abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145770836
quote:
14s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 21:37 schreef Amoeba het volgende:
Gefelicteerd!

[..]

Hier serieus op ingaan. :')

Kwam vanmiddag bij de gemeente, staat daar een kerel heel schuldig in pak te vertellen dat het een puinhoop was en ze niet bij de rijbewijzen/ID's/paspoorten konden.

http://www.eindhoven.nl/i(...)ysteem-verholpen.htm

Enfin, dat was dus vandaag. Ik had al helemaal met m'n moeder geregeld dat ze me op kwam halen in Eindhoven zodat ik niet met m'n helm en al met het OV naar Deurne moest om m'n motor op te halen. Dus nog geen rijbewijs. :')
Ik vind het best komisch dat wanneer je nu die link volgt je een 404 krijgt :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_145783497
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:05 schreef A4papier het volgende:
Zo AVB, maar wat een kutweer :'(
Geslaagd? Ik had ook op een stormachtige dag mijn AVB. Gewoon doorbikkelen, die motor rijdt toch wel.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:02:20 #278
425338 A4papier
Allergisch voor inkt
pi_145785002
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:24 schreef mjan het volgende:

[..]

Geslaagd? Ik had ook op een stormachtige dag mijn AVB. Gewoon doorbikkelen, die motor rijdt toch wel.
Geslaagd hoor! *O*

Alleen de vertragingsoefening over moeten doen. Motor zat in de 1, dus weer opschakelen. Daardoor niet op tijd klaar om de slalom te doen. 2e keer geen probleem.

Wind in de rug, ik zat zo op de 50 km/h :D
210 bij 297 mm
pi_145785172
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 19:02 schreef A4papier het volgende:

[..]

Geslaagd hoor! *O*

Alleen de vertragingsoefening over moeten doen. Motor zat in de 1, dus weer opschakelen. Daardoor niet op tijd klaar om de slalom te doen. 2e keer geen probleem.

Wind in de rug, dus ik zat zo op de 50 km/h :D
Mooi gedaan ^O^
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_145832765
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sylvesterrr op 23-10-2014 09:30:43 ]
pi_145895438
Bruinsma: proefles vond ik tegenvallen
Wierenga: instructeur die afspraak voor proefles vergeet en me daarna afsnauwt als ik er wat van zeg

Ik heb maar besloten om te gaan lessen bij een rijschool buiten de regio. Een rijschool die wordt aanbevolen door mensen in m'n omgeving... Dan maar wat extra reistijd. :s)
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:24:39 #282
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_145919964
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Bruinsma: proefles vond ik tegenvallen
Wierenga: instructeur die afspraak voor proefles vergeet en me daarna afsnauwt als ik er wat van zeg

Ik heb maar besloten om te gaan lessen bij een rijschool buiten de regio. Een rijschool die wordt aanbevolen door mensen in m'n omgeving... Dan maar wat extra reistijd. :s)
Inderdaad, je moet er wel een goed gevoel bij hebben.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_145922701
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 12:24 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Inderdaad, je moet er wel een goed gevoel bij hebben.
:Y Wierenga staat hoog aangeschreven in Utrecht heb ik het idee, maar na die actie van die instructeur (niet zozeer het vergeten van de afspraak, maar het afsnauwen) is de onderlinge relatie zo verstoord geraakt dat ik niet met een prettig gevoel zou kunnen lessen.
pi_145924949
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:16 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

:Y Wierenga staat hoog aangeschreven in Utrecht heb ik het idee, maar na die actie van die instructeur (niet zozeer het vergeten van de afspraak, maar het afsnauwen) is de onderlinge relatie zo verstoord geraakt dat ik niet met een prettig gevoel zou kunnen lessen.
E&R geprobeerd? Nieuwe motoren en chille instructeur + hoog slagingspercentage en relatief normale prijzen ._.
Zit net in Nieuwegein volgens mij.
pi_145924976
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:39 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

E&R geprobeerd? Nieuwe motoren en chille instructeur + hoog slagingspercentage en relatief normale prijzen ._.
Zit net in Nieuwegein volgens mij.
Ik ben gebonden aan het OV, Nieuwegein is wat lastig (vanaf Leidsche Rijn :r )... De rijschool die ik heb uitgekozen is vlakbij m'n werk. :s)
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:54:39 #287
368398 Anno1982
CTRL+ATL+DEL
pi_145933376
Niet veel anders, zo te zien op 1:40 blijft het achtje gewoon. ^O^
pi_146143590
Nou, AVB begint in zicht te komen... mijn instructeur wilde me toch vóór Sinterklaas mijn AVB laten doen :)
(na een goede 20 lessen :') )
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146143713
Gisteren motorrijles gehad bij de rijschool buiten de regio. Gewoon een gratis (!) 1 op 1 proefles van 2 uur gehad. *O*

Op de terugweg naar de rijschool heeft ie nog een stuk snelweg meegepakt. Heerlijk gewoon. :)

Hij gaat even checken wanneer de eerste mogelijkheid voor het AVB-examen is, aan de hand daarvan gaan we de lessen inplannen. :)

In deze gratis twee uurtjes heb ik al veeel meer geleerd dan bij de twee uurtjes bij Bruinsma (¤50). :s)
pi_146143736
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou, AVB begint in zicht te komen... mijn instructeur wilde me toch vóór Sinterklaas mijn AVB laten doen :)
(na een goede 20 lessen :') )
Mooi. Op een gegeven moment moet je gewoon examen gaan doen. Misschien wil je je liever nóg beter voorbereiden, maar het examen blijft toch echt een momentopname. Ik voelde me niet echt zeker over AVB. De stapvoetse slalom lukte echt nooit, maar op m'n examen ging het in een keer goed :P
pi_146143839
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Mooi. Op een gegeven moment moet je gewoon examen gaan doen. Misschien wil je je liever nóg beter voorbereiden, maar het examen blijft toch echt een momentopname. Ik voelde me niet echt zeker over AVB. De stapvoetse slalom lukte echt nooit, maar op m'n examen ging het in een keer goed :P
Ja er waren een paar dingen die gewoon echt structureel nog niet lukten en dat had vooral te maken met mijn bochtenwerke rechtsaf :')
Rechtsom keren en rechtsom in de 8 gingen steevast fout en daar nu een paar lessen goed op gefocussed om dat onder de knie te krijgen en dat heeft z'n vruchten afgeworden.
8-je, langzame slalom, snelle slalom, gewone stop, noodstop en precisiestop gaan nu vlekkeloos. Linksom keren ook, rechtsom keren met wat moeite :D
Dus met 2 lessen moet dat AVB toch wel goed te doen zijn (als ik niet stik van de zenuwen) :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146143939
Ik had overigens wel moeite met mijn voeten. Ik heb vorige week motorlaarzen gekocht, en ik kan op de motor de pedalen (schakelen en voetrem) niet goed aanvoelen waardoor ik steeds zoekende ben. :@

Daar had ik op mijn simpele sneakers geen last van. :P
pi_146242589
Vrijdag geslaagd! *O*
Komende week ff het rijbewijs regelen en dan eens rustig op zoek gaan naar een leuke bike.
Eens kijken of ik hier en daar nog wat proefritjes kan maken.
Every living creature on earth dies alone
  maandag 3 november 2014 @ 08:31:53 #294
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_146242948
Vandaag AVD examen, spannend! :7

Gelukkig is het wel kutweer dus ik ben heel benieuwd :+
pi_146242954
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 08:00 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Vrijdag geslaagd! *O*
Komende week ff het rijbewijs regelen en dan eens rustig op zoek gaan naar een leuke bike.
*O*
pi_146242957
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 08:31 schreef CruisinDen het volgende:

Lukt je wel. :)
pi_146243833
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 08:00 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Vrijdag geslaagd! *O*
Congrats! Al iets op het oog qua brommert?

quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 08:31 schreef CruisinDen het volgende:

Succes!
  maandag 3 november 2014 @ 15:38:50 #298
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_146255825
Ondanks een slechte rit (geloof ik) wel geslaagd! :D
pi_146267959
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 15:38 schreef CruisinDen het volgende:
Ondanks een slechte rit (geloof ik) wel geslaagd! :D
Gefeliciteerd! ^O^

De instructeur heeft inmiddels een mooi moment voor het AVB-examen kunnen prikken: 1 december om 11:15. Vanaf donderdag a.s. begin ik met de rijlessen. *O*
pi_146319904
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 09:28 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Congrats! Al iets op het oog qua brommert?

Ik ben wel van de naked bikes.
Favoriet op dit moment de Kawasaki Z1000.
Maar toch eerst maar eens wat proefritjes maken.
Every living creature on earth dies alone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')