Maar wel met de smaak van zware vanelle?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:18 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ja ik zou persoonlijk echt niet 24 uur per dag met een chocolade of zoette snoep smaak in mn mond willen zitten,
De ry4 is anders wel lekker (vind ik)quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
tabaksmaken zijn supergoor. Tabak is echt niet lekker.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je probeert iets, het blijkt te bevallen en op termijn zelfs een verbetering te zijn qua gezondheid (je longen zijn er blij mee) en het is in sommige gevallen flink goedkoper als je oude 'hobby' die stonk en steeds meer in een melaatsen-hokje wordt gepropt door de maatschappij.
What is there to lose?
Nu zijn we de 'kijk daar heb je er weer zoëen' kliek, straks zijn we de pioniers.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Sherlock zijn posts eens voor de lol
smaken die als of naar tabak?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:04 schreef Sorella het volgende:
[..]
De ry4 is anders wel lekker (vind ik)
Ik was er gisteren nog bij een waar ze o.a. gewoon Dekang verkopen, die gebruikte ik toch al.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:26 schreef ShevaJB het volgende:
M'n liquids zijn op, ff nieuwe bestellen dus. Kun je bij tabakszaken ook fatsoenlijke liquids kopen?
Mooi! Dan ga ik zo maar eens kijken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik was er gisteren nog bij een waar ze o.a. gewoon Dekang verkopen, die gebruikte ik toch al.
Vast wel, maar on the webz is de keuze groterquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:26 schreef ShevaJB het volgende:
M'n liquids zijn op, ff nieuwe bestellen dus. Kun je bij tabakszaken ook fatsoenlijke liquids kopen?
True, true. Maar ik moet iets hebben voor vandaag.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vast wel, maar on the webz is de keuze groter
Inderdaad, ze hadden alleen geen Dekang, enkel het merk Megasmoke. 5 euro voor 10 ml. Heb de Dromedary tobacco gekozen, smaak valt me best mee.quote:
Ja oke, maar das logisch. Ik koop eigenlijk nooit 10ml flesjes, schiet niet op, is met 2 dagen op. 30ml doe je tenminste even mee. Binnenkort eens 100ml flessen van Goodlife scoren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:26 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Vergeleken met dezelfde flesjes van het internet
quote:
Klopt, ik zat in het begin vaak aan de 10 ml dus toen haalde ik ze nog wel eens. Nu de 50 mls van Goodlifequote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja oke, maar das logisch. Ik koop eigenlijk nooit 10ml flesjes, schiet niet op, is met 2 dagen op. 30ml doe je tenminste even mee. Binnenkort eens 100ml flessen van Goodlife scoren.
Red Headed Slut, Panty Dropper, Black Blue en Bloody en Mahogney zijn mijn favorieten totnogtoe. Mexican Hat Dance is ook lekker trouwens.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:29 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Klopt, ik zat in het begin vaak aan de 10 ml dus toen haalde ik ze nog wel eens. Nu de 50 mls van Goodlife
Het is een zachte, zoetige, lichte tabaks smaak vind ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
smaken die als of naar tabak?
Maar ik heb wel altijd het idee dat het een beetje hate it or love it is met tabak.
Via welke site bestel je die pruttel?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Red Headed Slut, Panty Dropper, Black Blue en Bloody en Mahogney zijn mijn favorieten totnogtoe. Mexican Hat Dance is ook lekker trouwens.
Ik ben heel erg van de zoete smaakjes. Heb ook een zooitje Witte Druif/Grapefruit/Watermeloen ingeslagen van Maakjesmaak.nl (nu 25 euro korting bij minimaal 75 euro met een code die op de site staat). Die vind ik ook erg fijn. En wat Cheesecake/perzik (33/66%, die bakerysmaken zijn vrij sterk).
goodlife via goodlifevapor.comquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:23 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Via welke site bestel je die pruttel?
Okay dan ga ik ff speuren. Ik wil namelijk ook een wat grotere lading inslaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
goodlife via goodlifevapor.com
Rocker, Virgin en halo via rookesigaret.nl maar er zijn meer winkels die het verkopen. Pink spot kwam via ehh EsmokeDeal.nl
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:25 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Okay dan ga ik ff speuren. Ik wil namelijk ook een wat grotere lading inslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |