Nee, 5quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Rare regeling, je mag er toch veel meer meenemen?
Die heb ik de vorige keer al gemaakt.quote:
O, gemist denk ik...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Die heb ik de vorige keer al gemaakt.
Uit het raam?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn laptop doet kut, dus die gaat uit. Daaag!
En toen vroeg Samzz om een ode aan de vrouw, dus bij deze.quote:
Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Die heb ik de vorige keer al gemaakt.
Gaat dat zo makkelijk hier? Gewoon vragen wat je wilt en je krijgt het?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
En toen vroeg Samzz om een ode aan de vrouw, dus bij deze.
Ik ook niet?quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn laptop doet kut, dus die gaat uit. Daaag!
Nee. Maar ik vond het wel terecht. Gelijkheid ftw.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Gaat dat zo makkelijk hier? Gewoon vragen wat je wilt en je krijgt het?
Is het allemaal weer een beetje gelijk getrokken en in balans.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
En toen vroeg Samzz om een ode aan de vrouw, dus bij deze.
Niemand.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:51 schreef twi het volgende:
Ik ben aan het afhaken na dik anderhalf uur Dallas Buyers Club. Wie wil me aanraken?
Niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vond het wel terecht. Gelijkheid ftw.
Ga maar vast lapohunten.quote:
Zie ik er uit als een makkelijk persoon?quote:
Ze vond het raar dat jij op oudere meiden valt in plaats van jongere? Nee, dat is niet raar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:53 schreef netchip het volgende:
Had laatst een gesprek met een vriendin hierover: zij zei dat meiden vaak op oudere jongens vallen. Geloof ik best. Echter, ik zei dat ik chicks (ja, beetje populair taalgebruik; heb zo snel even geen alternatief) die ouder zijn dan ik -- dus een jaar of 16/17/18 -- aantrekkelijker vind, dan jongere meiden. Dit vond zij raar.
Ben ik nu echt zo raar, of is het raar dat zij dat niet snapt?
(misschien onduidelijk geschreven, niet echt aandacht besteed aan de verhaalopbouw)
Ik zie soms het verschil niet meer tussen een 15 jarige of een 18 jarige.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:53 schreef netchip het volgende:
Had laatst een gesprek met een vriendin hierover: zij zei dat meiden vaak op oudere jongens vallen. Geloof ik best. Echter, ik zei dat ik chicks (ja, beetje populair taalgebruik; heb zo snel even geen alternatief) die ouder zijn dan ik -- dus een jaar of 16/17/18 -- aantrekkelijker vind, dan jongere meiden. Dit vond zij raar.
(misschien onduidelijk geschreven, niet echt aandacht besteed aan de verhaalopbouw)
wettelijk gezien mag dat niet eigenlijkquote:
Dat is niet altijd zo, maar op jongere leeftijd zie/hoor je het wel vaker. Het kan mij persoonlijk niet zo heel veel schelen of iemand wat jonger of ouder is. Als ik goed op kan schieten met die persoon is het maar een getal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:53 schreef netchip het volgende:
Afhaken? Dat is een goede film!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:51 schreef twi het volgende:
Ik ben aan het afhaken na dik anderhalf uur Dallas Buyers Club. Wie wil me aanraken?
Dat is een strikvraag he...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een makkelijk persoon?
Ik wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie soms het verschil niet meer tussen een 15 jarige of een 18 jarige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |