Nee, 5quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Rare regeling, je mag er toch veel meer meenemen?
Die heb ik de vorige keer al gemaakt.quote:
O, gemist denk ik...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Die heb ik de vorige keer al gemaakt.
Uit het raam?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn laptop doet kut, dus die gaat uit. Daaag!
En toen vroeg Samzz om een ode aan de vrouw, dus bij deze.quote:
Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Die heb ik de vorige keer al gemaakt.
Gaat dat zo makkelijk hier? Gewoon vragen wat je wilt en je krijgt het?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
En toen vroeg Samzz om een ode aan de vrouw, dus bij deze.
Ik ook niet?quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn laptop doet kut, dus die gaat uit. Daaag!
Nee. Maar ik vond het wel terecht. Gelijkheid ftw.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Gaat dat zo makkelijk hier? Gewoon vragen wat je wilt en je krijgt het?
Is het allemaal weer een beetje gelijk getrokken en in balans.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
En toen vroeg Samzz om een ode aan de vrouw, dus bij deze.
Niemand.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:51 schreef twi het volgende:
Ik ben aan het afhaken na dik anderhalf uur Dallas Buyers Club. Wie wil me aanraken?
Niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vond het wel terecht. Gelijkheid ftw.
Ga maar vast lapohunten.quote:
Zie ik er uit als een makkelijk persoon?quote:
Ze vond het raar dat jij op oudere meiden valt in plaats van jongere? Nee, dat is niet raar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:53 schreef netchip het volgende:
Had laatst een gesprek met een vriendin hierover: zij zei dat meiden vaak op oudere jongens vallen. Geloof ik best. Echter, ik zei dat ik chicks (ja, beetje populair taalgebruik; heb zo snel even geen alternatief) die ouder zijn dan ik -- dus een jaar of 16/17/18 -- aantrekkelijker vind, dan jongere meiden. Dit vond zij raar.
Ben ik nu echt zo raar, of is het raar dat zij dat niet snapt?
(misschien onduidelijk geschreven, niet echt aandacht besteed aan de verhaalopbouw)
Ik zie soms het verschil niet meer tussen een 15 jarige of een 18 jarige.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:53 schreef netchip het volgende:
Had laatst een gesprek met een vriendin hierover: zij zei dat meiden vaak op oudere jongens vallen. Geloof ik best. Echter, ik zei dat ik chicks (ja, beetje populair taalgebruik; heb zo snel even geen alternatief) die ouder zijn dan ik -- dus een jaar of 16/17/18 -- aantrekkelijker vind, dan jongere meiden. Dit vond zij raar.
(misschien onduidelijk geschreven, niet echt aandacht besteed aan de verhaalopbouw)
wettelijk gezien mag dat niet eigenlijkquote:
Dat is niet altijd zo, maar op jongere leeftijd zie/hoor je het wel vaker. Het kan mij persoonlijk niet zo heel veel schelen of iemand wat jonger of ouder is. Als ik goed op kan schieten met die persoon is het maar een getal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:53 schreef netchip het volgende:
Afhaken? Dat is een goede film!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:51 schreef twi het volgende:
Ik ben aan het afhaken na dik anderhalf uur Dallas Buyers Club. Wie wil me aanraken?
Dat is een strikvraag he...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een makkelijk persoon?
Ik wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie soms het verschil niet meer tussen een 15 jarige of een 18 jarige.
Dan weet je het antwoord toch al?quote:
Dat ik problemen krijg als ik ja of nee antwoord?quote:
Dus ...?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ik problemen krijg als ik ja of nee antwoord?
Dat lijkt me dus zo genant. Kom je thuis met een man van 24, als 16-jarige...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb altijd op oudere jongens gevallen. Maar dan ook echt ouder. Vanaf mijn 16de nooit onder de 24 gedate.
Gewoon naar zijn huis gaan. Grote kans dat hij alleen woont.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:58 schreef netchip het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus zo genant. Kom je thuis met een man van 24, als 16-jarige...
Vorige post was niet lullig bedoeld, by the way. Lijkt me alleen niet comfortabel tegenover mijn ouders.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb altijd op oudere jongens gevallen. Maar dan ook echt ouder. Vanaf mijn 16de nooit onder de 24 gedate.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon naar zijn huis gaan. Grote kans dat hij alleen woont.
Waarom niet? Vergeet niet dat het een Amerikaans bedrijf isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wettelijk gezien mag dat niet eigenlijk
En je uit laten wonenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon naar zijn huis gaan. Grote kans dat hij alleen woont.
Ach, als man heb ik een relatie gehad met een vrouw die 11 jaar ouder was, deden ze ook niet moeilijk over.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:59 schreef netchip het volgende:
[..]
Vorige post was niet lullig bedoeld, by the way. Lijkt me alleen niet comfortabel tegenover mijn ouders.
Dat is genoeg privacy.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]of iig in een studentenhuis oid.
Als je je nog druk maakt over wat je ouders vinden ben je ook niet klaar om met zo'n verschil te daten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:59 schreef netchip het volgende:
[..]
Vorige post was niet lullig bedoeld, by the way. Lijkt me alleen niet comfortabel tegenover mijn ouders.
Je contract is toch in Nederland? Ze mogen je niet dwingen het op te nemen, Je mag het (maximaal) 1 jaar meenemen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Vergeet niet dat het een Amerikaans bedrijf is
WIl geen problemen met feertjequote:
Als de isolatie redelijk is wel jaquote:
Gevestigd in NL? Dan moeten ze zich volgens mij aan de regels hier houden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Vergeet niet dat het een Amerikaans bedrijf is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |