slaap lekker om 3 uur danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nighty nigt.![]()
Ga zelf ook het liefst om een uur of 2 's nachts naar mijn nest, maar moet zo ook alweer met de kop op het kussen.![]()
Of... nah, nog snel effe s01e01 van The Leftovers checken.. als het kut is lig ik keurig om half 1 in mijn nest.
Ik zou The Leftovers bewaren tot er een heel seizoen is. Hij is wel goed vind ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nighty nigt.![]()
Ga zelf ook het liefst om een uur of 2 's nachts naar mijn nest, maar moet zo ook alweer met de kop op het kussen.![]()
Of... nah, nog snel effe s01e01 van The Leftovers checken.. als het kut is lig ik keurig om half 1 in mijn nest.
Ik vind het de moeite waard!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nighty nigt.![]()
Nah, oké dan, haar zingen is eigenlijk ook niet zo slecht,wanneer ze in de voor haar juiste toonaard zingt .....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, zijn we het toch weer grotendeels eens.
moore smoorequote:
Het kijkt er dom bij.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:17 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
En geen van internet geplukte shit...
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:17 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Ik heb al genoeg laten zien.quote:
ik heb echt nog noooooit wat gezienquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al genoeg laten zien.
Ik wil nu wel eens kijken.
Pun intendedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:17 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb echt nog noooooit wat gezien
dussssssss
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
niveau weer
jij kijkt op mij foboquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Je kijkt vaak genoeg in mijn fobo, daar staat alleen geen foto van mijn anus.
heb al met mn kop op fok gestaanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij begon en jij hebt geen foto's van jezelf. Heel flauw.
hadden zo achterhoekers kunnen zijnquote:
Volgens mij heb ik nog wel wat tegoed met al mijn "tuin" fotos in div. SC'squote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al genoeg laten zien.
Ik wil nu wel eens kijken.
Dat heb ik nooit gezien, was voor mijn tijd dan denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb al met mn kop op fok gestaan
Jij moet niet zeuren. Heb je allemaal vrijwillig gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog wel wat tegoed met al mijn "tuin" fotos in div. SC's
En wtf is dat voor lied.quote:
Ben je er zo lang mee bezig geweest?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:24 schreef Braindead2000 het volgende:
3 uur oorlog gevoerd met een stukje metaal van 1 mm, ik geef op. voor vandaag
NSFWquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En wtf is dat voor lied.![]()
Toch klinkt het wel lekker maar dat clipje.
We hebben een wapenstilstand. But I'll be back.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben je er zo lang mee bezig geweest?
Nog niet er uit?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:24 schreef Braindead2000 het volgende:
oorlog is kutquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:24 schreef Braindead2000 het volgende:
Die Antwoordquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wijs dat je het even laat rusten na 3 uur.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We hebben een wapenstilstand. But I'll be back.
ik ben ergens wel verliefd op haar, waarom geen ideequote:
Ken je dat niet!!!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Deze had ik volgens mij al gezien pas.quote:
Nee, het stukje metaal heeft een diameter van 1 mm en steekt een mm er bovenuit maar ik heb er nauwelijks grip op.quote:
OMFG!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ben ergens wel verliefd op haar, waarom geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |