezien
Die Plume Veil is echt machtig! Ik heb hem net binnen en binnen een paar tellen opgebouwd en werkend. Wat een wolken, wat een smaak!

Ik damp op een mech. Ik zit nu op 88 watt met 0.2 Ohm. Geen last van hoesten. Wat is de hoeveelheid Nicotine die jij gebruikt? Ik zit op 6mg 80% PG.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja ik heb hem gisteren ook even opgebouwd, maar ik kan die shit niet dampen man, ik hoest me eigen kapot, zelfs op 16 watt. Maar het smaakte wel erg lekker. Had de Black, blue en bloody van Goodlife er in, dat is echt een onwijs lekkere blauwe bessen smaak.

6mg. Ik had 0.3ohm. Misschien maar wat vaker oefenen.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:36 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Ik damp op een mech. Ik zit nu op 88 watt met 0.2 Ohm. Geen last van hoesten. Wat is de hoeveelheid Nicotine die jij gebruikt? Ik zit op 6mg 80% PG.

0.3 Ohm op 16 watt?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
6mg. Ik had 0.3ohm. Misschien maar wat vaker oefenen.

Ik vraag me af of mijn hanaclone uberhaupt stepdown heeft, volgens mij niet. Dus dan vuurt hij gewoon in mechmode.quote:

Kwestie van de goede specs in de freesrobot plempen en een bakkie pleur.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat die er al is of snel gaat komen, maar dat betwijfel ik. Het dingetje is wel ziek mooi gebouwd van mooi materiaal (weegt ook echt niets, alles draait supermooi inelkaar), dus ik vraag me wel af of de clonebouwers het voorelkaar krijgen. Het is net even een stukje machinery dat boven alle andere tanks ligt.

en dan moet je het goede staal vinden dat hard genoeg is, die specs achterhalen, alle fijn frezen (is niet zo grof als bijvoorbeeld een kayfun). En chinezen en precies werken is toch nog lastig, blijkt regelmatigquote:Op donderdag 18 september 2014 14:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kwestie van de goede specs in de freesrobot plempen en een bakkie pleur.

You are making a piece of cake into a drama.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en dan moet je het goede staal vinden dat hard genoeg is, die specs achterhalen, alle fijn frezen (is niet zo grof als bijvoorbeeld een kayfun). En chinezen en precies werken is toch nog lastig, blijkt regelmatig

Wellesquote:Op donderdag 18 september 2014 16:42 schreef Catch22- het volgende:
Het blijkt toch lastiger dan het lijkt, aangezien er nog geen clones zijn.
 .
. 

IMPORTANT: This item is pre-sale only.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Welles.
http://froginfog.com/ecig/rebuildable-atomizer/erlkonigin

Ik heb dat precies andersom. Vanaf vorige week een Taifun in bezit, omdat ik dat toch wel een wilde proberen. Vervolgens een paar lekker gehad door het luchtgat om onverklaarbare redenen. sinds gisterenavond heb ik mijn Kayfun meer weer op mijn mech zitten.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
o oke. Ik heb mijn KFL volgens mij 2 of 3 tankjes gedampt en toen weggegelgd. Ik vond het maar een onding, maar dat ligt aan mij want iedereen loopt er mee weg (ik ben me bewust van mijn apartheid). Doe mij maar een Taifun of Erl.

Is dat niet een kwestie van je wickholes wat beter volprakken? Er kan maar op één manier liquid in je luchtkanaal komen, en dat is als hij volloopt. Heeft zo'n ding luchtregeling?quote:Op vrijdag 19 september 2014 08:16 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Ik heb dat precies andersom. Vanaf vorige week een Taifun in bezit, omdat ik dat toch wel een wilde proberen. Vervolgens een paar lekker gehad door het luchtgat om onverklaarbare redenen. sinds gisterenavond heb ik mijn Kayfun meer weer op mijn mech zitten.
Dit weekend eens kijken dat ik de Taifun opnieuw opbouw en kijken hoe het dan gaat. Maar ik denk dat ie weer de deur uit gaat

Ow jawel hoor.. coils moeten wel een beetje kort bij de posts, maar met 2mm dia is dat prima te doen. Als je hem eenmaal goed hebt werkt het perfect.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:00 schreef Catch22- het volgende:
Een kennis stuurde een foto van die frogger en toen had ik gelijk zoiets van "dat is wel kut coilen". En dualcoil in een tank, ik weet het niet. Ik vraag me af of je er genoeg lucht bij krijgt.
Bij een taifun moet je idd zorgen dat je wicks dik genoeg zijn en de boel afsluiten.

Neuh, denk het niet, je kunt dampproductie slecht meten, denk dat het wel meer damp oplevert, maar de vraag is dan meer; héb je dat nodig?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:46 schreef Catch22- het volgende:
Maar biedt het meerwaarde boven 1 coil?

je zou voor deze e-cig kunnen gaan.quote:Op zondag 21 september 2014 09:57 schreef Grunsfan het volgende:
Vraag: ik damp al geruime tijd met de Joytech E-roll. Ziet er kek uit en op zich prima ding. Maar ik begin me toch te ergeren aan de korte duur van de batterij, en ook het dampvermogen kan volgens mij beter, ik moet flink hard lurken. Positief vind ik dat hij er goed uitziet en je m makkelijk meeneemt.
Weet iemand wat een goed alternatief is, een stapje 'hoger' zeg maar?

0.30 en watten.quote:Op zondag 21 september 2014 00:27 schreef Catch22- het volgende:
Quad is wick zeg. Waar nu mee opgebouwd?

http://www.smokesmarter.nl/nieuw/eleaf-istick-boxmod.htmlquote:Op zondag 21 september 2014 13:48 schreef Catch22- het volgende:
http://www.eleafworld.com(...)4_193&product_id=154
Dat lijkt ook een leuk ding. Zal zon 50-60 euro gaan kosten

oeh. die wil ik ook wel.quote:Op zondag 21 september 2014 13:25 schreef Sorella het volgende:
Ik heb zelf ook de kangertech emow en die bevalt mij prima, wil je iets meer inhoud en iets langer batterijduur dan kan je gaan voor de emow mega.
Ik w8 zelf op de kangertech ipow 1600 batterij maar die is nog niet verkrijgbaar in nederland.

ik zou zeker naar die istick kijken. Nog meer vermogen en wat compacter.quote:

had ik gisteren ook al gezien bij smokesmarter.quote:Op zondag 21 september 2014 16:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zou zeker naar die istick kijken. Nog meer vermogen en wat compacter.

ik heb zelf altijd een box bij me en vind dat zelf prettiger dan een staaf. Is toch wat compacter. Maar anyhow; ik wou het toch even meegeven.quote:Op zondag 21 september 2014 16:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
had ik gisteren ook al gezien bij smokesmarter.
maar ik steek op het werk makkelijker een pen weg, dan een doosje.

Als ik goed gekeken heb kan er op die istick maar een tank met 1,3 ml inhoud ?quote:Op zondag 21 september 2014 16:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zou zeker naar die istick kijken. Nog meer vermogen en wat compacter.

nee hoorquote:Op zondag 21 september 2014 17:03 schreef Sorella het volgende:
[..]
Als ik goed gekeken heb kan er op die istick maar een tank met 1,3 ml inhoud ?
 alles past er op. Dit dingetje met een nautilus is wel een topset hoor
 alles past er op. Dit dingetje met een nautilus is wel een topset hoor 

De mini varianten van Kangertech zijn net zo groot als zijn huidige, maar wel een stuk beter. Enige waar je niet onderuit komt is een grotere batterij, als je wat meer en langer wil dampen.quote:Op zondag 21 september 2014 10:46 schreef marc0871 het volgende:
wel behoorlijk groter, maar daar ontkom je toch niet aan, als je beter wil.

Ze doet het wel leukquote:Op zondag 21 september 2014 17:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nee hooralles past er op. Dit dingetje met een nautilus is wel een topset hoor
[vape] Eleaf iStick ~ Tiny 20 Watt Box ~ Full Rev…:
Leuk ding. Lekker klein (niet de reviewer uiteraard)

die batterij zou de mini van de spinner II zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 16:06 schreef Onorgineel het volgende:
Tijdje gestopt met eroken want m'n veel te goedkope merkloze ego-t batterijen zijn op sterven na dood. Nu wil ik ff goede spullen inslaan, alleen niet te gecompliceerd met zelf bouwen etc.
Iemand ervaring met de nieuwe vv batterij van vision?
En ik bezit een Aerotank, nog betere suggesties, of gewoon lekker daarbij blijven?
Bvd

nou, ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 22 september 2014 08:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Enige waar je niet onderuit komt is een grotere batterij, als je wat meer en langer wil dampen.

Dankquote:Op maandag 22 september 2014 17:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
die batterij zou de mini van de spinner II zijn.
als de prestaties hetzelfde zijn (buiten de gebruiksduur), doe je daar niets verkeerd mee.
zelfde geldt voor de aerotank.

topquote:Op maandag 22 september 2014 18:16 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dank
Heb die batterij besteld, kan alleen maar beter worden vanaf nu, oude was ook 650 mah ofzo. Heb er ook 1,8w coils bij besteld, daarmee zit ik wel redelijk goed toch?

Hoe bewaren jullie je cig onderweg?
 Hoe bewaren jullie je cig onderweg?

Op de bijrijdersstoel, in de middenconsole of in mijn broek/beenzak; graaien, paar haaltjes pakken en terugstoppen. Zo'n doosie is een beetje gayquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:44 schreef Onorgineel het volgende:
Met m'n nieuwe batterij past m'n esigaret overigens niet meer in de case die ik bij m'n eerste aanschaf kreegHoe bewaren jullie je cig onderweg?

vape nu op goedkope zwoofd liquids. Hou eigenlijk erg van Rocket Fuel maar aangezien dat je coils na een klein weekje al naar de gallemiezen helpt liever niet. Tips van de vapepro's hier?
 vape nu op goedkope zwoofd liquids. Hou eigenlijk erg van Rocket Fuel maar aangezien dat je coils na een klein weekje al naar de gallemiezen helpt liever niet. Tips van de vapepro's hier?  

RBA's gaan dampenquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:45 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb geld over en wil liquids inslaanvape nu op goedkope zwoofd liquids. Hou eigenlijk erg van Rocket Fuel maar aangezien dat je coils na een klein weekje al naar de gallemiezen helpt liever niet. Tips van de vapepro's hier?

Eerst nog een beetje hobby'en met m'n aerotank voordat ik aan het echte werk ga beginnenquote:

Ga ik even bekijken, nog tips/voorkeuren?quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:58 schreef Catch22- het volgende:
Goodlife. Mijn favoriet. Ook nog eens goedkoop in grote flessen. Maar zou eerst wat kleinere bestellen

Ik heb laatst voor mijn Aerotanks (en aanverwanten) een batch coils gekregen die lekte.. in de hoek gekeild en niet meer aangeraakt tot een weekje of 3 geleden.. weer gelazer en lekkage.. nu staan ze mooi te glimmen in mijn display.. gepensioneerd (iig tot nader order).. jammer, want de Mega was wel een fijn dingquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Eerst nog een beetje hobby'en met m'n aerotank voordat ik aan het echte werk ga beginnen
[..]
Ga ik even bekijken, nog tips/voorkeuren?

Die oude coils had ik ook vaak geklooi en gelek mee. Ze hebben nu nieuwe coils, en tot nu toe nog geen lekkage gehad of niks horen borrelen tijdens het vapen zelfsquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb laatst voor mijn Aerotanks (en aanverwanten) een batch coils gekregen die lekte.. in de hoek gekeild en niet meer aangeraakt tot een weekje of 3 geleden.. weer gelazer en lekkage.. nu staan ze mooi te glimmen in mijn display.. gepensioneerd (iig tot nader order).. jammer, want de Mega was wel een fijn ding

Nu te koop met introductie korting.quote:Op zondag 21 september 2014 17:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nee hooralles past er op. Dit dingetje met een nautilus is wel een topset hoor
[vape] Eleaf iStick ~ Tiny 20 Watt Box ~ Full Rev…:
Leuk ding. Lekker klein (niet de reviewer uiteraard)

Het glaasje kapot laten vallen, of is er meer stuk?quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:06 schreef Kreator het volgende:
Protank mini, Aerotank Mini of Genitank mini? Iemand ervaringen welke ik het best kan nemen? Heb nu een protank mini 2, maar ik heb een 2e nodig. Laatst 1 kapot laten vallen. DAt ie dual coil is maakt me niet zoveel uit...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |