Ik vind het best komisch dat wanneer je nu die link volgt je een 404 krijgtquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:37 schreef Amoeba het volgende:
Gefelicteerd!
[..]
Hier serieus op ingaan.
Kwam vanmiddag bij de gemeente, staat daar een kerel heel schuldig in pak te vertellen dat het een puinhoop was en ze niet bij de rijbewijzen/ID's/paspoorten konden.
http://www.eindhoven.nl/i(...)ysteem-verholpen.htm
Enfin, dat was dus vandaag. Ik had al helemaal met m'n moeder geregeld dat ze me op kwam halen in Eindhoven zodat ik niet met m'n helm en al met het OV naar Deurne moest om m'n motor op te halen. Dus nog geen rijbewijs.
Geslaagd? Ik had ook op een stormachtige dag mijn AVB. Gewoon doorbikkelen, die motor rijdt toch wel.quote:
Geslaagd hoor!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:24 schreef mjan het volgende:
[..]
Geslaagd? Ik had ook op een stormachtige dag mijn AVB. Gewoon doorbikkelen, die motor rijdt toch wel.
Mooi gedaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:02 schreef A4papier het volgende:
[..]
Geslaagd hoor!
Alleen de vertragingsoefening over moeten doen. Motor zat in de 1, dus weer opschakelen. Daardoor niet op tijd klaar om de slalom te doen. 2e keer geen probleem.
Wind in de rug, dus ik zat zo op de 50 km/h
Inderdaad, je moet er wel een goed gevoel bij hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Bruinsma: proefles vond ik tegenvallen
Wierenga: instructeur die afspraak voor proefles vergeet en me daarna afsnauwt als ik er wat van zeg
Ik heb maar besloten om te gaan lessen bij een rijschool buiten de regio. Een rijschool die wordt aanbevolen door mensen in m'n omgeving... Dan maar wat extra reistijd.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet er wel een goed gevoel bij hebben.
E&R geprobeerd? Nieuwe motoren en chille instructeur + hoog slagingspercentage en relatief normale prijzen ._.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Wierenga staat hoog aangeschreven in Utrecht heb ik het idee, maar na die actie van die instructeur (niet zozeer het vergeten van de afspraak, maar het afsnauwen) is de onderlinge relatie zo verstoord geraakt dat ik niet met een prettig gevoel zou kunnen lessen.
Ik ben gebonden aan het OV, Nieuwegein is wat lastig (vanaf Leidsche Rijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:39 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
E&R geprobeerd? Nieuwe motoren en chille instructeur + hoog slagingspercentage en relatief normale prijzen ._.
Zit net in Nieuwegein volgens mij.
Mooi. Op een gegeven moment moet je gewoon examen gaan doen. Misschien wil je je liever nóg beter voorbereiden, maar het examen blijft toch echt een momentopname. Ik voelde me niet echt zeker over AVB. De stapvoetse slalom lukte echt nooit, maar op m'n examen ging het in een keer goedquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou, AVB begint in zicht te komen... mijn instructeur wilde me toch vóór Sinterklaas mijn AVB laten doen
(na een goede 20 lessen)
Ja er waren een paar dingen die gewoon echt structureel nog niet lukten en dat had vooral te maken met mijn bochtenwerke rechtsafquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Mooi. Op een gegeven moment moet je gewoon examen gaan doen. Misschien wil je je liever nóg beter voorbereiden, maar het examen blijft toch echt een momentopname. Ik voelde me niet echt zeker over AVB. De stapvoetse slalom lukte echt nooit, maar op m'n examen ging het in een keer goed
quote:Op maandag 3 november 2014 08:00 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Vrijdag geslaagd!![]()
Komende week ff het rijbewijs regelen en dan eens rustig op zoek gaan naar een leuke bike.
Eens kijken of ik hier en daar nog wat proefritjes kan maken.
Lukt je wel.quote:Op maandag 3 november 2014 08:31 schreef CruisinDen het volgende:
Vandaag AVD examen, spannend!
Gelukkig is het wel kutweer dus ik ben heel benieuwd
Congrats! Al iets op het oog qua brommert?quote:Op maandag 3 november 2014 08:00 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Vrijdag geslaagd!![]()
Komende week ff het rijbewijs regelen en dan eens rustig op zoek gaan naar een leuke bike.
Eens kijken of ik hier en daar nog wat proefritjes kan maken.
Succes!quote:Op maandag 3 november 2014 08:31 schreef CruisinDen het volgende:
Vandaag AVD examen, spannend!
Gelukkig is het wel kutweer dus ik ben heel benieuwd
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 november 2014 15:38 schreef CruisinDen het volgende:
Ondanks een slechte rit (geloof ik) wel geslaagd!
Ik ben wel van de naked bikes.quote:Op maandag 3 november 2014 09:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Congrats! Al iets op het oog qua brommert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |